Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: so leden 08, 2011 8:44 am Předmět: Odskok kufru (čudlík) |
|
|
Ahoj, potřeboval by jsem poradit s kufrem.
1) Jak zmáčknu čudlík, tak se nevrátí zpět, takže vždy musím klíčkem otočit v zámku a vytáhnout ho. WD nepomohlo, co stím?
2) Při zapnutém motoru nejde otevřít kufr, četl jsem jsem, že to je ochrana proti zlodějům, ale přeci jen, nedá se to nějak vyřešit?
|
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so leden 08, 2011 10:57 am Předmět: |
|
|
2) vyresis to dalkovym centralem:)
_________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
Zaslal: so leden 08, 2011 11:35 am Předmět: |
|
|
staci vyvest kablik od odskoku toho motorku (+) a na tahnout ho k palubovce na spinac , pujde otevrit o pri zapnutem zapalovani
_________________ Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím |
|
Návrat nahoru |
|
pali666pali Puma Driver
Registrace: 8.3. 2009 Příspěvky: 117 Bydliště: Michalovce
|
Zaslal: so leden 08, 2011 12:15 pm Předmět: |
|
|
ja to napajal od poistkovej skrinky aby som nemusel davat dalsiu poistku, nasiel som si + ale nie vsade je napatie aj pri nastartovanom aute, a hned som si dal tlacitko na palubovku na otvaranie zvnutra a potom od tlacitka dozadu k tomu motorceku, zaroven to tlacitko vzadu plni funkciu proti kradezi a ked chcem otvorit ked mam natocene tak otvaram zvnutra
|
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: so leden 08, 2011 2:01 pm Předmět: |
|
|
ja ten cudlik nakonec schoval do kastliku u ridicovych nohou bo bylo celkem casto: hej naco je ten cudlik" "cvak" a uz jsem jel s otevrenym kufrem.
_________________ Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992
www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
pali666pali Puma Driver
Registrace: 8.3. 2009 Příspěvky: 117 Bydliště: Michalovce
|
Zaslal: so leden 08, 2011 6:38 pm Předmět: |
|
|
heh to mas pravdu....ale ja to zatial stiham vysvetlit este pred tym "cvak"
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: út leden 11, 2011 5:44 pm Předmět: |
|
|
ja ho mám schovanej v plastu co kryje ližinu sedačky řidiče u dveří a plus vedený od výškovýho stavění
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: po leden 17, 2011 7:37 pm Předmět: |
|
|
můžete prosím trošku specifikovat ten postup, nejsem z toho o moc chytřejší
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: po leden 17, 2011 7:49 pm Předmět: |
|
|
sundej tapec v kufru tam najdi konektor co je na prostřední fotce připoj k němu další drát a ten táhni skrz auto někam kde dáš tlačítko na otevírání kufru(ne kolíbku jen tlačítko) pak si najdi někde plus opět natáhni k tlačítku spoj a mužeš otevírat i při nastartovaném motoru
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: po leden 17, 2011 8:02 pm Předmět: |
|
|
OK, díky!!!
|
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: ne únor 13, 2011 4:27 pm Předmět: |
|
|
tohle vidim prvně ale resil bych to asi tak ze bych zdelal ten cerny tapec co kryje zamek a podival se ktery kablik vede do toho el.motorku ktery taha za ten zamek
_________________ Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992
www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
majsi Puma Driver
Registrace: 10.12. 2009 Příspěvky: 140
|
Zaslal: po únor 14, 2011 12:19 am Předmět: |
|
|
Hmmm zjavne si nasiel nespravny konektor s oznacenim c130. Ak uzemnis pin 1 tak by sa mal otvorit kufor(ak mas central s dvojitym uzamikanim tak by si podla vsetkeho mal uzemnit naraz pin 1 a pin 3)
Len neviem ci toto bude fungovat pri nastartovanom aute pretoze ak mas central tak to ide cez neho a prave central brani otvoreniu kufra ked je nastartovane auto.
Takze by si mal najst konektor c129 na ktory treba priviest cez poistku 12V. Na obrazku mas nakreslene kde sa nachadza.
edit
Este ma tak napadlo. Preco tahat kabel cez cele auto ked sa central ktory ovlada otvaranie kufra nachadza pri nohach spolujazdca? (po fl dokonca hned pri poistkach - vlavo pod volantom )
Komentář: |
|
Velikost: |
10.2 kB |
Zobrazeno: |
15026 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
34.97 kB |
Zobrazeno: |
15026 krát |
|
|
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: po únor 14, 2011 9:12 am Předmět: |
|
|
tak to se asi raději obejdu bez spešl čudlíku na kufru... Mám to dvojté zamykání, puma 98
jak jsem ten co jsem nasel rozpojil a zase spojil, tak se kufr otevrel...
|
|
Návrat nahoru |
|
majsi Puma Driver
Registrace: 10.12. 2009 Příspěvky: 140
|
Zaslal: po únor 14, 2011 9:18 am Předmět: |
|
|
Skus najst ten konektor c129 nieje to tazke napojit. Este ked tak pozriem a nafotim kde sa to presne nachadza.
Inak ten kufor sa ti otvoril pri nastartovanom aute?
|
|
Návrat nahoru |
|
|