Rok výroby: |
1997 |
Motor: |
1.7 VCT |
Výkon: |
125 HP |
Barva: |
State Blue |
Spotřeba: |
9,5 l/100km |
Vlastním od: |
20.9.2010 |
|
Výbava: |
Uplně normální: Vyhřívané přední sklo, klima, ABS, protiprokluz, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, el. zrcátka, el. stahování oken, látkový Recaro interiér... |
Audio systém: |
Origo autorádio + ovládání pod volantem, 4 x výškové repro, 4 x středové repro, 2 subwoofer, zesilovač 1200W 4 kanál, měnič na 6 CD origo Ford. |
Úpravy: |
Motor: Competition vačky, leštěné ventily, leštěná sedla ventilů, pružiny pod ventilama o 15 kg tvrdší než original, zvětšené a leštěné sací a výfukové kanály, nerezové svody 4-2-1, od svodů zbytek výfuku udělaný na míru od profíka, co staví rallye auta, komplet přetěsněný motor, srovnaná hlava, na přítlačáku změna na maximální přítlak, protože už to spojka fakt nedávala... :-D Ze starších úprav filt KN, přímo pro Pumu, svíčky Denso iridiu power... A na konec vyladěná řídící jednotka, bez tohoto motor skoro nejel... :-)
Exteriér: nový lak (původní modrá, jen namíchaná malinko víc do modra), na střeše fólie 3M carbon a anténa žraločí ploutev.
Kola Alessio upravená: Tmavý, matný práškový lak, pneu KUMHO ECSTA Sport 205/50 r 15", podložky pod kola 2 cm pod každým kolem. Brzdy z FL Pumy komplet ATE, drážkované kotouče. Zatmavená okna.
Interiér: hliníkové pedály Sparco, řadicí páka leštěná s barevnými čísli, nába řadicí páky a ruční brzdy, kombinace modré alcantary a černé kůže. Všechny plasty a strop nastříkané na černo. Látkový Recaro interiér. Odskok kufru, vypínání protiprokluzu.
|
Plánované úpravy: |
Ptákoviny... |
|