Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Majki Puma Driver
Registrace: 10.5. 2012 Příspěvky: 167 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út leden 28, 2014 9:18 pm Předmět: tech. info |
|
|
Zdravim mam par otazok
Hladal som na fore ale neviem to najst aky ma rozmer + stupanie vypustna sruba na olej, mam ju dost okusanu a chcem ju najblizsie vymenit
a len tak informativne motor z Pumy 1,6i bude pasovat do fiesty MK4 po facelifte? ani nie motor ako uchyty na motore a prevodovke, jeden znamy zadrel vo fieste a taky moze mat za lacny peniaz tak sa pytam |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá leden 31, 2014 10:23 pm Předmět: |
|
|
1.6 podle mě určitě bude, dělala se pokud vim jen jedna varianta 1.6 ZETEC SE a ta je jak ve focusu,pumě, tak fiestě sport _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
Majki Puma Driver
Registrace: 10.5. 2012 Příspěvky: 167 Bydliště: Košice
|
Zaslal: po únor 10, 2014 1:46 pm Předmět: zvody |
|
|
este jeden dotaz aby som nemusel zbytocne zakladat novy topic, pozeral som 4-2-1 zvody ale vela je ich bez tej pruznej spojky podla mna by tam mala byt inak sa zbytocne namaha cely vyfuk, riesili ste to uz niekto? alebo ste to tak nahodili a neriesili |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po únor 10, 2014 7:30 pm Předmět: |
|
|
Dat za ne vlnovec snad neni problem ne... To je soucast vyfuku ne svodu samotnych _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út únor 11, 2014 10:25 am Předmět: |
|
|
Nejsem si teď jistý a nechce se mi lézt pod auta, ale mám pocit, že u Pumy je právě vlnovec součástí svodů. Většina těch "levných" svodů na eBay na sobě vlnovec nemám, tudíž by se musel nějak dopasovat a to pak zase nevím, jak by to sedělo s 1. dílem výfuku |
|
Návrat nahoru |
|
Majki Puma Driver
Registrace: 10.5. 2012 Příspěvky: 167 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út únor 11, 2014 5:52 pm Předmět: |
|
|
jednine co som nasiel tak miltek ho mal, ine napr. Jap parts nemali a ani origo z pumabuild ho nema |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út únor 11, 2014 6:26 pm Předmět: |
|
|
Nebo dát tužší (plný) silentblok co drží převodovku s motorem. Např. Flo-Flex Kód: | http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Puma-Lower-Engine-Gearbox-Stabiliser-Mount-Bushes-in-Poly-5-/281115432948?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4173c917f4 |
Motor se pak nebude tak zaklánět a neměl by tedy ani "trhat" výfuk. Ovšem nevím jestli se pak nebude do karoserii přenášet více vibrací od motoru.
Když už jsem u těch svodů. Máte někdo graf z brzdy před a po? Aby mělo vůbec smysl to řešit Myslím jen svody bez dalších úprav. |
|
Návrat nahoru |
|
Majki Puma Driver
Registrace: 10.5. 2012 Příspěvky: 167 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út únor 11, 2014 6:38 pm Předmět: |
|
|
no ved to mam aj v plane, dat dole tuhsi silentblok ale od vibratech + dat tuhsie gumky na vyfuk, ked pokupim a nahodim dam aj graf z brzdy, ale viem ze ked si vyberies stredovy tlmic a koncovy si das napr. ulter pridas hrusku tak mas 10-15Nm hore,
btw pri miltek zvodoch pisu ze sa zvysil vykon o 13 ci 15PS tak neviem ale ked uz zvody tak k tomu aj zvysok
Naposledy upravil Majki dne út únor 11, 2014 6:45 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út únor 11, 2014 6:45 pm Předmět: |
|
|
S tím "hruškovým" filtrem opatrně. Viděl jsem několik měření, kde tento typ filtru naopak snižoval výkon. Především kvůli tomu, že saje teplý vzduch z motoru.
Ulter na konci už mám, středový díl bych tam radši kvůli hluku nechal. Ty svody by se na nadměrné hlučnosti nijak podílet neměli, tak mě celkem zajím jestli by to mělo cenu. |
|
Návrat nahoru |
|
Majki Puma Driver
Registrace: 10.5. 2012 Příspěvky: 167 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út únor 11, 2014 6:47 pm Předmět: |
|
|
ja mam cely cas teplotu nasavaneho vzduchu kolo 30-35°C a to mam hrusku ktora ani nieje nejak super odtienena od vyfuku jediny kryt je baterka |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út únor 11, 2014 6:51 pm Předmět: |
|
|
Ono to chce dělat více měření po každé úpravě, aby bylo vidět co má na výsledný výkon (celkový průběh vč. točivého momentu) vliv. Chápu, že je to potom finančně dost náročné
Taky je dobré brát v potaz, že sériový motor nemá přesně 92 KW, ale i víc nebo míň. |
|
Návrat nahoru |
|
Majki Puma Driver
Registrace: 10.5. 2012 Příspěvky: 167 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út únor 11, 2014 6:58 pm Předmět: |
|
|
ked som meral auto, malo 120PS a neviem kolko Nm po par upravach malo skoro 130PS a 170Nm |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út únor 11, 2014 7:01 pm Předmět: |
|
|
Tak se pak hlavně pochlub, až budeš mít ty svody |
|
Návrat nahoru |
|
Majki Puma Driver
Registrace: 10.5. 2012 Příspěvky: 167 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út únor 11, 2014 7:07 pm Předmět: |
|
|
zvody budu ale na 1,6 po uprave tipujem tak kolo 170PS ale nechame sa prekvapit |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út únor 11, 2014 7:10 pm Předmět: |
|
|
Zase tak to nepřeceňuj, to už by bylo více než Puma Racing a ta má mimo jiné, ještě upravené rezonanční sání a vačky. |
|
Návrat nahoru |
|
|