Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Stanley Puma Owner
Registrace: 20.7. 2012 Příspěvky: 86 Bydliště: Mimoň
|
Zaslal: so červen 29, 2013 11:43 am Předmět: Nedrží stopu... |
|
|
Ahoj,
Dneska jsem zjistil že při vyšších rychlostech (120+) mám s Pumou problém udržet rovnou stopu.. Auto jakým si způsobem při přejetí nerovnosti ( na našich silnicích všude ) uskakuje ze strany na stranu...
Nevíte čím to může být? Díky |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so červen 29, 2013 12:42 pm Předmět: |
|
|
tlumiče,uložení, silenbloky? víc tam toho nebude:) jestli ti uskakuje tak si nech otestovat tlumiče, silenbloky ti udělaj auto rozplavanější _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: so červen 29, 2013 1:15 pm Předmět: |
|
|
Pneumatiky a jejich tlak...
takový barum bravuris že LARWÍKU ? _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
mgy Puma Novice
Registrace: 29.10. 2012 Příspěvky: 12
|
Zaslal: so červen 29, 2013 1:16 pm Předmět: |
|
|
Pokud nedrží stopu při jízdě rovně, tak by to taky mohla být špatně nastavená sbíhavost. Nesljíždí se ti nesouměrrně pneu? Velká sbíhavost - sjeté vnějšky, rozbíhavost sjeté vnitřky pneu... |
|
Návrat nahoru |
|
Stanley Puma Owner
Registrace: 20.7. 2012 Příspěvky: 86 Bydliště: Mimoň
|
Zaslal: so červen 29, 2013 1:25 pm Předmět: |
|
|
Pneu a sbíhavost je (měla by být) v pořádku kola měněny v aut.servisu s vyrovnání geometrie. Viděl bych to na ten podvozek no... Auto jakoby neplave... Ale odskakuje ze strany na stranu, jakobych se třeba vyhýbal diram v silnici - jede rovně skubne do strany jede rovně skubne zpátky... |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: so červen 29, 2013 1:43 pm Předmět: |
|
|
úplnej základ je kontrola tlaku v pneu.
předepsáno výrobcem:
normální jízda: 2,0 přední + 1,9 zadní
při trvalých rychlostech nad 160km/h : 2,2 přední + 2,1 zadní
při zatížení 3 osoby a více + krámy , např. dovolená (2,7 + 2,5)
čiže tím bych začal..... _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Naposledy upravil absinth dne so červen 29, 2013 1:52 pm, celkově upraveno 2 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Stanley Puma Owner
Registrace: 20.7. 2012 Příspěvky: 86 Bydliště: Mimoň
|
Zaslal: so červen 29, 2013 1:49 pm Předmět: |
|
|
Jezdim výhradně sám, nárazově s přítelkyní... Toto odskakovani se děje při nejnižším možném zatížení. Každopádně mě tlaky v pneu nenapadly, zkontroluji díky |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so červen 29, 2013 2:41 pm Předmět: |
|
|
gumy by mě nenapadly, protože to beru jako samozřejmost.. pokud jsou přefouklé nebo příliš měkké, tak to bezpečně poznám aniž bych je měřil.. _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne červen 30, 2013 11:18 am Předmět: |
|
|
většinou mam nafoukáno na 2,2 a 2 .. _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
Majki Puma Driver
Registrace: 10.5. 2012 Příspěvky: 167 Bydliště: Košice
|
Zaslal: čt červenec 04, 2013 5:21 pm Předmět: |
|
|
mne odskakuje ked idem do zatacky a prejdem nerovnost, ale to viem ze su tlmice kedze su vytecene |
|
Návrat nahoru |
|
Stanley Puma Owner
Registrace: 20.7. 2012 Příspěvky: 86 Bydliště: Mimoň
|
Zaslal: ne červenec 07, 2013 5:59 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem se konečně dostal ke kompresoru s měřákem a zjistil jsem že mi v pneuservisu předek nafoukali na 2,6 a zadek na 2,4 Tak jsem upustil přední na 2,3 a zadní na 2,0 a poznal jsem znatelný rozdíl auto mnohem lépe drží stopu. Jen mi přední pneumatiky připadají rozpláclé... Jakoby byli podhuštěné |
|
Návrat nahoru |
|
Falty Puma Driver
Registrace: 17.8. 2012 Příspěvky: 164 Bydliště: Letohrad
|
Zaslal: ne červenec 07, 2013 6:16 pm Předmět: |
|
|
Nejsou špatný kompresorový stanice na pumpách. Vidíš i kolik v té pneumatice je. Teda pokud nemají tu přenosnou sračku. _________________ Ford PUMA 1.7i 16v VCT r.v. 97 |
|
Návrat nahoru |
|
Stanley Puma Owner
Registrace: 20.7. 2012 Příspěvky: 86 Bydliště: Mimoň
|
Zaslal: ne červenec 07, 2013 7:08 pm Předmět: |
|
|
No tlak jsem kontroloval po natankování na stanici Shell. U stojanového kompresoru, tak snad to ukazovalo správně, ale pro jistotu to ještě zkontroluju digitálním měřákem tlaku |
|
Návrat nahoru |
|
|