Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Tebronek Puma Driver


Registrace: 23.3. 2013 Příspěvky: 124 Bydliště: Stružnice
|
Zaslal: út červen 11, 2013 6:35 pm Předmět: |
|
|
Už penízky jsou, tak teď je na řadě výměna pravého zadního světla, který je prasklý a levou zadní mlhovku, ta je na tom stejně. A pak budu dělat střechu jednomu chlapíkovi co leští plexi světel. Tak už jsem domluvenej, že mi to vyleští
Potřebuju si udělat čas, abych zajel za Eltonem a vyměnil si čidlo teploty motoru
Edit.:
Tak dneska jsem si koupil parádní koženej potah na volat od Sparca a je velkej :-/ tak jsem ho se smutným výrazem musel vrátit.
Hold si počkám na origo volant
Jinak Xenony jsou na cestě, tak pak dám pár fotek z montáže jak se s tím budu prát , musím ještě nějak zatěsnit stále se rosící přední světla, někudy se mi tam dostává pekenlný množství vody.
Edit2.: Tak už jsou doma, akorát musí zrovna lejt :-/ Chtělo by to garáž :-/ |
|
Návrat nahoru |
|
Tebronek Puma Driver


Registrace: 23.3. 2013 Příspěvky: 124 Bydliště: Stružnice
|
Zaslal: ne červen 30, 2013 8:21 pm Předmět: |
|
|
Dneska jsem se pustil do denního svícení. V mřížce to vypadá vcelku k světu, takže jsem rád, ale stále to nemám doděláný, jelikož takovej bordel v kabelech co udělal předchozí majitel, to si neumíte ani představit. Hromada nesmyslně proklemovanejch drátu atp. Takže jsem to vše musel rozdělat a zjistit co k čemu patří. Navazuje to na auditko, které jsem zde přidával. Motor se nevypne!, kde jsem poukazoval na to, že když nechám zapnutý pravý blinkr, nevypne se při vyndání klíčku motor + když bez klíčku dám pravý blinkr, tak se sepne čerpadlo, imobilizer a vše ostatní, jako když dám klíč do druhé polohy. Byly to drátky nesmyslně propojené k tomu, aby se světla automaticky zapnuly při zapnutí klíčku do druhé polohy a navíc do toho stejného bylo zapojeno centrální dálkové zamykání. Prostě prasečina na Ntou vrtal jsem se v tom cca 2 hodiny a pak jsem to vzdal s tím, že to nechám na zítra až budu mít zase čistou hlavu  |
|
Návrat nahoru |
|
kap Puma Driver


Registrace: 5.11. 2011 Příspěvky: 190 Bydliště: Olomouc city a okolí
|
Zaslal: ne červen 30, 2013 9:33 pm Předmět: |
|
|
špatně jsi vybíral při nákupu _________________ F puma 1.4 zetec r.v.98 a F puma 1.7 |
|
Návrat nahoru |
|
Tebronek Puma Driver


Registrace: 23.3. 2013 Příspěvky: 124 Bydliště: Stružnice
|
Zaslal: po červenec 01, 2013 6:51 am Předmět: |
|
|
za 15 tisíc toho na výběr moc není čoveče, ale přiznám se, že jsem ji vzal aniž bych toho moc zkontroloval, ale teď ruku na srdce, ty když si kupoval pumu, tak si kontroloval kabely u spínací skříňky? |
|
Návrat nahoru |
|
kap Puma Driver


Registrace: 5.11. 2011 Příspěvky: 190 Bydliště: Olomouc city a okolí
|
Zaslal: út červenec 02, 2013 9:01 pm Předmět: |
|
|
proč kabely, ty jsou přece levné, ale jakýkoliv tuning neberu, skoro vždy katastrofa při opravách, nic nesouhlasí s originálem, a čím se pak chceš řídit, zrovna nedávno jsem měnil
brzd. hadičku a borec zaměnil levou za pravou.  _________________ F puma 1.4 zetec r.v.98 a F puma 1.7 |
|
Návrat nahoru |
|
Tebronek Puma Driver


Registrace: 23.3. 2013 Příspěvky: 124 Bydliště: Stružnice
|
Zaslal: st červenec 03, 2013 9:51 pm Předmět: |
|
|
Kabely levné jsou, ale já mluvil o cenně pumy. A tam nejde ani tak o cenu jako o tu práci s tím. Nedávno jsem měnil manžety kineťáku a čepy a zjistil jsem že mám i pravé rameno neoriginální :-/ |
|
Návrat nahoru |
|
Tebronek Puma Driver


Registrace: 23.3. 2013 Příspěvky: 124 Bydliště: Stružnice
|
Zaslal: ne srpen 25, 2013 10:27 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem poprvé pokřtil řidičák pokutou. Dostal jsem jí za to že mi v noci nesvitili zadní světla o čemž jsem bohužel vůbec nevěděl. Zjistil jsem po dlouhém pátrání, že chyba nebyla v kabeláži, ale v páčkách směrovek, takže jsem od Eltona koupil jiné a vše beželo tak jak mělo až na jeden malý, nepodstatný detail. Pumička nestartovala Po další úvaze jsem zjistil, že na tom kusu na straně spínací skříňky byl nalepenej imobilizér ve tvaru takového prášku vyndaný z origo klíče, který jsem vyhodil a tím pádem jsem si krásně prodražil opravu z 500 na 3000, jelikož jsem musel vyměnit řídící jednotku a celou sadu zámků. Naštěstí už vše funguje, jen jsem bohužel vyhodil peníze relativně do vzduchu, místo abych dopřál pumičce něco nového co by mě i potěšilo, tak za to, abych s ní vůbec mohl jezdit
Vyměnit řídící jednotku byla hračka, spínací skříňka se směrovkama také, ale výměnu zámků nikomu nepřeju  |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po srpen 26, 2013 6:03 pm Předmět: |
|
|
Proč si hned měnil celý set ŘJ. a zámky spínačka?
Měl si koupit jen čip do klíče nechat si to spárovat někde kde mají IDS nebo Fo-COM. Jediná nevýhoda by byla, že by tě tam někdo musel dotáhnout. _________________ Prodej náhradních dílů Ford: https://www.lumi-parts.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
Tebronek Puma Driver


Registrace: 23.3. 2013 Příspěvky: 124 Bydliště: Stružnice
|
Zaslal: po srpen 26, 2013 10:29 pm Předmět: |
|
|
Musel by mě tam někdo odtáhnout a musel bych mít podle forda origo klíče, který jsem neměl. Shrnuto: Ve fordu mě obeznámili s tím, že by se to nějak dalo udělat, ale měl bych si připravit více peněz než za novou pumu, takhle mě to vyšlo ještě relativně dobře. |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po srpen 26, 2013 10:36 pm Předmět: |
|
|
Originál diagnostiku nemají jen ve Fordu.. O tom, že by si musel mít klíč přímo originál jsem nikdy neslyšel. Je pravda, že hodinovka je v autor. servisu vysoká. Např. Autopalace litr hodina, ale zase na takovou blbost, jako je programace klíče by si dostal tak 15-30 minut.
Edit: Zapomněl jsem, že by si musel mít 2 klíče jinak se načíst do ŘJ. nedají.
Nesmíš všemu taky věřit  _________________ Prodej náhradních dílů Ford: https://www.lumi-parts.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
redgoblin Puma Racer


Registrace: 2.10. 2006 Příspěvky: 677 Bydliště: Praha (Nová Paka)
|
|
Návrat nahoru |
|
|