Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - tlumice
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Podvozek

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
tlumice Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: pá leden 16, 2009 1:40 pm    Předmět: Citovat

Podle mě je rozumný koupit buď nový tlumiče a nechat tam sériový pružiny nebo koupit už celej komplet sportovních.lidi tu maj dobrou zkušenost s Weitec.pružiny ti třeba můžu doporučit Eibach ty dává ford do focusů se sportovnim podvozkem.
Kód:
http://www.eibach.cz/vypis.php?par_id=1010&cat_id=1225
zajímavá alternativa na kterou se chystám
Kód:
http://opravy-tlumicu.unas.cz/

_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Ace
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.7. 2006
Příspěvky: 435
Bydliště: Holice

PříspěvekZaslal: pá leden 16, 2009 4:12 pm    Předmět: Citovat

for Beastie: Hlavně tam nedávej sportovní tlumiče a sériový pružiny, to by byla nejhorší kombinace, co může být, vůbec by to nefungovalo, auto by spíš poskakovalo a nemělo moc stabilitu. Když už, tak radši jen sport. pružiny. Anebo nejlepší je komplet a třeba stavitelnej, kde si můžeš nastavit výšku podle potřeby. Např. u některých lze od -30 mm až do -70 mm apod.
_________________
Puma 1,7 VCT... Tuning Forever!
Puma 1,6... wife´s tuning car
Puma 1,7 vct .. next daily car
Mondeo 2.0i mk4... family car
Mondeo 1,8i mk3... ex family car
Fiesta IV 1,3...ex daily car
Alfa Romeo 145 1,4 boxer...ex amateur race car
Fiesta III...ex amateur race car
Focus 1,8 TDCI...ex family car
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: pá leden 16, 2009 5:37 pm    Předmět: Citovat

Ace napsal:
Hlavně tam nedávej sportovní tlumiče a sériový pružiny


Tak to je šialená kombinácia. Very Happy

Chcel by som nové tlmiče SACHS Advantage s nejakými pružinami, ešte neviem akými.Znížiť max. -30 mm maximálne !!! (pre nájazd do poschodovej garáže)

Chcem, aby to ako celok fungovalo.

_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: pá leden 16, 2009 5:41 pm    Předmět: Citovat

Jak jsem psal.Mě na focusu to funguje dobře.Eibach pružiny + forďácký tlumiče
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: pá duben 17, 2009 8:46 am    Předmět: Citovat

Chalani, je potrebné robiť geometriu podvozku ked vymením sériové tlmiče za športové (aj zo strunami) ?? Predok spadne o 40 mm, zadok o 60 mm.

Niekde som počul, že športový podvozok ti uplne rozhodí geometriu a je potrebné znova všetko nastaviť... je to pravda ??

Idea

_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: pá duben 17, 2009 8:56 am    Předmět: Citovat

No já si myslim že ne protože geometrii ti hlavně ovlivňuje čep řízení a spodní čep.to sou věči se kterýma se nechá při výměně hýbat a rozhodí se to.takže pokud máš v pořádku horní uložení a nemáš třeba přiohnutý tlumič(např po lehké havárii) tak se ti nic nerozhodí.pouhým snížením se ti geometrie nemění a hlavně ani nesmí měnit protože to by si při každym zhoupnutí auta měnil nedobrovolně směr jízdy.ale každopádně pokud to budeš mít rozebraný tak si na tu geometrii dojeď protože se ti jenom těžko podaří dát zpátky všechno jak tam bylo a může se to trošku hnout.na zadní nápravě u Pumy s geometrií hejbat nejde takže to ani neřeš.na druhou stranu moc nechápu proč budeš snižovat zadek auta víc než předek??to budeš mít auto do kopce??
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: pá duben 17, 2009 9:01 am    Předmět: Citovat

Na Pume je prdel vyššie ako predok.Týmto znížením by to malo byť v rovine.Ale behá mi hlavou, že to tak proste ma byť.Dizajnovo ma Puma klinovitý bočný profil tz. predok je nízko a zadok trochu hore...
_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: pá duben 17, 2009 9:06 am    Předmět: Citovat

to si piš že to tak má být a není to jenom z hlediska desingu.já mám na předku pneu 194/45 a vzadu klasiku 195/50 a když sem je prohodil (zadek byl níž)tak se to auto chovalo divně.takže rada zní-pokud chceš snižovat tak všude stejně.nejlepší volba je asi tohle
Kód:
http://www.eibach.cz/vypis.php?par_id=1010&cat_id=1225

_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: pá duben 17, 2009 9:09 am    Předmět: Citovat

Už mám kupeny Weitec... nabudúci týžden ho ideme nahodiť na Pumu.
_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: pá duben 17, 2009 10:01 am    Předmět: Citovat

to budeš dávat na sériový tlumiče nebo máš komplet podvozek?
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: pá duben 17, 2009 10:26 am    Předmět: Citovat

Komplet podvozok (športové tlmiče + struny).
_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Johnik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006
Příspěvky: 1965
Bydliště: Za Prahou

PříspěvekZaslal: pá duben 17, 2009 10:37 am    Předmět: Citovat

misakxt napsal:
pouhým snížením se ti geometrie nemění a hlavně ani nesmí měnit protože to by si při každym zhoupnutí auta měnil nedobrovolně směr jízdy.

Neni to tak úplně pravda. Když ti propruží kolo, tak se ti geometrie hejbe. Dokonce u některých aut se tim docilovalo lepší schopnost zatáčet. Ale tu geometrii při tom propružení samozřejmě nešteluješ.

Jinak s tebou souhlasim bylo to jen takové doplnění.

To Beastie: Zajeď si stim na tu kontrolu geometrie a nešpekuluj tady.

_________________
PumaTrip.webnode.cz

S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Podvozek Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund