Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Majki Puma Driver
Registrace: 10.5. 2012 Příspěvky: 167 Bydliště: Košice
|
Zaslal: so říjen 12, 2013 6:20 pm Předmět: |
|
|
absinth napsal: | Majki: To si testoval ve válcový zkušebně těch 15Nm ? |
ano |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: so říjen 12, 2013 6:31 pm Předmět: |
|
|
kolik ti vyšel výkon v KW a kobylách ? respektive kolik jich odcupitalo za ty roky:) _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
Majki Puma Driver
Registrace: 10.5. 2012 Příspěvky: 167 Bydliště: Košice
|
Zaslal: so říjen 12, 2013 7:30 pm Předmět: |
|
|
tak myslim ze pred uplne be uprav v serii to malo 120PSa Nm neviem presne, musel by som pozret |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: ne říjen 13, 2013 9:30 pm Předmět: |
|
|
Mně by se nejvíce líbil kompresor Zachoval by se charakter plynulého náběhu výkonu. Problém je kam s ním a taky cena Klika by mi taky asi moc nepoděkovala, protože přidat výkon a zároveň kompenzovat ztráty by nebylo nejlepší...
Kód: | http://rotrex.com/Home |
O poznání efektivnější by bylo turbo a vzhledem k tomu, že těch se všude válí plno, tak při troše zručnosti by to byla celkem i levná úprava. Ale asi se v domácích podmínkách člověk nevypořádá s "hladkým" naladěním křivky. Často se to ani samotným výrobcům moc nedaří Na projectpuma.com se jeden člen dostal snad na 150 KW a to se sériovýma vstřikovači a ECU. Měl tam snad jen nějakou přídavnou jednotku na úpravu předstihu a eliminaci omezovače točivého momentu.
Co se týče otevřeného filtru alá kužel, tak ten výkon akorát ubere (neodstíněný) a regulátor tlaku bez další úpravy je taky k ničemu. |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: po říjen 14, 2013 7:52 am Předmět: |
|
|
proč otevřenej kužel ubere výkon? já ho mám a oproti sérii to auto letí do otáček mnohem lépe
trápit auto a naším nájezdem 150-200tkm turbem mi nepřijde moc dobrej nápad...přeci jen tsn motor už má něco nalítáno
na přeplňování pumí motor není dělanej _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po říjen 14, 2013 8:35 am Předmět: |
|
|
Puma má kovanou KH a ojnice, tak by ten motor měl něco vydržet. Nemyslím to nějak přehánět, ale dostat se třeba jen na hodnoty racing pumy. To jestli je motor OK po 150 nebo třeba i jen po 20 Tkm záleží na hodně věcech.
Otevřené sání saje teplý vzduch z motoru. Sériový airbox má nějaký smysl, tak jak je vyroben. |
|
Návrat nahoru |
|
|