Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Sajmon.Fenix Puma Driver
Registrace: 7.4. 2006 Příspěvky: 239 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: po říjen 15, 2012 9:42 pm Předmět: Pletenec |
|
|
Zdravím, zkoušel ste nněkdo nahradit pletenec trubkou?? Některý auta ho údajně vůbec nemaj, tak by mě zajímalo, jakou má přesně funkci a co by se stalo, kdyby tam prostě nebyl. _________________ Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997 |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út říjen 16, 2012 12:10 am Předmět: |
|
|
funkce je jednoduchá, je to pružná spojka motoru a výfuku.. motor neni na pevno a pohybuje se na silentblokách, proto potřebuješ pružný spojení s výfukem
a kdyby tam nebyl tak by ten pevnej spoj asi moc dlouho nevydržel, ale tak šlo by to o tom žádná _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
Sajmon.Fenix Puma Driver
Registrace: 7.4. 2006 Příspěvky: 239 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: út říjen 16, 2012 9:36 am Předmět: |
|
|
No to mě právě taky napadlo, ale když vezmu, že je celej vejfuk na gumách, tak si říkám, že ten pružnej spoj není moc potřeba. _________________ Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997 |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út říjen 16, 2012 10:29 am Předmět: |
|
|
to máš pravdu, ale v zásadě motor se naklání dopředu dozadu, takže z pohledu vyjfuku kmitá nahoru a dolu, a uložení vejfuku samotnýho je dělaný spíš na pohyb dopředu dozadu... dost blbě řečeno já vim:) takže bude nejvíc namáhanej spoj právě v tom ohybu... mě výměna vlnovce stála 600,- tak nevim proč spekulovat nad tim, dát ho pryč. Nic tím nezískáš akorát si zaděláš na dřívější opětovnou opravu _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Naposledy upravil johnyzi dne út říjen 16, 2012 10:31 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Sajmon.Fenix Puma Driver
Registrace: 7.4. 2006 Příspěvky: 239 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: út říjen 16, 2012 10:31 am Předmět: |
|
|
Ok, díkiy za odpověď, v tom případě ho spíš vyměním. _________________ Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997 |
|
Návrat nahoru |
|
Sajmon.Fenix Puma Driver
Registrace: 7.4. 2006 Příspěvky: 239 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: pá říjen 26, 2012 8:22 pm Předmět: |
|
|
Ještě by se mi hodil rozměr trubky, at nemusím lézt pod auto _________________ Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997 |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so říjen 27, 2012 12:14 am Předmět: |
|
|
tušim 21x5, ale stejně si to asi nebudeš vařit sám, tak to dej někam kde dělaj vejfuky a nějakej ti tam daj.. já tam mam teď o něco kratší a je to nastavený _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
Sajmon.Fenix Puma Driver
Registrace: 7.4. 2006 Příspěvky: 239 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: so říjen 27, 2012 9:41 am Předmět: |
|
|
Právě to si nemůžu dovolit dát to někam, kde to změří a nějakej obědnaj, pač s tím autem potřebuju každej den jezdit. Člověka kterej mi to udělá relativně na počkání mám, jen potřebuju přijet rovnou s tím dílem _________________ Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997 |
|
Návrat nahoru |
|
|