|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: ne listopad 19, 2006 10:36 pm Předmět: Ford Puma CUP |
|
|
Tak Frostiku jak jsem slíbyl:
Technické údaje Ford Puma CUP: ( mám dvoje tak si to přeber )¨
Ford Puma 1.7 Cup, EU 1999
Třídvéřové kupé, jednomístná okruhová úprava pro pohárové závody "Ford Puma Cup".
Motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1679 cm³, vrtání 80 mm a zdvih 83,5 mm, výkon 132 kW (180 koní), točivý moment 196 Nm při 6800 ot/min. Pětistupňová převodovka.
Rozvor 2446 mm
Maximální rychlost 220 km/h a zrychlení na stovku za 4,5 s. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: ne listopad 19, 2006 10:39 pm Předmět: |
|
|
a tohle je ta druhá tech.spec.
Ford Puma 1,7:
Motor: ZETEC-SE 16V
zdvihový objem: 1.679 cm3
výkon: 107 kW (145 PS)
točivý moment: 160 Nm při 5.300 ot/min
Převodovka: 5-ti stupňová manuální
Disky: Borbet 7,5"x16"
Pneumatiky: Dunlop 205/580-16
Brzdy: Dvouokruhové bez ABS
Bezpečnost: Ochranný rám (klec)
4-bodové pásy
Hasící systém s náplní 4,5 kg
Elektronika: Motormanagement Ford EEC-V
Sdružený přístroj STACK 8100
Hmotnost: min. 895 kg
dej si to dohromady a vyjde ti jedna s novou řídící jednotkou _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út listopad 21, 2006 7:23 am Předmět: |
|
|
díky,
škoda, že není víc informací k "střevům" v motoru _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út listopad 28, 2006 2:01 pm Předmět: |
|
|
WR42 napsal: | ... napiste mu jen jeden Nebo jedna |
to Johnik : a kua ! ... kdo z nás dvou je slečna
to WR42 : díky za link, dotaz určitě pošlu _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory
|
|