|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: čt červen 15, 2006 12:51 pm Předmět: |
|
|
Frostik napsal: | to Šotnik : ta firma ULTER je polská a četl jsem, že kvalita, t.j. trvanlivost zejména nerezu, není nic moc, jaký máš informace ty ? |
Nevim, nic jsem o tom neslyšel, ale ten duplex od ulteru, co chci rozhodně není nerez. Člověk si asi nevybere, někdo tu psal, že remus taky celkem hnije, takže je to prašť jako uhoď. A na to, že tu pumu budu mít tak 2 roky, mě netrápí, že vejfuk nevydrží 10 let . Jediný řešení je asi komplet nerezový výfukový potrubí, ale to bude nejspíš za pěknej ranec.
_________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt červen 15, 2006 1:33 pm Předmět: |
|
|
to Šotnik : to je právě to, jak získat pravdivý informace; já jsem někde četl, že jeden z nejlepších je právě Remus a ještě lepší, že je Sebring - pak jsem se ale dozvěděl, že patří jedné firmě (rakouské), a že kvalita i výrobní závod jsou totožné
celonerezovej výfuk zas tak "mastnej" není, dyť ho mám (cca 8 500,- od svodů k zadnímu dílu + cca 5 500,- ten zadní díl od Remusu)
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: čt červen 15, 2006 3:45 pm Předmět: |
|
|
Frostik napsal: | celonerezovej výfuk zas tak "mastnej" není, dyť ho mám (cca 8 500,- od svodů k zadnímu dílu + cca 5 500,- ten zadní díl od Remusu) | Nerez koncovej tlumič originál na pumu od Supersprintu stojí 14 tisíc.
Od Power Ful stojí nerez koncovej díl 10 klacků a střední 5,5 = 15,5 papouchů. Vše samozřejmě s homologací TUV
_________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
Pepen Puma Owner
Registrace: 31.5. 2006 Příspěvky: 33 Bydliště: Třebíč
|
Zaslal: pá červen 16, 2006 6:58 pm Předmět: Výfuk |
|
|
Vyrezla mi orig. zadního tlumiče solidní díra, proto jsem jej vyměnil za konc. díl od REMUSU s atestem asi za 9500,-
Mám ho asi rok a je v poho.
|
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: po říjen 23, 2006 10:04 pm Předmět: |
|
|
taky mi odchazi zadni tlumic, chtel bych se s vama poradit co misto nej.. Vicemene mi origo vyfuk vyhovuje v tom ze je tichej a az pri pridani plynu je zvuk ostrejsi.. Takze me pri jizde na okreskach nerusi kdyz nechci.. co se mi na nem nelibi je tvar koncovky...
Abych prisel k veci.. Delaj se "laděný výfuky" ktery nezmeni zvuk, jinak zvysit vykon by klidne mohly.. libil by se mi vzhled koncovky neco jako ma v profilu Bigworm..
Mozna by mi nevadilo kdyby vyfuk trochu zdrsnil zvuk, ale rozhodne nechci hlasitejsi..
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: pá říjen 27, 2006 5:36 pm Předmět: |
|
|
tak to vidim ze tu koncovku nejak preziju a koupim original.. Ten lepsi zvuk se budu snazit dohnat sport. filtrem.. Dala by se nekde sehnat ta koncovka z Racing Pumy?
Komentář: |
|
Velikost: |
21.58 kB |
Zobrazeno: |
6034 krát |
|
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|