|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt duben 27, 2006 12:45 pm Předmět: Turbo kity na Pumu - SUHE-MOTORSPORT |
|
|
pokud by měl zájem a chtěl si udělat výlet do Německa ...
(zvýšení výkonu stojí za to )
www.suhe-motorsport.de/Products_Turbo.html
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
jmario Puma Driver
Registrace: 24.4. 2006 Příspěvky: 135 Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany
|
Zaslal: čt duben 27, 2006 1:11 pm Předmět: |
|
|
MMM 5000eur
PO VYPLATE IDEM....
|
|
Návrat nahoru |
|
deadlift Puma Driver
Registrace: 27.4. 2006 Příspěvky: 162 Bydliště: VC
|
Zaslal: čt duben 27, 2006 3:53 pm Předmět: Re: Turbo kity na Pumu - SUHE-MOTORSPORT |
|
|
zvýšení výkonu stojí za to >>> no mas to doma ze to tvrdis?
Davat do Pumy turbo mne pride jako pekna kokotina, ale je pravda ze jsem videl v Pume motor z Escorta RS Cosworth. Ale to byla 4 kolka navic kastle Puma Racing.
Kdyz ladit Pumu tak smerem k Puma Racing/ 170 koni podle mne je akorat.
|
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: čt duben 27, 2006 7:13 pm Předmět: Re: Turbo kity na Pumu - SUHE-MOTORSPORT |
|
|
Pane kolego, svěřte se nám se svými úpravami na pumě, ať můžem jen tiše závidět a začít šetřit love.
_________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá duben 28, 2006 11:20 am Předmět: |
|
|
musím se přiznat, že jsem příspěvku pana "Deadlifta" moc neporozumněl, a tady je pár reakcí :
- v mém podpisu je vidět seznam úprav, z nějž vyplývá, že ani jeden
z turbo kitů nemám
- nechápu, proč by to měla bejt "kokotina" ... skopčáci na všechny 3
varianty maj TUV certifikáty, takže to není žádný kutilství ze stodoly
- vzhledem k seznamu komponent, který se měněj nebo jinak upravujou
(převrtání z 1,7 na 1,9), je vidět, že vědej co dělaj
- proč zrovna 170 HP ?, okruhová Puma má 200 HP a ten "nejvyšší"
turbokit 235 HP, fakt to nechápu
- ta Puma, s motorem z Escorta RS 4x4, má podle popisu 430 HP
(www.pumaspeed.co.uk); v tomhle případě souhlasim, že tohle
už "kokotina" je
- protože to není, řekněme "obvyklá" úprava motoru, tak jsem to schválně
strčil sem do sekce "Tuning" a spíš pro pobavení, to je doufám jasný
- nechci se v žádném případě o něčem hádat, to není účelem mých
příspěvků a rád si to nechám vysvětlit
- jsem stejně zvědavej jako Šotnik - podle profilu máš závoďáka, tak jaký
to má úpravy oproti našim postupně upravovanejm sériovkám
(jo - a vykuchanej interiér se nepočítá )
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
deadlift Puma Driver
Registrace: 27.4. 2006 Příspěvky: 162 Bydliště: VC
|
Zaslal: pá duben 28, 2006 4:10 pm Předmět: |
|
|
Frostik napsal: | musím se přiznat, že jsem příspěvku pana "Deadlifta" moc neporozumněl, a tady je pár reakcí :
- v mém podpisu je vidět seznam úprav, z nějž vyplývá, že ani jeden
z turbo kitů nemám
- nechápu, proč by to měla bejt "kokotina" ... skopčáci na všechny 3
varianty maj TUV certifikáty, takže to není žádný kutilství ze stodoly
- vzhledem k seznamu komponent, který se měněj nebo jinak upravujou
(převrtání z 1,7 na 1,9), je vidět, že vědej co dělaj
- proč zrovna 170 HP ?, okruhová Puma má 200 HP a ten "nejvyšší"
turbokit 235 HP, fakt to nechápu
- ta Puma, s motorem z Escorta RS 4x4, má podle popisu 430 HP
(www.pumaspeed.co.uk); v tomhle případě souhlasim, že tohle
okruhova už "kokotina" je
- protože to není, řekněme "obvyklá" úprava motoru, tak jsem to schválně
strčil sem do sekce "Tuning" a spíš pro pobavení, to je doufám jasný
- nechci se v žádném případě o něčem hádat, to není účelem mých
příspěvků a rád si to nechám vysvětlit
- jsem stejně zvědavej jako Šotnik - podle profilu máš závoďáka, tak jaký
to má úpravy oproti našim postupně upravovanejm sériovkám
(jo - a vykuchanej interiér se nepočítá ) |
Proc to beres tak osobne?Chtel jsem zduraznit ze narvat -+200 koni do uzke verze Pumy je hloupe pokud chces aby jsi to zachovalo dobre jizdni vlastnosti, proto pochopim project Puma Racing ke seriovka mela 155PS /160HP
okruhova cup verze -+170k. JWRC schodna konstrukce podvozku s Racing Puma 215 HP ale 1.6 motorem, tam to ma smysl.
Puma, s motorem z Escorta RS 4x4, má podle popisu 430 HP
(www.pumaspeed.co.uk); v tomhle případě souhlasim, že tohle
okruhova už "kokotina" je
Zrovna tohle kokotina neni protoze ten clovek jestli jsi dobre vzpominal ma i podovzek 4x4 z Coswortha tak ze je takovi RS Cosworth s kastli z Pumy Racing a takovich aut jezdi v rallyecrosu docela dost a je to prekvapive funkcni celek minimalne na rallycros.
|
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st květen 03, 2006 11:42 am Předmět: |
|
|
nevim, co má bejt "tak osobně" ?
- tohle téma jsem založil, protože firmu SUHE ostatní členové fóra, jak se ukázalo při pokecu na 1. srazu, neznaj;
- pokud si chtěl něco "zdůraznit", tak si nemusel psát, že je to "kokotina" -
k ceně, za jakou chceš prodat svojí Pumu, ti taky nikdo nenapsal, že
ses "posral"; podobnými výrazy se totiž hemží diskuze na velkém
tuning-fóru a na to opravdu nejsem zvědavej, protože to je nejlepší cesta, jak docílit toho, aby sem ostatní přestali doplňovat témata a příspěvky, aby se náhodou neztrapnili, až jim to někdo ohodnotí, jako ty ...
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: út květen 09, 2006 11:30 pm Předmět: |
|
|
Frostik napsal: | nechápu, proč by to měla bejt "kokotina" ... skopčáci na všechny 3 varianty maj TUV certifikáty, takže to není žádný kutilství ze stodoly
- vzhledem k seznamu komponent, který se měněj nebo jinak upravujou
(převrtání z 1,7 na 1,9), je vidět, že vědej co dělaj
|
kde ses dočet o tom převrtání na 1,9? Celkem mě ta úprava zaujala, tak bych o tom chtěl získat co nejvíc informací. Takovej legální turbokit, to by bylo teprv svezení
_________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st květen 10, 2006 11:07 am Předmět: |
|
|
Šotnik napsal: | Frostik napsal: | nechápu, proč by to měla bejt "kokotina" ... skopčáci na všechny 3 varianty maj TUV certifikáty, takže to není žádný kutilství ze stodoly
- vzhledem k seznamu komponent, který se měněj nebo jinak upravujou
(převrtání z 1,7 na 1,9), je vidět, že vědej co dělaj
|
kde ses dočet o tom převrtání na 1,9? Celkem mě ta úprava zaujala, tak bych o tom chtěl získat co nejvíc informací. Takovej legální turbokit, to by bylo teprv svezení |
zkusím to někde vyhrabat - bylo to v nějakým straším čísle německýho časopisu "FordScene"; měl to někdo s přezdívkou PUMAJOE (asi by se dal najít někde na www.fordboard.de) ... měl kit od Suhe ve verzi 3 + převrtáno a tím se odstal na těch 235 HP ...
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1966 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: út červen 20, 2006 11:21 pm Předmět: |
|
|
Neni to ta puma z toho časáku
Komentář: |
|
Velikost: |
14.46 kB |
Zobrazeno: |
15539 krát |
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st červen 21, 2006 2:39 pm Předmět: |
|
|
to Šotnik : to je skoro ono, ale asi jsem spletl tu přezdívku, nebo jí Pumajoovi v SUHE ještě doupravili
to Jonhik : není i když vypadá moc hezky; ta o které jsem psal byla červená, stejná jako má Pumajoe, ale kola měla myslím od CMS s leštěným límcem
časopííís jsem zatím nenašel, opatrně se zeptám Aleny kam ho před mnou schovala
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po říjen 23, 2006 9:45 am Předmět: |
|
|
tak jsem tak dlouho hledal ten časopis (samozřejmě kecám ), až se v aktuálním čísle FordScene objevila další Puma s stejnou úpravou, jako měl PumaJoe; tady jsou údaje a fotky, takže rychle pro Německo-české slovníky :
Komentář: |
|
Velikost: |
139.41 kB |
Zobrazeno: |
15276 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
53.38 kB |
Zobrazeno: |
15276 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
208.29 kB |
Zobrazeno: |
15276 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
276.79 kB |
Zobrazeno: |
15276 krát |
|
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po říjen 23, 2006 9:49 am Předmět: |
|
|
a ještě pár dalších fotek ... bohužel, je to oskenované z časopisu a tím je trochu zmrvenej odstín té "pomerančové metalízy"
Komentář: |
|
Velikost: |
107.47 kB |
Zobrazeno: |
15275 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
155.49 kB |
Zobrazeno: |
15275 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
181.06 kB |
Zobrazeno: |
15275 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
147.01 kB |
Zobrazeno: |
15275 krát |
|
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|