Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Laděné svody
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Laděné svody
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st duben 05, 2006 11:41 am    Předmět: Laděné svody Citovat

přikládám foto ... kromě namontovaných svodů je na fotce vidět následující :
- svody jsou provedeny jako tzv. "4-2-1", t.j. 4 trubky se zbíhají
nejprve do 2 dvojic a následně obě dvojice do 1 trubky,
která přes přírubu navazuje na výfukové potrubí (bohužel toto již vidět
není)
- zmizel tepelný štít okolo svodů
- lambda sonda je přesunuta až na styk "2-1" (není na fotu vidět)
- je vyměněn kabel k lambda sondě, protože ten původní je příliš krátký
- že jsem byl línej svody před focením vyleštit Embarassed Rolling Eyes

- co na fotce není možná tak úplně jasně vidět ??? ... katalyzátor (t.j. známá brzda výfukových plynů) je pryč Very Happy Shocked

bohužel fotky z výroby svodů a svody před osazením do motoru jsem někam zahrabal, ale snad je najdu ...



Svody.JPG
 Komentář:
 Velikost:  79.74 kB
 Zobrazeno:  7343 krát

Svody.JPG



_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st červen 14, 2006 9:42 am    Předmět: Re: Laděné svody Citovat

Lex_Luthor napsal:
ty jsi si ty svody nechal vyrábět na míru (a kolik to teda stálo)? nebo je někde dělaj? Nenašel jsem je nikde.


jo, nechal jsem je udělat na míru;
cena byla cca 15 000,- Kč (demontáž původních vč. tepelného štítu a katalyzátoru + výroba a montáž nových + výměna kabelu k lambdasondě)

našel bys je třeba na www.pumaspeed.co.uk, www.pumabuild.co.uk Smile

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st červen 14, 2006 3:19 pm    Předmět: Re: Laděné svody Citovat

Lex_Luthor napsal:
A kde jsi si to nechal vyrobit? Jestli to není výrobní tajemství Smile. Silně o tom uvažuji taky. Jo, a je to aspoň trochu cejtit ve výkonu?


tajemství to není : PRO-BULL (www.pro-bull.cz, adresa je Vídeňská 619, Praha 4 - Kunratice);
cejtit to je, navíc mám už upravenej kompletní výfuk a samostatně svody změřený nemám, takže ti přesný zvýšení výkonu neřeknu; měřit na brzdě to budu zřejmě tak za 14 dnů, tak jsem informace doplním ...

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt červen 15, 2006 7:10 am    Předmět: Re: Laděné svody Citovat

Lex_Luthor napsal:
Ještě dotaz, prošlo by to technickou? Ne že by to byl problém Smile ale nebylo by to špatný


správná otázka Cool ; budeš si to muset "zařídit", protože bez katalyzátoru asi nevyjdou emise ...

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út červen 20, 2006 8:55 am    Předmět: Re: to Frostik Citovat

futura napsal:
Sorry za OT, ale kdyz uz rozebirate svody, chtel bych se zeptat na zkusenosti s Piper vackama.Jak se chovaj pri volnobehu? Je to stejne hladky a pravidelny jako s puvodnima, nebo se to zmenilo? Mas tam v souvislosti s nima delany nejaky zasahy do motoru jiny?Diky


- jsou v provedení "FastRoad" a při volnoběhu se chovaj normálně - volnoběh pod 1000 ot/min;
- vpodstatě "povinný" je akorát mít vpořádku solenoid variabilního časování ventilů a rozvody; já jsem dokupoval ještě vylehčenou řemenici na výfukové ventily, ale pro funkčnost vaček to nutný není
- pokud si vybereš ostřejší verzi "UltimateRoad", tak už nestačej sériový vstřiky a palivový čepradlo a musej se vyměnit (včetně úpravy ECU), ale jaký další zásahy do motoru jsou nutný to bohužel nevím ... pokud tě to zajímá, mrkni se na webový stránky Pipera, nebo si stáhni z www.mk-racing.cz ceníky vaček a příslušenství Smile

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út červen 20, 2006 9:48 am    Předmět: Citovat

futura napsal:
... Holt asi budu muset zkouset a ladit ... takze asi mam nekde chybku.


radši bych to odvezl na "doladění" k profíkům Cool Smile

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund