Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: pá leden 16, 2009 1:40 pm Předmět: |
|
|
Podle mě je rozumný koupit buď nový tlumiče a nechat tam sériový pružiny nebo koupit už celej komplet sportovních.lidi tu maj dobrou zkušenost s Weitec.pružiny ti třeba můžu doporučit Eibach ty dává ford do focusů se sportovnim podvozkem. Kód: | http://www.eibach.cz/vypis.php?par_id=1010&cat_id=1225 | zajímavá alternativa na kterou se chystám Kód: | http://opravy-tlumicu.unas.cz/ |
_________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Ace Puma Driver
Registrace: 27.7. 2006 Příspěvky: 435 Bydliště: Holice
|
Zaslal: pá leden 16, 2009 4:12 pm Předmět: |
|
|
for Beastie: Hlavně tam nedávej sportovní tlumiče a sériový pružiny, to by byla nejhorší kombinace, co může být, vůbec by to nefungovalo, auto by spíš poskakovalo a nemělo moc stabilitu. Když už, tak radši jen sport. pružiny. Anebo nejlepší je komplet a třeba stavitelnej, kde si můžeš nastavit výšku podle potřeby. Např. u některých lze od -30 mm až do -70 mm apod. _________________ Puma 1,7 VCT... Tuning Forever!
Puma 1,6... wife´s tuning car
Puma 1,7 vct .. next daily car
Mondeo 2.0i mk4... family car
Mondeo 1,8i mk3... ex family car
Fiesta IV 1,3...ex daily car
Alfa Romeo 145 1,4 boxer...ex amateur race car
Fiesta III...ex amateur race car
Focus 1,8 TDCI...ex family car |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: pá leden 16, 2009 5:37 pm Předmět: |
|
|
Ace napsal: | Hlavně tam nedávej sportovní tlumiče a sériový pružiny |
Tak to je šialená kombinácia.
Chcel by som nové tlmiče SACHS Advantage s nejakými pružinami, ešte neviem akými.Znížiť max. -30 mm maximálne !!! (pre nájazd do poschodovej garáže)
Chcem, aby to ako celok fungovalo. _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: pá leden 16, 2009 5:41 pm Předmět: |
|
|
Jak jsem psal.Mě na focusu to funguje dobře.Eibach pružiny + forďácký tlumiče _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: pá duben 17, 2009 8:46 am Předmět: |
|
|
Chalani, je potrebné robiť geometriu podvozku ked vymením sériové tlmiče za športové (aj zo strunami) ?? Predok spadne o 40 mm, zadok o 60 mm.
Niekde som počul, že športový podvozok ti uplne rozhodí geometriu a je potrebné znova všetko nastaviť... je to pravda ??
_________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: pá duben 17, 2009 8:56 am Předmět: |
|
|
No já si myslim že ne protože geometrii ti hlavně ovlivňuje čep řízení a spodní čep.to sou věči se kterýma se nechá při výměně hýbat a rozhodí se to.takže pokud máš v pořádku horní uložení a nemáš třeba přiohnutý tlumič(např po lehké havárii) tak se ti nic nerozhodí.pouhým snížením se ti geometrie nemění a hlavně ani nesmí měnit protože to by si při každym zhoupnutí auta měnil nedobrovolně směr jízdy.ale každopádně pokud to budeš mít rozebraný tak si na tu geometrii dojeď protože se ti jenom těžko podaří dát zpátky všechno jak tam bylo a může se to trošku hnout.na zadní nápravě u Pumy s geometrií hejbat nejde takže to ani neřeš.na druhou stranu moc nechápu proč budeš snižovat zadek auta víc než předek??to budeš mít auto do kopce?? _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: pá duben 17, 2009 9:01 am Předmět: |
|
|
Na Pume je prdel vyššie ako predok.Týmto znížením by to malo byť v rovine.Ale behá mi hlavou, že to tak proste ma byť.Dizajnovo ma Puma klinovitý bočný profil tz. predok je nízko a zadok trochu hore... _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: pá duben 17, 2009 9:06 am Předmět: |
|
|
to si piš že to tak má být a není to jenom z hlediska desingu.já mám na předku pneu 194/45 a vzadu klasiku 195/50 a když sem je prohodil (zadek byl níž)tak se to auto chovalo divně.takže rada zní-pokud chceš snižovat tak všude stejně.nejlepší volba je asi tohle Kód: | http://www.eibach.cz/vypis.php?par_id=1010&cat_id=1225 |
_________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: pá duben 17, 2009 9:09 am Předmět: |
|
|
Už mám kupeny Weitec... nabudúci týžden ho ideme nahodiť na Pumu. _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: pá duben 17, 2009 10:01 am Předmět: |
|
|
to budeš dávat na sériový tlumiče nebo máš komplet podvozek? _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: pá duben 17, 2009 10:26 am Předmět: |
|
|
Komplet podvozok (športové tlmiče + struny). _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: pá duben 17, 2009 10:37 am Předmět: |
|
|
misakxt napsal: | pouhým snížením se ti geometrie nemění a hlavně ani nesmí měnit protože to by si při každym zhoupnutí auta měnil nedobrovolně směr jízdy. |
Neni to tak úplně pravda. Když ti propruží kolo, tak se ti geometrie hejbe. Dokonce u některých aut se tim docilovalo lepší schopnost zatáčet. Ale tu geometrii při tom propružení samozřejmě nešteluješ.
Jinak s tebou souhlasim bylo to jen takové doplnění.
To Beastie: Zajeď si stim na tu kontrolu geometrie a nešpekuluj tady. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
|