Zasa co sa tyka toho tuningu na vzhlad ja uznavam len ten decentny tuning nic velkeho nejake tie prahy, normalne krydlo vyfuk.S pumou som spokojny tak aka je od vyroby. aj ked tie brzdy su trocha slabisie ale kazde auto ma + a -
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: pá listopad 26, 2010 7:56 pm Předmět:
Docela zajímavý článek na téma tuning je v novém Sportscars. Srovnávají tam aftermarket podvozky (Bilstein, Vogtland a Supersport). Doporučuju přečíst. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Registrace: 18.9. 2008 Příspěvky: 125 Bydliště: Praha
Zaslal: so listopad 27, 2010 12:31 pm Předmět:
Myslím, že zlatá střední cesta je zde v celku namístě.
PS: smekám každému komu se líbí zadní stěrač u pumky. _________________ StefanVaclav.humanart.cz
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Přejít na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory