Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Projekt Ford Puma 1/43
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Pokec a zábava

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Projekt Ford Puma 1/43
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Johnik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006
Příspěvky: 1891
Bydliště: Za Prahou

PříspěvekZaslal: st květen 26, 2021 8:06 pm    Předmět: Projekt Ford Puma 1/43 Citovat

Nový projekt - Ford Puma 1:43 od kitcar43.

Jelikož jsem hledal už dlouho něco podobného, nedalo mi to a i přes počáteční nedůvěru a vysokou cenu jsem objednal. Malé auto už má najeto pěkných pár kilometrů. Ze Španělska, kde bylo vyrobeno přes Maďarsko, kde má centrálu dopravce přijelo až ke mně do Čech.

Vyrobeno bylo z celkem bytelného plastu, některé prvky jsou z kovu a pneumatiky jsou pochopitelně gumové.

Arrow Sledujte tento krátký seriál... o kompletaci.

Link na model:
Kód:
https://www.kitcar43.com/producto/kit-ford-puma-version-rally-143-racing-43/

_________________
PumaTrip.webnode.cz

S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Johnik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006
Příspěvky: 1891
Bydliště: Za Prahou

PříspěvekZaslal: po květen 31, 2021 9:58 am    Předmět: Citovat

Projekt Ford Puma 1:43 vnitřní části

První část, které jsem se věnoval při skládání bylo lakování vnitřních částí modelu. Kokpit, sedadla a koberec jsem nastříkal sprejem Revell z modelářských potřeb do matné antracitové barvy. Sedadla do modré barvy jsem zavrhl z důvodu modrých bezpečnostních pásů přidaných k modelu. Na bezpečnostní rám jsem pak použil červený sprej odstínu Ferrari.

Jako lakovací box mi vhodně a dostatečně posloužila prázdná krabice od plenek Very Happy .

Po zaschnutí barvy pokračovala kontrola spasování.

Detail přístrojové desky do stříbrné barvy už byl tvořen štětečkem z papírnictví a něčím ze zbytků barev u mě (v mém případě Revell 91).

_________________
PumaTrip.webnode.cz

S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Ace
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.7. 2006
Příspěvky: 329
Bydliště: Holice

PříspěvekZaslal: po květen 31, 2021 12:01 pm    Předmět: Citovat

Dobře ty. Pěkný projekt. S chuti do toho a bude hotovo. Držim pěsti a sleduji... Wink Super Super
_________________
Puma 1,7 VCT... Tuning Forever!
Puma 1,6... wife´s tuning car
Mondeo 2.0i mk4... family car
Mondeo 1,8i mk3... ex family car
Fiesta IV 1,3...daily car
Alfa Romeo 145 1,4 boxer...ex amateur race car
Fiesta III...ex amateur race car
Focus 1,8 TDCI...ex family car
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Johnik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006
Příspěvky: 1891
Bydliště: Za Prahou

PříspěvekZaslal: čt červen 03, 2021 3:22 pm    Předmět: Citovat

Projekt Ford Puma 1:43 dokončení interiéru

První drobné trable. V kokpitu nebyla vytvořen otvor pro vložení osy volantu. Bylo nutné tedy vytvořit malý otvor pomocí malé ruční zubní vrtačky nebo něčeho podobného. Proto toho, kdo takovým náčiním nedisponuje, to může být trochu problém. Ozkusit jestli volant dobře sedí a mohlo se lepit. Po zaschnutí volantu jsem se mohl pustit do páky ruční brzdy. Tu jsem také ozkoušel jak sedí. Lehce jsem upravil otvor pro ni a když jsem byl spokojený s usazením přidal jsem lepidlo.

Následovala korekce barvy. Vibrace na vrtačce zapříčinili seškrábnutí barvy, takže následovala lokální oprava a nabarvení páky ruční brzdy, na kterou se předtím zapomnělo. Mohl jsem to celé lakovat až po nalepení všeho, ale to mi zprvu nedošlo.

Po zaschnutí jsem přilepil bezpečnostní rám na své místo a prostrčil pásy, které se přilepili na rám. Interiér jsem doplnil ještě rezervním kolem a tím je vlastně interér hotový. Smile

_________________
PumaTrip.webnode.cz

S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Johnik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006
Příspěvky: 1891
Bydliště: Za Prahou

PříspěvekZaslal: ne červen 13, 2021 6:48 pm    Předmět: Citovat

Exteriér a podvozek:

Jak dát na frak celkem slušně rozdělané práci během jednoho dne? Žádný problém! Stačí blbě nalakovat vnější části a nepublikovatelné výrazy jsou hned na světě. Sad

Samotnému lakování ještě předcházelo přidělání křídla a vnějších zpětných zrcátek. U zrcátek jsem si měl spíše pomoci větším otvorem, ale vše spásné sekundové lepidlo vše zachránilo jako na NASA páska Wink .

Při kontrole s interiérem se ukázalo, že bude potřeba ještě přebrousit nálitek asi od vtoku na vnitřní stěně stropu a natřít černou barvou plochy, které pak budu zakrývat.

A jak pak proběhlo to neslavné lakování? Blbě. Barva se nechytala, ukazovali se fleky. Nic s čím bych byl spokojený. Po několika dnech, kdy jsem stříknul vrstvu, přebrousil a odmastil dostalo auto aspoň ucelenou barvu jak můžete vidět na posledním fotce...

Příště... Kola, brzdy a další patálie.

_________________
PumaTrip.webnode.cz

S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Pokec a zábava Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.12 sekund