|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: čt leden 29, 2009 10:31 pm Předmět: |
|
|
a jak si pokročil ve výběru?ještě mě napadla předchozí generace Civicu TypeR. _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá leden 30, 2009 8:36 am Předmět: |
|
|
to Hydrovar : trochu jo, ale pro řešení koupě další stíhačky tu bylo původně velké téma "Plán B", takže jsi měl ten příspěvek přidat tam.
(bohužel někdo "Plán B" zprasil tím, že tam začal psát, ne jaký auto si chce koupit, ale jaký auta už měl )
ad Type-R : bude problém sehnat kus ve slušným stavu; spíš, než lovit někde na "tipcars" a po bazarech, bych viděl jako lepší variantu zkusit přímo fórum Honda-clubu Kód: | http://www.honda-club.cz/forum/viewforum.php?f=37 |
... momentálně je tam na prodej za celkem rozumnou cenu Honda S2000 s sériovým výkonem 241 HP, tedy ještě víc, než má Civic Type-R
(prodávají jí tihle "sprinteři" , od kterých jsem měl původně vyhlídnutou H. Integru, ale nakonec jsem se rozhodl pro TT - chtěl jsem turbo ) _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: pá leden 30, 2009 8:11 pm Předmět: |
|
|
Jo abych to rozlousknul s tim "co po Pumě" tak já mám asi jasno...
Bmw 330Ci E46 (to předposlední)
špičkový auto, 231 koní, zadní náhon, hezky z Německa dovést, se spolehlivostí je to prej super, motor nemá žádný turbo a další kravinky co by se mohly podělat, dvakrát po sobě zvolen Motorem roku, hodně lidí ho koupí klidně s 200 000 km a jezdí prej jak novej, v německu se dá sehnat za 10-13 tis. eur, takže kolem 300 000 Kč
Většinou špičková výbava, můj sen by byla černá barva s červenou kůží...
Se spotřebou to je v pohodě, dálnice 130= 7,5-8 litru, město 9-11, jinak prostě do 10 mimo město svižnějším tempem (samozrejmě se dá i za 17...) a jestli jezdim s Pumou za 8 nebo s 330i za 10 je mi fakt ukradený. Jedinou slabinou 330i je prej spojka ale teď pozor-perlička na závěr: Origo sada Sachs od dovozce stojí 4600 Kč, tolik nestojí ani na octavii...takže já mám jasno...ale až za pár let...
to Frostik: to TT tvoje nemohlo bejt o moc levnější, možná naopak nevim kdys jí kupoval-proč si neuvažoval podobně jako já, máš nějakej vnitřní odpor k BMW? |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: pá leden 30, 2009 8:18 pm Předmět: |
|
|
No já bych se třeba bál tý ukrutný pojistky a hlavně ceny rozvodů.nevim jak tohle bávo ale rozvody na jiný 6ti válce to je taky dobrej ranec.pokud to má řetěz je to ok.když jsem měl ještě motorku Yamaha XT 600E(jednoválec) tak se říkalo jeden válec jeden problém.dva válce dva problémy.čtyři válce hodně problémů.a něco na tom bude _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: pá leden 30, 2009 9:23 pm Předmět: |
|
|
No dobře i kdyby to byl ranec tak víc jak 10 tisíc to snad neni a děláš to jednou za 100 000 tisíc nejčastějc žejo, pojistka je drahá to je pravda, já bych ale auto asi pojistil jen povinně, havarijní na auto za 300 000 podle mě nemá cenu pokud máš auto jako já garážovaný, v podstatě pořád stojí někde kde o něm víš (soukromí parkovště atd), stejně tě pak natáhnou kdyby se něco stalo, platíš si třeba 15 nebo 20% žejo a mininálně 20 tisíc a většina malejch blbostí jako oděrek neni nad 20 tisíc...
možná bych zauvažoval nad tou nejlevnější pojistkou s největší spoluúčastí pro případ totální škody
mod.edit: tak koukam ze z thredu se stal thred "plan B"
2 hydrovar: klidne do toho puvodniho planu B mrkni, resil se tam i ten cooper pokud sem dobre videl |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so leden 31, 2009 6:45 pm Předmět: |
|
|
to ttoomm : já jsem o BMW trošku uvažoval - líbilo se mi třeba Z3, ale nakonec jsem to vzdal, protože nabídka byla dost podezřelá; navíc se ani neorientuju v těch motorovejch označeních "E" atd., znervózňovalo mě, že každý druhý BMW má nějakej "M paket", nebo alespoň jeho část; každej třetí má nějaký "angel eyes" nebo spojler, takže se ani nedá pořádně poznat, jestli bylo bouraný, nebo jsou ty světla-spojler jen blbě namontovaný - u těch Z3 jsem navíc na vlastní oči viděl 3 varianty uspořádání motorovýho prostoru (myslím tím vedení různejch hadiček kde i odkud a kam, chyběly různý kryty, nebo úplně přesně nepasovaly)
... jednu chvíli jsem dokonce uvažoval i SLK s kompresorem, ale ten mi někdo vyfouknul, a další v slušném stavu měl bohužel červenej koženej interiér ... asi se v něm vozila nějaká pipinka (v tom lepším případě ) _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: so leden 31, 2009 6:55 pm Předmět: |
|
|
To já bych do červený kůže šel jestli to bylo s černym lakem nebo max. se stříbrným
skl je zajímabý kvůli tý střeše no, o Z3 toho taky moc nevim, ale to už mi příde jako extrém, tam fakt už nepřevezeš 3 nebo 4 lidi v nouzovým případě a pláťéná střecha taky nevim nevim...
Myslel sem spíš proč si nezauvažoval nad normálním trojkovym kupe, dejme tomu 323i, 325i nebo ta 330i o který sem tu psal, o moc dražší než TT by to nebylo, nemaj žádný turba atd. takže spolehlivost by měla být rozumná a hlavně zadokolka žejo... |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so leden 31, 2009 8:01 pm Předmět: |
|
|
- SLK bylo stříbrný, ale ta červená uvnitř byla fakt hrozná - chyběly tomu už jenom chlupatý bílý koberečky a křížek pověšenej na zpětným zrcátku ... připadal bych si v tom jak buzík
- ty "normální trojkový kupé" se mi moc nelíběj - prostě mi přijdou "málo kupé" , a o zadokolku mi až tak nešlo ... i ta spolehlivost je, jako u každý ojetiny, docela sporná
... doufám, že jsme Hydrovara těma kecama okolo moc neotrávili _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: so leden 31, 2009 8:07 pm Předmět: |
|
|
jj snad to skousne
jinak ono je pravda že neni červená jako červena no
ale jako obecně bude jednodušší auto spolehlivější než stejně starý složitější žejo, kdy bylo vyrobeny tvoje TT?
Dej si do profilu ňáky fotky ne ať se podíváme kvůli který si zradil Pumu |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: so leden 31, 2009 8:15 pm Předmět: |
|
|
Kód: | http://bmw.katalog-automobilu.cz/automobil/bmw-3-e46-330i/ | tady píšou že to má turbo??může mi to někdo vysvětlit???já myslel že i 330i a 325i jsou atmosféry. _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: so leden 31, 2009 9:31 pm Předmět: |
|
|
100% uplná blbost, E46 nemá žádná benzínová varianta jakkejkoli druh přeplňování, jak 320i, 323i, 325i tak i 330i jsou normální atmosférický motory
přepňovanej zážehovej motor dostala trojka až v aktuální generaci co se prodává a to je 335i biturbo (málý + velký turbo), jinak jsou všechny ostatní benzíny taky atmosférický |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne únor 01, 2009 8:17 am Předmět: |
|
|
ttoomm napsal: | ... dej si do profilu ňáky fotky ... |
... nedám, už jsou v tématu "Plán B" (sekce "Ostatní"), rok výroby je 1999 _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Hydrovar Puma Owner
Registrace: 8.3. 2007 Příspěvky: 86 Bydliště: Znojmo
|
Zaslal: ne únor 01, 2009 5:47 pm Předmět: |
|
|
Díky za názory pánové. Spíš mne zajímal názor přímo na toho Miniho, než debata o Audi TT, ale i tak to bylo poměrně poučné =)
Pravda je taková, že ani Audi, ani Alfa Romeo mne nijak nezaujaly a BMW se už pohybuje v jiných cenových relacích. Už nějakou dobu pátrám po přibližovadle "s osobností" v rozumné cenové hladině a jako největší lákadlo mne oslovil ten žlutej Mini. Je to auto v poměrně jiném vizuálním stylu než Puma, ale vypadá, že jízda v něm bude minimálně stejně zábavná.
V týdnu se na něj zajdu důkladně podívat a nejspíš si ho i projet a pak se rozhodnu, zda půjde Puma do světa.
Jinak omluva adminům za novej thread, je pravda, že se to dalo přilípnout k "Plánu B" _________________ 1,4 ZETEC SE, r.v. 98 |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: po únor 02, 2009 11:22 am Předmět: |
|
|
V sobotu išlo jedno zrovna žlté Mini oproti mne... pozerali sme po sebe (skôr po autách) ako puci.Takže dizajnovo neokukané ako Puma... _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
Hydrovar Puma Owner
Registrace: 8.3. 2007 Příspěvky: 86 Bydliště: Znojmo
|
Zaslal: čt únor 05, 2009 6:45 pm Předmět: |
|
|
Tak dnes jsem se byl pořádně podívat na toho Miniho a zítra jdu zaplatit zálohu. Puma holt půjde do světa. Už má svoje roky a chce to něco novějšího.
Jízda v Mini je opravdu poměrně zábavná, i když jsem s ním jel jen pár kilometrů.
Takže kdybyste měl někdo zájem o Pumu rv.1998, 1,4, najeto 165tis. ve velice dobrém stavu (více v profilu) za cca 80 000,- (domluva možná), tak dejte vědět na
(omluva adminům, že to lepím sem a nezakládám nový thread v patřičné sekci) _________________ 1,4 ZETEC SE, r.v. 98 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory
|
|