Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Turbo kity na Pumu - SUHE-MOTORSPORT
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Turbo kity na Pumu - SUHE-MOTORSPORT Přejít na stránku 1, 2  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt duben 27, 2006 12:45 pm    Předmět: Turbo kity na Pumu - SUHE-MOTORSPORT Citovat

pokud by měl zájem a chtěl si udělat výlet do Německa ...
(zvýšení výkonu stojí za to Super)

www.suhe-motorsport.de/Products_Turbo.html

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
jmario
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.4. 2006
Příspěvky: 135
Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany

PříspěvekZaslal: čt duben 27, 2006 1:11 pm    Předmět: Citovat

MMM 5000eur
Shocked
PO VYPLATE IDEM.... Laughing Laughing Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
deadlift
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.4. 2006
Příspěvky: 162
Bydliště: VC

PříspěvekZaslal: čt duben 27, 2006 3:53 pm    Předmět: Re: Turbo kity na Pumu - SUHE-MOTORSPORT Citovat

Frostik napsal:
pokud by měl zájem a chtěl si udělat výlet do Německa ...
(zvýšení výkonu stojí za to Super)

www.suhe-motorsport.de/Products_Turbo.html



zvýšení výkonu stojí za to >>> no mas to doma ze to tvrdis? Very Happy

Davat do Pumy turbo mne pride jako pekna kokotina, ale je pravda ze jsem videl v Pume motor z Escorta RS Cosworth. Ale to byla 4 kolka navic kastle Puma Racing.

Kdyz ladit Pumu tak smerem k Puma Racing/ 170 koni podle mne je akorat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Šotnik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.3. 2006
Příspěvky: 426
Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha

PříspěvekZaslal: čt duben 27, 2006 7:13 pm    Předmět: Re: Turbo kity na Pumu - SUHE-MOTORSPORT Citovat

Pane kolego, svěřte se nám se svými úpravami na pumě, ať můžem jen tiše závidět a začít šetřit love.
_________________
Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá duben 28, 2006 11:20 am    Předmět: Citovat

musím se přiznat, že jsem příspěvku pana "Deadlifta" moc neporozumněl, a tady je pár reakcí :

- v mém podpisu je vidět seznam úprav, z nějž vyplývá, že ani jeden
z turbo kitů nemám Shocked

- nechápu, proč by to měla bejt "kokotina" ... skopčáci na všechny 3
varianty maj TUV certifikáty, takže to není žádný kutilství ze stodoly
- vzhledem k seznamu komponent, který se měněj nebo jinak upravujou
(převrtání z 1,7 na 1,9), je vidět, že vědej co dělaj

- proč zrovna 170 HP ?, okruhová Puma má 200 HP a ten "nejvyšší"
turbokit 235 HP, fakt to nechápu Crying or Very sad
- ta Puma, s motorem z Escorta RS 4x4, má podle popisu 430 HP
(www.pumaspeed.co.uk); v tomhle případě souhlasim, že tohle
už "kokotina" je

- protože to není, řekněme "obvyklá" úprava motoru, tak jsem to schválně
strčil sem do sekce "Tuning" a spíš pro pobavení, to je doufám jasný Cool
- nechci se v žádném případě o něčem hádat, to není účelem mých
příspěvků a rád si to nechám vysvětlit Wink

- jsem stejně zvědavej jako Šotnik - podle profilu máš závoďáka, tak jaký
to má úpravy oproti našim postupně upravovanejm sériovkám Question Very Happy
(jo - a vykuchanej interiér se nepočítá Mr. Green )

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
deadlift
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.4. 2006
Příspěvky: 162
Bydliště: VC

PříspěvekZaslal: pá duben 28, 2006 4:10 pm    Předmět: Citovat

Frostik napsal:
musím se přiznat, že jsem příspěvku pana "Deadlifta" moc neporozumněl, a tady je pár reakcí :

- v mém podpisu je vidět seznam úprav, z nějž vyplývá, že ani jeden
z turbo kitů nemám Shocked

- nechápu, proč by to měla bejt "kokotina" ... skopčáci na všechny 3
varianty maj TUV certifikáty, takže to není žádný kutilství ze stodoly
- vzhledem k seznamu komponent, který se měněj nebo jinak upravujou
(převrtání z 1,7 na 1,9), je vidět, že vědej co dělaj

- proč zrovna 170 HP ?, okruhová Puma má 200 HP a ten "nejvyšší"
turbokit 235 HP, fakt to nechápu Crying or Very sad
- ta Puma, s motorem z Escorta RS 4x4, má podle popisu 430 HP
(www.pumaspeed.co.uk); v tomhle případě souhlasim, že tohle
okruhova už "kokotina" je

- protože to není, řekněme "obvyklá" úprava motoru, tak jsem to schválně
strčil sem do sekce "Tuning" a spíš pro pobavení, to je doufám jasný Cool
- nechci se v žádném případě o něčem hádat, to není účelem mých
příspěvků a rád si to nechám vysvětlit Wink

- jsem stejně zvědavej jako Šotnik - podle profilu máš závoďáka, tak jaký
to má úpravy oproti našim postupně upravovanejm sériovkám Question Very Happy
(jo - a vykuchanej interiér se nepočítá Mr. Green )

Proc to beres tak osobne?Chtel jsem zduraznit ze narvat -+200 koni do uzke verze Pumy je hloupe pokud chces aby jsi to zachovalo dobre jizdni vlastnosti, proto pochopim project Puma Racing ke seriovka mela 155PS /160HP
okruhova cup verze -+170k. JWRC schodna konstrukce podvozku s Racing Puma 215 HP ale 1.6 motorem, tam to ma smysl.

Puma, s motorem z Escorta RS 4x4, má podle popisu 430 HP
(www.pumaspeed.co.uk); v tomhle případě souhlasim, že tohle
okruhova už "kokotina" je
Zrovna tohle kokotina neni protoze ten clovek jestli jsi dobre vzpominal ma i podovzek 4x4 z Coswortha tak ze je takovi RS Cosworth s kastli z Pumy Racing a takovich aut jezdi v rallyecrosu docela dost a je to prekvapive funkcni celek minimalne na rallycros.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st květen 03, 2006 11:42 am    Předmět: Citovat

nevim, co má bejt "tak osobně" ?
- tohle téma jsem založil, protože firmu SUHE ostatní členové fóra, jak se ukázalo při pokecu na 1. srazu, neznaj;

- pokud si chtěl něco "zdůraznit", tak si nemusel psát, že je to "kokotina" -
k ceně, za jakou chceš prodat svojí Pumu, ti taky nikdo nenapsal, že
ses "posral"; podobnými výrazy se totiž hemží diskuze na velkém
tuning-fóru a na to opravdu nejsem zvědavej, protože to je nejlepší cesta, jak docílit toho, aby sem ostatní přestali doplňovat témata a příspěvky, aby se náhodou neztrapnili, až jim to někdo ohodnotí, jako ty ...

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt květen 04, 2006 11:25 am    Předmět: Citovat

tady je fotka té 430 koňové bestie Shocked :


Puma_turbo_4x4_430 HP.jpg
 Komentář:
 Velikost:  90.43 kB
 Zobrazeno:  15729 krát

Puma_turbo_4x4_430 HP.jpg



_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Šotnik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.3. 2006
Příspěvky: 426
Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha

PříspěvekZaslal: út květen 09, 2006 11:30 pm    Předmět: Citovat

Frostik napsal:
nechápu, proč by to měla bejt "kokotina" ... skopčáci na všechny 3 varianty maj TUV certifikáty, takže to není žádný kutilství ze stodoly
- vzhledem k seznamu komponent, který se měněj nebo jinak upravujou
(převrtání z 1,7 na 1,9), je vidět, že vědej co dělaj

kde ses dočet o tom převrtání na 1,9? Celkem mě ta úprava zaujala, tak bych o tom chtěl získat co nejvíc informací. Takovej legální turbokit, to by bylo teprv svezení Laughing

_________________
Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st květen 10, 2006 11:07 am    Předmět: Citovat

Šotnik napsal:
Frostik napsal:
nechápu, proč by to měla bejt "kokotina" ... skopčáci na všechny 3 varianty maj TUV certifikáty, takže to není žádný kutilství ze stodoly
- vzhledem k seznamu komponent, který se měněj nebo jinak upravujou
(převrtání z 1,7 na 1,9), je vidět, že vědej co dělaj

kde ses dočet o tom převrtání na 1,9? Celkem mě ta úprava zaujala, tak bych o tom chtěl získat co nejvíc informací. Takovej legální turbokit, to by bylo teprv svezení Laughing


zkusím to někde vyhrabat - bylo to v nějakým straším čísle německýho časopisu "FordScene"; měl to někdo s přezdívkou PUMAJOE (asi by se dal najít někde na www.fordboard.de) ... měl kit od Suhe ve verzi 3 + převrtáno a tím se odstal na těch 235 HP ...

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Šotnik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.3. 2006
Příspěvky: 426
Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha

PříspěvekZaslal: út červen 20, 2006 11:06 pm    Předmět: Citovat

Tady jsou ještě nějaký údaje ohledně tý pumy turbo: http://www.autoholic.de/members/Ford_Puma1700RSTubro_1198.html
_________________
Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Johnik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006
Příspěvky: 1966
Bydliště: Za Prahou

PříspěvekZaslal: út červen 20, 2006 11:21 pm    Předmět: Citovat

Neni to ta puma z toho časáku


puma[3].jpg
 Komentář:
 Velikost:  14.46 kB
 Zobrazeno:  15539 krát

puma[3].jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st červen 21, 2006 2:39 pm    Předmět: Citovat

to Šotnik : to je skoro ono, ale asi jsem spletl tu přezdívku, nebo jí Pumajoovi v SUHE ještě doupravili Smile

to Jonhik : není i když vypadá moc hezky; ta o které jsem psal byla červená, stejná jako má Pumajoe, ale kola měla myslím od CMS s leštěným límcem

časopííís jsem zatím nenašel, opatrně se zeptám Aleny kam ho před mnou schovala Exclamation Smile

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po říjen 23, 2006 9:45 am    Předmět: Citovat

tak jsem tak dlouho hledal ten časopis (samozřejmě kecám Very Happy Very Happy ), až se v aktuálním čísle FordScene objevila další Puma s stejnou úpravou, jako měl PumaJoe; tady jsou údaje a fotky, takže rychle pro Německo-české slovníky :


Puma_interiér.jpg
 Komentář:
 Velikost:  139.41 kB
 Zobrazeno:  15276 krát

Puma_interiér.jpg



Puma_stack.jpg
 Komentář:
 Velikost:  53.38 kB
 Zobrazeno:  15276 krát

Puma_stack.jpg



Puma_vnitřnosti.jpg
 Komentář:
 Velikost:  208.29 kB
 Zobrazeno:  15276 krát

Puma_vnitřnosti.jpg



Puma_tech-spot.jpg
 Komentář:
 Velikost:  276.79 kB
 Zobrazeno:  15276 krát

Puma_tech-spot.jpg



_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po říjen 23, 2006 9:49 am    Předmět: Citovat

a ještě pár dalších fotek ... bohužel, je to oskenované z časopisu a tím je trochu zmrvenej odstín té "pomerančové metalízy" Shocked Surprised


Puma_bok.jpg
 Komentář:
 Velikost:  107.47 kB
 Zobrazeno:  15275 krát

Puma_bok.jpg



Puma_předek.jpg
 Komentář:
 Velikost:  155.49 kB
 Zobrazeno:  15275 krát

Puma_předek.jpg



Puma_zadek.jpg
 Komentář:
 Velikost:  181.06 kB
 Zobrazeno:  15275 krát

Puma_zadek.jpg



Puma_logoSUHE.jpg
 Komentář:
 Velikost:  147.01 kB
 Zobrazeno:  15275 krát

Puma_logoSUHE.jpg



_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.11 sekund