Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Metalíza a barvy ve spreji
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Karoserie

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Metalíza a barvy ve spreji Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
bikerboyCZ
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 30.9. 2010
Příspěvky: 42
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt říjen 14, 2010 9:02 am    Předmět: Citovat

Když už to chceš dobastit sprajem tak si kup aspon bezbarvý lak s tužidlem.
Jinak postup:
Odstranit korozi (vrtačka drátěný kartáč)
odmastit
natřím přípravem Brunox epoxy ( kdyby jsi nesehnal tak napiš poslal bych ti ho)
nechat vyschnout 12hodin a pak dát další vrstvu a zase čekat.
proces je zdlouhavý ale nezrezne to jen tak
potom nakitovat
obrousit šmirglem P400 pod vodou a P600 taky pod vodou
dát stříkací tmel ( v tvém případě ve spraji) čekat 2hodiny
obrousit P800 pod vodou
dát plnič (ten se nesmí probrousit)
obrousit P800 a P1000
odmastit
dát metalizu ale opatrně aby jsi neměl fleky ( že to dřeba někde víc podržíš)
nech odvětrat tak 15minut
nanes bezbarvy lak s tužidlem a dej třeba 2 vrstvy

Vysledek by měl byt krásný ale není nad to to udělat pistolou.

PS: pokud nebudeš lakovat cely blatník budeš to mít flekaté ( přechod mezi bezbarvým lakem)

_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
skier
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.7. 2010
Příspěvky: 395

PříspěvekZaslal: čt říjen 14, 2010 11:28 am    Předmět: Citovat

a kitovat proc??(shnile to neni nikde) Jinak diky moc za ten postup!Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
bikerboyCZ
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 30.9. 2010
Příspěvky: 42
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt říjen 14, 2010 11:53 am    Předmět: Citovat

kitovat proto, že určitě až to vezmeš drátěným kartáčem tak to nebude rovný. Bude tam méně matrošu a kdyby jsi to jen přestříkal tak by jsi pak viděl kde to bylo dělany. ( prohlubeň, nerovnost).

Stejně když si spočítaš náklady na opravu doma a nejistý vysledek tak je lepší to někomu dat.

Plnič ve spraju 217Kč

Stříkací tmel ve spraju 336Kč


Metalíza 400ml spray 500Kč

bezbarvý lak s tužidlem 500Kč


šmirgkle, technický benzin,gumoasfalt,drátěný kartáč na vrtačku, kit,stěrky
cca 350Kč

připočti k tomu topení,nervy, čas strávený nad dílem a riziko nezdaru.


Takže osobně bych to zavezl někomu v okolí ať ti to udělají do zástřiku. Pokud berou 2000kč za blatnik tak ti muzou účtovat jen pulku. takze za 2 blatníky by ses mel dostat do 2000kč a vysledek profi Smile[/code]

_________________



Naposledy upravil bikerboyCZ dne so říjen 16, 2010 8:18 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
skier
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.7. 2010
Příspěvky: 395

PříspěvekZaslal: čt říjen 14, 2010 12:06 pm    Předmět: Citovat

no mám auto po kroupech, takze ten esteticky dojem mi uz je celkem jedno, zalezi mi akorat aby to nebylo extra videt. takze na kit asi kaslu... takze zrejme jenom tmel, zaklad, metla, lak...¨


ale diky moc!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
bikerboyCZ
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 30.9. 2010
Příspěvky: 42
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt říjen 14, 2010 12:14 pm    Předmět: Citovat

Jen tohle ti korozi neudrží a kor ve spraju. Takto ti to vydrží asi 3mesice.
Dřív jsem tak dělal oktavku
Sad

_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
skier
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.7. 2010
Příspěvky: 395

PříspěvekZaslal: čt říjen 14, 2010 12:17 pm    Předmět: Citovat

no nevím no Sad Shnilé to není vůbec, zdruhé strany v blatníku není rez vůbec, pouze se na tom lemu odloupnul lak a zaclo to rezavet a lézt pod ten lak...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
bikerboyCZ
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 30.9. 2010
Příspěvky: 42
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt říjen 14, 2010 12:20 pm    Předmět: Citovat

Jak se to neuděla pořádne tak to vyleze znovu. Proto bych to nechal aby to nekdo udělal. Z lakovny by ti to mohlo vydrzet 2 roky a vic Smile a cenove si spočítej ze by to mělo byt stejné.
Ale pokud si to chces zkusit sam tak držím palce Wink

_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
s4nch3z
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 1.7. 2007
Příspěvky: 887
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: čt říjen 14, 2010 8:00 pm    Předmět: Citovat

@ skier: No já jsem taky před nějakým časem uvažoval, že bych se do toho pustil sám. Začal jsem hledat informace a našel jsem spoustu zajímavých návodů a tipů. Ale čím víc jsem to pročítal, tím víc jsem docházel k názoru, že to s velkou pravděpodobností zkurvím a ještě mě to bude stát dost peněz. A to nemluvím o čase a o tom, jaká je to dupačka, aby to nějak vypadalo. Laughing
Ale když to vezmeš jako zábavu, tak proč to nezkusit. Když to zmrvíš, tak to furt ještě můžeš nechat vždycky udělat znovu. Já ti rozhodně fandím. Wink
Tady je jeden hodně zajímavý pokec o lakování od lidí, kteří např. dělají renovace aut: Je toho 38 stránek, ale čte se to jedna báseň:
Kód:
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?t=3781

Jinak tady je takový jednoduchý videonávod včetně opravy děr použitím fiberglass (pasta s laminátovými vlákny), ale tohle je podle mě fakt dobré na zaflikování na nějakou krátkou dobu. Třeba před prodejem auta. Surprised
Ale já na tom postupu aspoň pochopil některé úplně základní věci.
Kód:
http://www.youtube.com/watch?v=HyyRibUxfBw
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
skier
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.7. 2010
Příspěvky: 395

PříspěvekZaslal: čt říjen 14, 2010 8:44 pm    Předmět: Citovat

no zkusím to sám, akorát pouze ten tmel, základ, metla, lak...

Myslím, že to tak šílené nebude protože shnilé, ďuravé, prožrané to absolutně není, je to opravdu pouze o tom, že se odloupnul lak a zrezlo to a ta rez vlezla dále po lak, kdyby to bylo shnilé, tak to doma nedělám, ale do tohohle se pustím, když se nepovede, tak se naseru a natřu to Tlumexem Very Happy


A ještě jeden dotaz:
Jaký je sakra rozdíl mezi plničem a základem?????
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zdeny
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009
Příspěvky: 681
Bydliště: Boskovice

PříspěvekZaslal: čt říjen 14, 2010 9:21 pm    Předmět: Citovat

Plnič ti kryje drobný nerovnosti a dá se hezky brousit..

Základ je prostě šedá, tvrdá barva která ti nepřekryje nic a nahovno se brousí Laughing Takže je vhodnej tak těsně před lak na dokonale rovnej povrch..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
skier
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.7. 2010
Příspěvky: 395

PříspěvekZaslal: čt říjen 14, 2010 10:24 pm    Předmět: Citovat

2berry: tak jsem zmenil nazor... Co kdybych ti to na Jaro privezl do Brna??? btw: nedavno jsem si mailovali kvuli tem prahum atd...

ale myslim ,ze by to rezave chtelo alespon naoko zakonzervovat, mam doma tlumex a resistiv. Tak co??
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
bikerboyCZ
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 30.9. 2010
Příspěvky: 42
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt říjen 14, 2010 10:25 pm    Předmět: Citovat

základ plnič je označován jako jeden výrobek
já osobně používám tohle
Kód:
http://www.chedo.cz/kat/2K-HS-4-1-kompaktprimer-low-VOC-185/?PHPSESSID=e42ad56d6bb8202ff68e7ea9a01d4a2b


naředím 4:1 nastříkam na obroušený plech nebo na opravované místo
a po uschnutí to obrousím pod vodou P800. Pak naředím 4:1:1 to úplně před lakem (krásně se to sleje ) vezmu P1500 a leju konečnej lak Smile

_________________



Naposledy upravil bikerboyCZ dne so říjen 16, 2010 8:18 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
bikerboyCZ
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 30.9. 2010
Příspěvky: 42
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt říjen 14, 2010 10:36 pm    Předmět: Citovat

Dost lidí má v hlavě zafixováno, že když korozi opraví až na jaře že mají vyhráno.
Ve skutečnosti to tak není..
Pokud je něco shnilého tak přes zimu to dostane tak na prdel že následná oprava stojí daleko víc než kdyby se to podchytilo již dříve.
V dnešní době existují přípravky co se váží na korozi a uzavře ji, takže se v tom místě již žádná neukáže. Koroze vzniká, oxidací železa se vzduchem. Takže kde není vzduch není koroze. Osobně již 2roky používám brunox epoxy. Své auto jsem si před 2rokama tímto přípravkem udělal a do dnes je OK. POkud by někdo chtěl vyzkouset tak můžu prodat lahvinku nebo množství, které požadujete. Natírá se to štětečkem. Co je možná nevýhoda tak je doba schnutí 15hodin je ideal v letních měsících 6hodin. Natírám to ve třech až pěti vrstvách.

Takže:
3vrstvy brunox epoxy
2vrstvy stříkacího tmelu
2vrstvy plniče
2vrstvy metalízy
2vrstvy bezbarvého laku

výdrž ??

odejde dřív motor s převodovkou a blatník bude pořád OK:-)

Co znám maníky z lakovny tak to dělají tímto postupem:
koroze: kit s hliníkem, stříkaci tmel, plnič, lak a hotovo. Uvádí životnost 5let !!
Ale taky dost záleží na tom jak se člověk o auto v zimě stará.
Já osobně si na svém autě dělam dutiny po pul roce a každyý týden v zimě vystříkám vapkou. Mám 15let staré auto a z 99% bez koroze a dutiny jsou jak z vyrobní linky.

_________________



Naposledy upravil bikerboyCZ dne čt říjen 14, 2010 10:53 pm, celkově upraveno 2 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
skier
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.7. 2010
Příspěvky: 395

PříspěvekZaslal: čt říjen 14, 2010 11:31 pm    Předmět: Citovat

Tak vse domluveno s BikerBoyem, zkraje listopadu , potom dodám fotky zajisté skvělé práce Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
s4nch3z
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 1.7. 2007
Příspěvky: 887
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: so říjen 16, 2010 2:16 am    Předmět: Citovat

Že by na jaře byla druhá "ostravsko-brněnská" Puma? Smile
Jen bych rád připomněl, že linky mimo fórum se tady mají dávat do 'Code' a ne do 'URL'.
Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Karoserie Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund