Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Jackal Puma Driver
Registrace: 20.11. 2006 Příspěvky: 245 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: po prosinec 04, 2006 12:00 am Předmět: AKCELERACE |
|
|
Mám problém s akcelerací svého mazlika,pomáhá mi to řešit Elton ale každý nápad je vítán.Při startu je to auto na jedničku jak škoda 105,první záběr dobrej ale po vteřince přijde útlum a má tendenci stagnovat při 3 tisících a už všem koukam na záda.Teprve dvojka táhne jak má a jde ji to opravdu dobře.Má někdo zkušenost co s tím? _________________ Jackal - game ower |
|
Návrat nahoru |
|
Rem Puma Owner
Registrace: 5.10. 2006 Příspěvky: 89 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po prosinec 04, 2006 9:16 am Předmět: |
|
|
Ja jel vcera z Litomysle do Brna a pumicka me pekne zradila na te rovince co je mezi Litomysli a Svitavama (kdo zna ten zna.. Proste nova siroka silnice, rovina, da se tam jet bezpecne 160kou), mel sem tam petku, jel sem 120kou, otacky taky kolem tech 3000, pedal na podlaze a vic ani tuk :( Stalo se mi to poprvy. Normalne nema problem tahnout az na nejakych 160km/h 170, ale vcera proste nic... Celou dobu az do svitav 120. Kdyz jsem to na ctyrku vytahnul na 130 a zaradil petku tak to zas spadlo zpet na 120. |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: po prosinec 04, 2006 12:46 pm Předmět: Re: AKCELERACE |
|
|
Daniel Repš napsal: | Mám problém s akcelerací svého mazlika,pomáhá mi to řešit Elton ale každý nápad je vítán.Při startu je to auto na jedničku jak škoda 105,první záběr dobrej ale po vteřince přijde útlum a má tendenci stagnovat při 3 tisících a už všem koukam na záda.Teprve dvojka táhne jak má a jde ji to opravdu dobře.Má někdo zkušenost co s tím? |
myslim si ze by to mohl byt problem s ASR, v manualu pisou ze funguje do 50km/h ale me se zda ze jde proste jen na jednicku. Nevydava to u toho takovy chrastivy zvuky?? Me treba pri prvnim rozjezdu po nastartovani pri razeni dvojky vzdycky zachrasti ASR (podobnej zvuk jak kdybych zachytil spodkem o zem)
Rem napsal: | Ja jel vcera z Litomysle do Brna a pumicka me pekne zradila na te rovince co je mezi Litomysli a Svitavama (kdo zna ten zna.. Proste nova siroka silnice, rovina, da se tam jet bezpecne 160kou), mel sem tam petku, jel sem 120kou, otacky taky kolem tech 3000, pedal na podlaze a vic ani tuk Stalo se mi to poprvy. Normalne nema problem tahnout az na nejakych 160km/h 170, ale vcera proste nic... Celou dobu az do svitav 120. Kdyz jsem to na ctyrku vytahnul na 130 a zaradil petku tak to zas spadlo zpet na 120. |
mama kdysi mela Astru 2,0DTi a ta to delala taky a nakonec prisli v servisu na to ze se zadrhavala nejaka startovaci privera pro zviseni tlaku.. Tvrdili ze se tim dost nici motor.. Stat se to me zastavim a zkusim "restartovat" motor.. Ta Astra byla diesel nevim jestli maj benziny neco podobnyho.. _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: po prosinec 04, 2006 12:55 pm Předmět: |
|
|
Stalo se mi taky jednou ze mi Puma nechtela tahnout.. Mel jsem v ty dobe spatnou Lambda sondu a pri zaply klime to nechtelo jet.. az ve 3tis se to vzdycky probralo.. _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
jmario Puma Driver
Registrace: 24.4. 2006 Příspěvky: 135 Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany
|
Zaslal: po prosinec 04, 2006 2:09 pm Předmět: Re: AKCELERACE |
|
|
Daniel Repš napsal: | Mám problém s akcelerací svého mazlika,pomáhá mi to řešit Elton ale každý nápad je vítán.Při startu je to auto na jedničku jak škoda 105,první záběr dobrej ale po vteřince přijde útlum a má tendenci stagnovat při 3 tisících a už všem koukam na záda.Teprve dvojka táhne jak má a jde ji to opravdu dobře.Má někdo zkušenost co s tím? |
robi to aj ked sa rozbiehas s vysimi otackami nad 3tis? _________________ SKYPE me! jmario666 |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po prosinec 04, 2006 2:18 pm Předmět: |
|
|
To Daniel Repš: Nějaké další příznaky ? Volnoběh drží, hřeje se, voda v oleji, olej ve vodě, rozvody ti v nedávné době dělali ? _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Jackal Puma Driver
Registrace: 20.11. 2006 Příspěvky: 245 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: po prosinec 04, 2006 11:28 pm Předmět: |
|
|
Všechno se zdá být v naprostém pořádku,motor se nehřeje,otáčky drží(teda po instalaci výfuku jemně kolísá),a nic tam nedrhne ani nedrnčí.Zkoušel sem rozjezd na sprintu několika způsoby,motor na omezovač,motor vytočenej na 3 tisíce,rozjezd skoro z volnoběhu atd.Stále se opakoval ten útlum výkonu kolem 3 tisíc.Paradoxem je fakt že můj nejlepší čas na 400 metrů byl za mokra , s protáčejícímy koly na mokru se to rozjede nejlépe. _________________ Jackal - game ower |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: út prosinec 05, 2006 9:42 am Předmět: |
|
|
A protiprokluz mas odpojenej?? Jestli ne, tak kdyz ti dovoli na mokru protacet kola tak asi neni v poradku.. Nedivil bych se kdyby ti obcas omezoval vykon na tu 1cku.. I pri rozjezdu z vysokych otacek na mokru mi motor netahne dokud kola neprestanou hrabat.. Jako kdybych pustil plyn..
A jak u tebe probiha rozjezd? netahne porad stejne nezavysle na otackach, das dvojku a uz to jede jo??
Jak ten protiprokluz funguje? tam jsou nejaky cidla co snimaj protoceni kol??
re: to admin - priste se polepsim... _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Naposledy upravil Matěj dne út prosinec 05, 2006 10:13 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Jackal Puma Driver
Registrace: 20.11. 2006 Příspěvky: 245 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: út prosinec 05, 2006 8:37 pm Předmět: |
|
|
Prokluz nemam odpojenej ale funguje jen za sucha,docela divný ale je to tak.Když chci zahrabat na suchu tak to málem chcípne a na mokru nebo štěrku mam problem se rozjet.Byl sem u nás ve Fordu Bospor , kde majitelka taky jednu Pumičku má , a údajně je všechno v pořádku.Až pojedu do LSC na tu úpravu jednotky tak se mi tam na to podívaj.ASR to nejspíš bude ten problém , dá se někde manuálně odpojit? _________________ Jackal - game ower |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: po prosinec 18, 2006 9:35 pm Předmět: Re: AKCELERACE |
|
|
Daniel Repš napsal: | Mám problém s akcelerací svého mazlika,pomáhá mi to řešit Elton ale každý nápad je vítán.Při startu je to auto na jedničku jak škoda 105,první záběr dobrej ale po vteřince přijde útlum a má tendenci stagnovat při 3 tisících a už všem koukam na záda.Teprve dvojka táhne jak má a jde ji to opravdu dobře.Má někdo zkušenost co s tím? |
tak u Dana je to už lepší.. vrátil do pumy původní airbox, spotřeba rapidně klesla a rozjezdy jsou lepší.. s největší pravděpodobností byl problém s nasáváním teplého vzduchu do sportovního filtru.. na jedničku se tomu nechtělo a na dvojku to bylo lepší, protože se do motorového prostoru dostal čerstvej luft..
z toho plyne ponaučení, že teplej vítr je dobrej na pláži a né do motoru..
a když už sportuvní filtr, tak to vykoumat tak, aby k němu šel jen studenej vzduch z venku.. |
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: po prosinec 18, 2006 11:10 pm Předmět: Re: AKCELERACE |
|
|
Elton napsal: | Daniel Repš napsal: | Mám problém s akcelerací svého mazlika,pomáhá mi to řešit Elton ale každý nápad je vítán.Při startu je to auto na jedničku jak škoda 105,první záběr dobrej ale po vteřince přijde útlum a má tendenci stagnovat při 3 tisících a už všem koukam na záda.Teprve dvojka táhne jak má a jde ji to opravdu dobře.Má někdo zkušenost co s tím? |
tak u Dana je to už lepší.. vrátil do pumy původní airbox, spotřeba rapidně klesla a rozjezdy jsou lepší.. s největší pravděpodobností byl problém s nasáváním teplého vzduchu do sportovního filtru.. na jedničku se tomu nechtělo a na dvojku to bylo lepší, protože se do motorového prostoru dostal čerstvej luft..
z toho plyne ponaučení, že teplej vítr je dobrej na pláži a né do motoru..
a když už sportuvní filtr, tak to vykoumat tak, aby k němu šel jen studenej vzduch z venku.. | Tak ti nevím, já mám taky filtr od Greenu a žádnej problém s tim nemám _________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
|