Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
dedaj Puma Owner
Registrace: 9.5. 2007 Příspěvky: 40 Bydliště: Brno - Tvarožná
|
Zaslal: so květen 12, 2007 1:07 pm Předmět: Klima, motor cuká |
|
|
Když zapnu klimu motor jede nějak divně, trhaně, není to nic strašnýho, ale nezdá se mi, že by to bylo v pořádku. _________________ Aleš - 1999 1,7 |
|
Návrat nahoru |
|
maxa Puma Driver
Registrace: 11.6. 2006 Příspěvky: 370 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: so květen 12, 2007 2:10 pm Předmět: |
|
|
A neměl jsi před tím odpojenou baterku.Dělá to tak než se s tím počítač sehraje. |
|
Návrat nahoru |
|
dedaj Puma Owner
Registrace: 9.5. 2007 Příspěvky: 40 Bydliště: Brno - Tvarožná
|
Zaslal: so květen 12, 2007 2:39 pm Předmět: |
|
|
Byla měněná, takže co teď s tím? Jezdit s klimou, aby se to sehrálo? _________________ Aleš - 1999 1,7 |
|
Návrat nahoru |
|
saolin Puma Driver
Registrace: 30.3. 2006 Příspěvky: 145 Bydliště: okr. Kolín
|
Zaslal: so květen 12, 2007 2:58 pm Předmět: |
|
|
Hele me to taky delalo..(po výměně baterie) ale nejak zahadne se to spravilo. Skus jezdit s klima a uvidis. Určitě se to spravi samo. |
|
Návrat nahoru |
|
maxa Puma Driver
Registrace: 11.6. 2006 Příspěvky: 370 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: so květen 12, 2007 4:33 pm Předmět: |
|
|
JO jezdi s tím vypínej zapínej.Jako by se nic nedělo.cca po deseti km se to sehraje a bude to 0.K. |
|
Návrat nahoru |
|
dedaj Puma Owner
Registrace: 9.5. 2007 Příspěvky: 40 Bydliště: Brno - Tvarožná
|
Zaslal: ne květen 13, 2007 9:35 pm Předmět: |
|
|
Už jsem najel x desítek km a furt cuká na uvidíme, budu trpělivý _________________ Aleš - 1999 1,7 |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: po květen 14, 2007 6:38 am Předmět: |
|
|
kdyby se to nezlepsovalo tak zajet na diagnostiku ř.j.. _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Kdo Puma Driver
Registrace: 26.4. 2006 Příspěvky: 141 Bydliště: kousek nad Prahou
|
Zaslal: po květen 14, 2007 7:21 am Předmět: |
|
|
IMHO by stálo za to se podívat i na klimu, pokud to s ní souvisí. Může se stát, že ti utekla náplň na kritickou úroveň a protože má (nevím, jestli přesně Puma taky, ale bývá to na systému) klima dvě čidla, jedno na tlak (plnost) média a druhé na teplotu média, že ti to tlakové čidlo vypíná a zapíná a pak se stále spíná kompresor přes svou elmag. spojku, co má na řemenici (řemenice kompresoru se stále točí spolu s řemenem a když sepne spojka, začne se točit i vlastní kompresor), což se vyznačuje oním trhnutím do motoru, jak sepne nový odpor kompresoru. Třeba při jízde na vyšší otáčky je ten "trh" dost razantní (daný velkým rozdílem otáček - motor x tisíc, kompresor nula a během okamžiku stejné otáčky s motorem)a proto se doporučuje např. na dálnici klimu vypínat, protože tím velmi trpí řemenice na klice motoru, která je dvouhmotová (dva kusy spojené vulkanizovanou gumou, kvůli utlumení rázu) a pak se stává, že se v té gumě utrhne a vnější díl se začne na vnitřním protáčet. Dost rozšířená závada řemenic. Zkontroluj (nech zkontrolovat) náplň, resp. její množství.. |
|
Návrat nahoru |
|
jmario Puma Driver
Registrace: 24.4. 2006 Příspěvky: 135 Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany
|
Zaslal: po květen 14, 2007 8:25 am Předmět: |
|
|
Pozri si prispevok RESETOVANIE Pocitaca ZE-TEC ... dal som to zvlast do prispevku lebo sa da pouzit aj na ine ako je tvoj problem.... _________________ SKYPE me! jmario666 |
|
Návrat nahoru |
|
|