Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt duben 12, 2007 9:47 pm Předmět: |
|
|
Ty okraje mám stejné To není sbíhavostí, ale zatáčkama. Sbíhavost ti sjede totálně vzorek na vnitřní nebo vnější straně (zítra můžu hodit foto) _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: čt duben 12, 2007 10:04 pm Předmět: |
|
|
Presne tak, tenhle pripad je rychlou jizdou v zatackach + vysokej profil pneumatiky...Kdybys na ten prujezd v zatacce koukal z venku, tak se ti bude zdat, ze se ti ta guma schovava pod auto... |
|
Návrat nahoru |
|
Jackal Puma Driver
Registrace: 20.11. 2006 Příspěvky: 245 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: pá duben 13, 2007 12:48 pm Předmět: |
|
|
Já dávám 2,5 a jezdím tvrdší směs. Sjeté boky mám tak po 2 tisících ale měnim až tak po 6 až 7 tisících. _________________ Jackal - game ower |
|
Návrat nahoru |
|
Pepen Puma Owner
Registrace: 31.5. 2006 Příspěvky: 33 Bydliště: Třebíč
|
Zaslal: po duben 16, 2007 6:04 pm Předmět: |
|
|
Dávám 2,8 plyn v zimě i létě, jezdím pokměrně svižně, v zimně samozřejmě ne tolik, Když jsem dával míň dost to plavalo. Zimní mám sjetý rovnoměrně, ale u letních mám sjetej vnitěk a řekl bych, že to je zatáčkama. Léto i zimu jezdím na 15", zima Bridgestone LM25 a léto GoodYear Eagle a na silnici je to jak přilepený. Měl jsem Barumky a ty trochu popraskaly a taky se nějak drolily, jak kdyby uhelnatěly (všechny 4). |
|
Návrat nahoru |
|
edrig Puma Novice
Registrace: 3.10. 2012 Příspěvky: 12
|
Zaslal: so březen 23, 2013 2:46 pm Předmět: Tlak v pneu |
|
|
No,tlak 2,8 si nedovedu představit již při tak tvrdším odpružením Pumy.Třeba na D1 to musí zanedlouho rozsekat podvozek,nehledě na pohodu jízdy.A pokud se týká účinku dusíku-toho naše atmosféra obsahuje % takže těch zbývajícíh 2O % nehraje tak dalece žádnou roli. |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: so březen 23, 2013 4:00 pm Předmět: |
|
|
2,2 a 2,0 ačkoliv v autoškole mi říkali že foukat klidně o 0,1 víc tzn 2,1 a 2,3
že to neva..nicméně držím se návodu _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
|