Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Karel Puma Driver
Registrace: 19.8. 2008 Příspěvky: 154
|
Zaslal: po prosinec 29, 2008 9:58 pm Předmět: Crash test |
|
|
Chci se zeptat, nenarazili jste nekdo nekde na nějaké videa nebo fotky z crash testů pumy?? Docela by mě to zajímalo a tady na foru jsem nic podobného nenalezl...Díky Karel |
|
Návrat nahoru |
|
satan77 Puma Driver
Registrace: 29.12. 2008 Příspěvky: 229 Bydliště: Bohužiaľ Zem (BA)
|
Zaslal: po prosinec 29, 2008 10:45 pm Předmět: |
|
|
Dobrá otázka, aj mňa by zaujímalo |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1967 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: po prosinec 29, 2008 11:04 pm Předmět: |
|
|
Jestli se nepletu, tak puma nikdy oficiálně testem Euro NCAP neprošla. Jedině její koncernová sestra a blízká příbuzná fiesta (3 hvězdičky).
Kód: | http://www.euroncap.com/tests/ford_fiesta_1997/8.aspx |
video:
Kód: | http://www.youtube.com/watch?v=QZg-faNJEL4 |
Jdu zkusit najít i pumu, ale zvýše napsaných důvodů si myslim, že ji nenajdu. Leda by to někdo zkoušel na vlastní pěst. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
satan77 Puma Driver
Registrace: 29.12. 2008 Příspěvky: 229 Bydliště: Bohužiaľ Zem (BA)
|
Zaslal: út prosinec 30, 2008 9:05 am Předmět: |
|
|
No, v tej fieste to vyzerá celkom bezpečne... |
|
Návrat nahoru |
|
Scary Puma Racer
Registrace: 26.6. 2007 Příspěvky: 645 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: út prosinec 30, 2008 12:08 pm Předmět: |
|
|
to co sa tu niekto chysta naburat? snad nie koli poistke _________________ 1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: út prosinec 30, 2008 1:24 pm Předmět: |
|
|
stačí se podívat u mě na dvoře a je to jasné.. v 70 km/hod čelně do boku jiného auta - posádka nezraněna.. |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: út prosinec 30, 2008 6:22 pm Předmět: |
|
|
myslim si že se to moc s fiestou srovnávat nedá.s fiesty to má tak palubku a nápravy ale kastle je jíná a to je zásadní věc. _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: út prosinec 30, 2008 6:39 pm Předmět: |
|
|
jj taky bych řekl že fiesta je jiný auto, podvozkový díly nehrajou moc roli při střetu žejo...taky jde o karoserii, nosníky, výstuhy atd...ale možná část shodná s fiestou je, neporovnával jsem tak nevím... |
|
Návrat nahoru |
|
dreamcatchers Puma Driver
Registrace: 21.4. 2007 Příspěvky: 185 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st prosinec 31, 2008 11:38 am Předmět: |
|
|
Tak to vás asi zklamu ale Puma je Fiesta calá konstrukce je Fiesta přední čelo, nosníky, podlaha je z Fiesty. Když sundáte předek z fiesty a dáte ho na Pumu tak se nemusí nic upravovat. Spousta lidí si myslí že to jsou jen části toho auta ale po motorovou stěnu je to opravdu Fiesta beze změn. Přední čelo je taky z fiesty takže se dá koupit čelo na fiestu a můžete si ho dát na pumu.
Konstukčně co se týká kastle je Puma srovnatelná s 3DV Fiestou. _________________ Ford puma 1,7 16V limited edition Mc QUEEN vyrobeno 300 ks ale nic limitovanýho jsem nenašel moje je 31. lehký tuning
PRODÁNO teď se vozím v Mondeu combi r.v. 98 1.8 16V; r.v.03 2.0 TDCI; r.v. 10 2.0 TDCI
DIAGNOSTIKA NA VOZY FORD |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: st prosinec 31, 2008 11:52 am Předmět: |
|
|
Myslim si, že ale to co je za motorovou příčkou je dost podstatný co se týče bezpečnosti.A sloupky,B sloupky prahy atd...taky jde o to jestli ty části o kterých hovoříš jsou taky ze stejného materiálu co se týče pevnosti.ono taky stačí udělat sváry na jiných místech a vše je úplně jinak vzhledem k deformovatelnosti a pevnosti. _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
dreamcatchers Puma Driver
Registrace: 21.4. 2007 Příspěvky: 185 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st prosinec 31, 2008 12:05 pm Předmět: |
|
|
Jasný to já netvrdim že to podstatný neni ale nevěř tomu že kuli Pumě by ve Fordu měnily svářecí stroje aby jim udělali svár o 1 cm delší než na Fiestě ty přední části jsou uplně stejný. A co se týká složení karoserie tak pro Pumu může hrát jediná výhoda oproti Fiestě a to je že má větší úhel předního skla (A sloupku) a tím je víc položen proti nárazu a má větší pevnost. Ale musíš brát v potaz že se ti auto bortí od předních deformačních zón k zadním takže to co ti nepodrží předek (kterej je stejnej s Fiestou) tak už ti A sloupek nezachrání.
Tohle je brané při čelním střetu _________________ Ford puma 1,7 16V limited edition Mc QUEEN vyrobeno 300 ks ale nic limitovanýho jsem nenašel moje je 31. lehký tuning
PRODÁNO teď se vozím v Mondeu combi r.v. 98 1.8 16V; r.v.03 2.0 TDCI; r.v. 10 2.0 TDCI
DIAGNOSTIKA NA VOZY FORD |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: st prosinec 31, 2008 12:11 pm Předmět: |
|
|
Na tohle co říkáš není potřeba měnit svářecí stroje ale pouze program u svářecího robota což není vůbec žádnej prolém.taky by mě docela zajímalo jestli se Pumy vyráběly na stejný lince jako fiesty.Samozřejmě to co píšu jsou jenom moje doměnky a v žádnym případě se nedohaduju _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
dreamcatchers Puma Driver
Registrace: 21.4. 2007 Příspěvky: 185 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st prosinec 31, 2008 12:25 pm Předmět: |
|
|
To já se taky nedohaduju ale věřim tomu že udělali základ Fiesty a pak na to akorát daly jiný bočnice a střechu. A čemu věřim že je Puna tužší na zadek než Fifina _________________ Ford puma 1,7 16V limited edition Mc QUEEN vyrobeno 300 ks ale nic limitovanýho jsem nenašel moje je 31. lehký tuning
PRODÁNO teď se vozím v Mondeu combi r.v. 98 1.8 16V; r.v.03 2.0 TDCI; r.v. 10 2.0 TDCI
DIAGNOSTIKA NA VOZY FORD |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1967 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: st prosinec 31, 2008 2:20 pm Předmět: |
|
|
Přesně jak píše Dreamcatchers. Stačí sundat plechy u obou aut a poznáš tu schodnost. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
Drirqy Puma Owner
Registrace: 2.1. 2009 Příspěvky: 61 Bydliště: Košice
|
Zaslal: so březen 21, 2009 11:57 pm Předmět: |
|
|
hmm tak nvm či je to ako 3dv fiesta.. strecha je ťahaná úplne inak a už len tá línia môže preniesť silu nárazu do zadu bez straty tvaru pri vodičovi.. veď sme mohli vidieť na Kód: | http://tn.nova.cz/zpravy/cernakronika/ford-a-daewoo-v-sobe-puma-v-troskach-tri-tezce-zraneni.html | "pekný" crash test si myslím.. a keď som videl havárie púm prevrátené.. na strechu tiež to nevyzeralo veľmi zdemolovane...(prasknuté všetky okná ale samotnou strechou bolo pohnuté minimálne..)
taký je môj pohľad na porovnanie fiesty 3dv s pumou |
|
Návrat nahoru |
|
|