Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Odskok kufru (čudlík)
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Karoserie

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Odskok kufru (čudlík)
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
skier
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.7. 2010
Příspěvky: 395

PříspěvekZaslal: so leden 08, 2011 8:44 am    Předmět: Odskok kufru (čudlík) Citovat

Ahoj, potřeboval by jsem poradit s kufrem.
1) Jak zmáčknu čudlík, tak se nevrátí zpět, takže vždy musím klíčkem otočit v zámku a vytáhnout ho. WD nepomohlo, co stím?

2) Při zapnutém motoru nejde otevřít kufr, četl jsem jsem, že to je ochrana proti zlodějům, ale přeci jen, nedá se to nějak vyřešit?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so leden 08, 2011 10:57 am    Předmět: Citovat

2) vyresis to dalkovym centralem:)
_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
negro25
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvky: 302
Bydliště: Havirov

PříspěvekZaslal: so leden 08, 2011 11:35 am    Předmět: Citovat

staci vyvest kablik od odskoku toho motorku (+) a na tahnout ho k palubovce na spinac , pujde otevrit o pri zapnutem zapalovani
_________________
Very Happy Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
pali666pali
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 8.3. 2009
Příspěvky: 117
Bydliště: Michalovce

PříspěvekZaslal: so leden 08, 2011 12:15 pm    Předmět: Citovat

ja to napajal od poistkovej skrinky aby som nemusel davat dalsiu poistku, nasiel som si + ale nie vsade je napatie aj pri nastartovanom aute, a hned som si dal tlacitko na palubovku na otvaranie zvnutra a potom od tlacitka dozadu k tomu motorceku, zaroven to tlacitko vzadu plni funkciu proti kradezi a ked chcem otvorit ked mam natocene tak otvaram zvnutra Cool





Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
vet
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 23.10. 2008
Příspěvky: 468
Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)

PříspěvekZaslal: so leden 08, 2011 2:01 pm    Předmět: Citovat

ja ten cudlik nakonec schoval do kastliku u ridicovych nohou bo bylo celkem casto: hej naco je ten cudlik" "cvak" a uz jsem jel s otevrenym kufrem.
_________________
Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992

www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
pali666pali
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 8.3. 2009
Příspěvky: 117
Bydliště: Michalovce

PříspěvekZaslal: so leden 08, 2011 6:38 pm    Předmět: Citovat

heh to mas pravdu....ale ja to zatial stiham vysvetlit este pred tym "cvak" Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: út leden 11, 2011 5:44 pm    Předmět: Citovat

ja ho mám schovanej v plastu co kryje ližinu sedačky řidiče u dveří a plus vedený od výškovýho stavění Wink
_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
skier
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.7. 2010
Příspěvky: 395

PříspěvekZaslal: po leden 17, 2011 7:37 pm    Předmět: Citovat

můžete prosím trošku specifikovat ten postup, nejsem z toho o moc chytřejší Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: po leden 17, 2011 7:49 pm    Předmět: Citovat

sundej tapec v kufru tam najdi konektor co je na prostřední fotce připoj k němu další drát a ten táhni skrz auto někam kde dáš tlačítko na otevírání kufru(ne kolíbku jen tlačítko) pak si najdi někde plus opět natáhni k tlačítku spoj a mužeš otevírat i při nastartovaném motoru Wink
_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
skier
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.7. 2010
Příspěvky: 395

PříspěvekZaslal: po leden 17, 2011 8:02 pm    Předmět: Citovat

OK, díky!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
skier
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.7. 2010
Příspěvky: 395

PříspěvekZaslal: ne únor 13, 2011 10:57 am    Předmět: Citovat

tak jsem to rozebral a vyskočilo to na mě tohle. V příspěvku výše je v konektrou jenom jeden káblík, já tam mám 3 Shocked tak co stím?? díky za vaší trpělivost Very Happy


Bez názvu.jpg
 Komentář:
konektor
 Velikost:  195.91 kB
 Zobrazeno:  15059 krát

Bez názvu.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
vet
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 23.10. 2008
Příspěvky: 468
Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)

PříspěvekZaslal: ne únor 13, 2011 4:27 pm    Předmět: Citovat

tohle vidim prvně Smile ale resil bych to asi tak ze bych zdelal ten cerny tapec co kryje zamek a podival se ktery kablik vede do toho el.motorku ktery taha za ten zamek Smile
_________________
Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992

www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
majsi
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 10.12. 2009
Příspěvky: 140

PříspěvekZaslal: po únor 14, 2011 12:19 am    Předmět: Citovat

Hmmm zjavne si nasiel nespravny konektor s oznacenim c130. Ak uzemnis pin 1 tak by sa mal otvorit kufor(ak mas central s dvojitym uzamikanim tak by si podla vsetkeho mal uzemnit naraz pin 1 a pin 3)
Len neviem ci toto bude fungovat pri nastartovanom aute pretoze ak mas central tak to ide cez neho a prave central brani otvoreniu kufra ked je nastartovane auto.
Takze by si mal najst konektor c129 na ktory treba priviest cez poistku 12V. Na obrazku mas nakreslene kde sa nachadza.

edit
Este ma tak napadlo. Preco tahat kabel cez cele auto ked sa central ktory ovlada otvaranie kufra nachadza pri nohach spolujazdca? (po fl dokonca hned pri poistkach - vlavo pod volantom Wink )



W21Z0596.jpg
 Komentář:
c130
 Velikost:  10.2 kB
 Zobrazeno:  15026 krát

W21Z0596.jpg



W21Z0124.jpg
 Komentář:
konektory
 Velikost:  34.97 kB
 Zobrazeno:  15026 krát

W21Z0124.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
skier
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.7. 2010
Příspěvky: 395

PříspěvekZaslal: po únor 14, 2011 9:12 am    Předmět: Citovat

tak to se asi raději obejdu bez spešl čudlíku na kufru... Mám to dvojté zamykání, puma 98

jak jsem ten co jsem nasel rozpojil a zase spojil, tak se kufr otevrel...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
majsi
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 10.12. 2009
Příspěvky: 140

PříspěvekZaslal: po únor 14, 2011 9:18 am    Předmět: Citovat

Skus najst ten konektor c129 nieje to tazke napojit. Este ked tak pozriem a nafotim kde sa to presne nachadza.
Inak ten kufor sa ti otvoril pri nastartovanom aute?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Karoserie Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund