Problém zatím vyřešen. Vytvořil jsem bypass chladícího okruhu místo vyndaného ventilu. Auto chladí, termostat pouští, chladič se hřeje a sahara spíná. Takže chlazení je v pořádku.
Ventil jsem vyčistil a promazal. Po připojení na konektor a nastavení teploty na střed se po několika vteřinách zavírá a otvírá, předpokládám tedy, že je také v pořádku.
Kousky plastu ve ventilu pocházejí z trubky vstupu horké vody do ventilu. Původnímu majiteli praskla a tak jí nahradil ocelovou trubkou. Zbytky prasklé ale ve ventilu zapomněl.
Chrchlání v airboxu jsem také objevil. Mám na autě náporové otevřené sání a do airboxu je vyvedena také hadice na vyrovnávání tlaku v motoru. Byla pěkně schovaná pod vzduchovým filtrem a v sobotním dešti si hadice lokla trošky vody a ta zůstala v některém z ohybů. Při běhu motoru podtlak vzduchu tou troškou vody probublával a zvuk se šířil zpod filtru do airboxu.
V tuto chvíli tedy vypadá vše v pohodě a já zítra namontuji zpět ventil a uvidím jestli topení topí jak má.
Díky Xseriesovi za přínosné informace a já jdu pokračovat v přestavbě Pumči na závodní hračku
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Přejít na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory