Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: ne září 25, 2011 12:18 pm Předmět: kontrolka mazani |
|
|
Ahojte mam dotaz kde hledat problem obcas tedy celkem casto se mi pri otoceni klickem neozsviti kontrolka mazani takze radsi vzdy kontroluju hladinu(cerna na to doplatila) budu rad za kazdou radu ale upozornuju ze zarovka v palubce sviri a cidlo je zapojene bez poskozeni kabelu tak kde je sakra problem proste se nekdy rozsviti a nekdy ne diky jeste kdyz se rozsviti tak po nastartovani normalne zhasne _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: ne září 25, 2011 1:55 pm Předmět: |
|
|
.je to při delšim odstavení nebo například při minutovém stopu? _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: ne září 25, 2011 4:11 pm Předmět: |
|
|
Dlouhe odstaveni nehrozi je v provozu denne dela to jak se ji chce nekdy po ranu sviti nastartuju vyjedu ze vrat chcipnu a znova se uz nerozsviti nekdy presne naopak nebo sviti vzdy po zapnuti nebo ne prave ze to nema zadnej presnej prubeh jako si psal _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: ne září 25, 2011 6:32 pm Předmět: |
|
|
..tak vyměň čidlo tlaku oleje...nic víc se s tim asi dělat nedá...pokud to není pravidelné je to asi první možnost čim bych začal...možná by nebylo špatný kouknout se na stav olejového sítka pod vanou. že je olej na měrce ještě naznamená že to maže . _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: ne září 25, 2011 8:19 pm Předmět: |
|
|
Sejto i cidlo je v poradku po koupi sla vana dolu zdalo se ze sou spony v oleje zaplatpanbuh jen zdalo kazdopadne cidlo sem vymenil za nove to sem zapomel uvest proto prosim o radu _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Fordman Puma Driver
Registrace: 23.7. 2008 Příspěvky: 157 Bydliště: Soběslavice 1
|
Zaslal: ne září 25, 2011 9:11 pm Předmět: |
|
|
mam ten samej problém , ale už jsem si nějak zvykl a neřeším to ale včera jsem umyl motor a od ty doby mi zatím pořád svítí při zapnutí klíčku, takže asi špatný kontakt nebo mě nic jiného nenapadá _________________ Ford Puma 1.7 92kw 125hp 1999 (stříbrná)
Ford Puma 1.7 92kw 125hp 1998 (zelená) - KO
Ford Puma 1.7 92kw 125hp 1997 (oranžová)
Ford Cougar 2.5 125kw 170hp 1999
www.autoservis-sedlacek.eu |
|
Návrat nahoru |
|
R.o.u. Puma Driver
Registrace: 27.7. 2007 Příspěvky: 387 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: ne září 25, 2011 10:27 pm Předmět: |
|
|
Taky mi kdysi nesvítilo mazání a ztrácel se mi olej. Až pak jsem zjistil, že to všechno teče přes čidlo. Buď bych zkusil ty kontakty, nebo dal znovu nový čidlo, když stojí jenom stovku. |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: po září 26, 2011 5:19 pm Předmět: |
|
|
..co to znemaná nové??jak dlouho tam je? ono někdyx neznamená nové dobré. Ještě by to chtělo vyšroubovat tedy čidlo a místo něj tam dát budík a změřit tlak oleje jestli čerpadlo dává dost. Ještě maximálně projít kabeláž + konektory _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: út září 27, 2011 2:17 pm Předmět: |
|
|
Cidlo je tam cca 2 mesice tlak sem nemeril to je fakt ale to by nemelo snad mit vliv nato jestli kontrolka sviti nebo ne tedy po otoceni klicku taky tak usuzuju vzledem k tomu ze kdyz se rozsviti tak po nastartovani zhasne cili maze jeste jsem zkousel vratit puvodni ale zaver je stejny _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: út září 27, 2011 2:25 pm Předmět: |
|
|
tak zkus odpojit kabel k čidlu co to bude dělat. Ještě mě napadlo zkusit tam udělat klemu místo čidla a hned budeš vědět kde je problém _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: út září 27, 2011 5:35 pm Předmět: |
|
|
Klemu??prosim vysvetlit pokud je to odpojeny tak to nesviti i kdyz otazka je jestli to fungovalo _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: út září 27, 2011 8:45 pm Předmět: |
|
|
no místo čidla to vyklemuj třeba drátem...je potřeba zjistit jestli ty náhodný stavy způsobuje čidlo nebo něco jinýho. _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: pá září 30, 2011 1:55 am Předmět: |
|
|
No jasne vydis to me nenapadlo sem trouba _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Crash Puma Driver
Registrace: 4.4. 2007 Příspěvky: 198 Bydliště: Malá Morávka
|
Zaslal: so říjen 01, 2011 10:13 am Předmět: |
|
|
Mě mazání nikdy nesvítilo a když o tom mluvíte, kde to čidlo tlaku přesně najdu. _________________ Pumka je vlajková loď mé firmyčky. |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: ne říjen 02, 2011 12:10 pm Předmět: |
|
|
Zespoda na motoru po levy strane jsoz tam dva draty _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
|