Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Whiskymann Puma Owner


Registrace: 18.5. 2013 Příspěvky: 30 Bydliště: Na samotě u lesa
|
Zaslal: po duben 28, 2014 7:29 pm Předmět: Pískání kladky |
|
|
Čau,
chci se zeptat, jestli jste už někdo neměnil kladku viz foto. Kupuje se celá kladka, nebo jenom ložisko, případně kde to mají? Píská to jen trochu a ještě se kladka nehřeje ale je jasný, že jde do pryč a nerad bych si spálil řemen. Zkoušel jsem povolit ten šroub ale ani hovno, budu muset vzít páku, tak ještě jestli je to klasickej pravotočivej závit?
Komentář: |
|
Velikost: |
99.23 kB |
Zobrazeno: |
12875 krát |

|
_________________ Ford Puma-1.7 16V
Ford Maverick- 2.4i GL |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po duben 28, 2014 7:32 pm Předmět: |
|
|
Je to klasický závit, jen si nejdřív sundej řemen. Přelisovat ložisko nejde, je to bohužel zalité v plastu...
|
|
Návrat nahoru |
|
Bigworm Puma Driver


Registrace: 16.6. 2006 Příspěvky: 244
|
Zaslal: po duben 28, 2014 7:40 pm Předmět: |
|
|
Mam stejnej prioblem jeste sem se k tomu nedostal, obcas ji striknu silikon. olejem a je ticho . No delam to uz hodne dlouho
|
|
Návrat nahoru |
|
Whiskymann Puma Owner


Registrace: 18.5. 2013 Příspěvky: 30 Bydliště: Na samotě u lesa
|
Zaslal: po duben 28, 2014 8:51 pm Předmět: |
|
|
Tak dík,
koupím novou v Kelly. Asi tu od INY
_________________ Ford Puma-1.7 16V
Ford Maverick- 2.4i GL |
|
Návrat nahoru |
|
icescream Puma Owner


Registrace: 9.6. 2012 Příspěvky: 40
|
Zaslal: út duben 29, 2014 4:34 pm Předmět: |
|
|
Jestly ti píská kladka při rozjezdu tak ji jenom dotáhni ne?!
_________________ Ford 1,7 zetec Full miltek system 4-2-1 Denso iridium MSD hyperpower blaster coil Simota filter Strut brace Antiroll bar Suspension 60/60 |
|
Návrat nahoru |
|
Whiskymann Puma Owner


Registrace: 18.5. 2013 Příspěvky: 30 Bydliště: Na samotě u lesa
|
Zaslal: čt květen 01, 2014 1:46 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem v prdeli . Kladku mám novou ale tu starou nepovolím ani hovno. Dokonce jsem si na to svařil takovej pákovej klíč, ořech navařenej na plocháč a ten jsem navařil do proříznutýho jeklu. Páka sice dobrá ale desítka šestihran se na šroubu proklouznul a je vymydlíno. Přístup je k tomu tragickej, takže si teď fakt nevím rady. Je to snad na vyndání motoru. Byl bych rád, za každej tip jak ten šroub povolit.
Komentář: |
|
Velikost: |
98.67 kB |
Zobrazeno: |
12745 krát |

|
Komentář: |
|
Velikost: |
98.51 kB |
Zobrazeno: |
12745 krát |

|
Komentář: |
|
Velikost: |
102.67 kB |
Zobrazeno: |
12745 krát |

|
_________________ Ford Puma-1.7 16V
Ford Maverick- 2.4i GL |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt květen 01, 2014 9:15 pm Předmět: |
|
|
Kladka je naštěstí na závitu v držáky motoru, takže si podlož motor a odmontuj držák. Pak ve svěráku už navaříš něco rovnou na ten šroub. Pokud by si zničil i držák, tak se ozvy
|
|
Návrat nahoru |
|
Whiskymann Puma Owner


Registrace: 18.5. 2013 Příspěvky: 30 Bydliště: Na samotě u lesa
|
Zaslal: pá květen 02, 2014 8:22 pm Předmět: |
|
|
Díkas moc, mě to taky pak napadlo ale neměl jsem už elán zkoumat jestli to jde demontovat. No tak zase kapka neděje . Ozvu se jak jsem pochodil.
Mod.edit.: necituj předchozí příspěvek
_________________ Ford Puma-1.7 16V
Ford Maverick- 2.4i GL |
|
Návrat nahoru |
|
|