Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
bengalore call goll
bengalore event two
Bengalore events two
bengalore events services
bemgalore evnet
bengalore events
event service bengaluru
event service bengaluru
evensts service bengaluru
bengaluru event service
bengaluru events service
Bengaluru event
bengaluru events
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Obecně
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
mgy
Zaslal: út srpen 05, 2014 11:35 pm
Předmět:
Já mám r.v. 99.
Mám malý brzdy, novější přístrojovku, jednu lambdu, nápravu novější z hranatých trubek (uchycení tlumiče na oko), zapalovač v popelníku, nemám třetí brzdový, rádio na tlačítka, tlumiče AP
, původní už vůbec netlumily
a zrychlení změřeno 8.843s ve dvou lidech s plnou nádrží a spojkou před smrtí
MarekTD
Zaslal: čt červenec 31, 2014 6:18 pm
Předmět:
xseries60 napsal:
Někde tu možná ten přehled rozdílů bude, ale já bych u Pumy na r.v. vůbec nekoukal a rozhodoval bych se dle aktuálního stavu.
Rozdíly v podvozku jsou tyto:
-97 mají silnější přední ramena (týká se to i Fiest tohoto roku), prakticky to nemá velký význam, neslyšel jsem se o tom, že by se novější verze ramen kroutila atd... Stejně nejspíš ramena už nebudou původní a druhovýroba je stejná, jako pro 98+ Novější ramena jsou lehčí, tak se tím alespoň snížila neodpružená hmota...
-99 nebo 00 nevím přesně mají jinou zadní nápravu, rozšířenou (ale i tak zůstaly 10 mm podložky) a vyztuženou. Rozdílné je uchycení tlumičů.
Odpružení a tlumiče jsou nastaveny stejně, ale hodně Pum bude mít nějaký sportovní podvozek.
Podstatnou změnou je, jak již zmínil Johnyzi, že před FL je Euro2 a má jen jednu lambda sondu a Euro3 má má dvě lambdy a tím trochu "přiškrcenou" elektroniku a z toho plyne pomalejší zrychlení z 0-100 km/h.
Další věci jsou spíš prkotiny (třetí brzdové světlo, el/ mechanické sedačky, dálkové IR/radio, analog/digi palubka, rádio s tlačítky/ potenciometrem na ovl. hlasitosti....)
Hlavně, jak píše Johnyzi, FL je postupný, takže pokud by si chtěl mít vše, tak by si musel shánět asi konec roku 2001 nebo snad se ještě dělali i na počátku 2002.
Supr, díky moc, to jsem přesně potřeboval vědět
Díky všem
janicka
Zaslal: čt červenec 31, 2014 3:46 pm
Předmět:
no-ne vzdy to tu tak je...a kdyz jsem se na to ptala, bylo mi receno, ze puma se dala poskladat vzdy na prani, takze prvni majitel chtel asi stare uchyceni tlumicu, kombinovane s rozsirenou napravou a velkymi bubny
xseries60
Zaslal: čt červenec 31, 2014 11:38 am
Předmět:
Tak to je dobré, já myslel, že 2002 už musí mít plný FL
janicka
Zaslal: čt červenec 31, 2014 8:18 am
Předmět:
J8 mám r.v.březen 2002 a občas je s tim sranda-třeba zminovane jine uchyceni tlumicu-mam normalne vidlici-jako 97
proste co kus, to original
xseries60
Zaslal: st červenec 30, 2014 5:20 pm
Předmět:
Někde tu možná ten přehled rozdílů bude, ale já bych u Pumy na r.v. vůbec nekoukal a rozhodoval bych se dle aktuálního stavu.
Rozdíly v podvozku jsou tyto:
-97 mají silnější přední ramena (týká se to i Fiest tohoto roku), prakticky to nemá velký význam, neslyšel jsem se o tom, že by se novější verze ramen kroutila atd... Stejně nejspíš ramena už nebudou původní a druhovýroba je stejná, jako pro 98+ Novější ramena jsou lehčí, tak se tím alespoň snížila neodpružená hmota...
-99 nebo 00 nevím přesně mají jinou zadní nápravu, rozšířenou (ale i tak zůstaly 10 mm podložky) a vyztuženou. Rozdílné je uchycení tlumičů.
Odpružení a tlumiče jsou nastaveny stejně, ale hodně Pum bude mít nějaký sportovní podvozek.
Podstatnou změnou je, jak již zmínil Johnyzi, že před FL je Euro2 a má jen jednu lambda sondu a Euro3 má má dvě lambdy a tím trochu "přiškrcenou" elektroniku a z toho plyne pomalejší zrychlení z 0-100 km/h.
Další věci jsou spíš prkotiny (třetí brzdové světlo, el/ mechanické sedačky, dálkové IR/radio, analog/digi palubka, rádio s tlačítky/ potenciometrem na ovl. hlasitosti....)
Hlavně, jak píše Johnyzi, FL je postupný, takže pokud by si chtěl mít vše, tak by si musel shánět asi konec roku 2001 nebo snad se ještě dělali i na počátku 2002.
johnyzi
Zaslal: st červenec 30, 2014 8:03 am
Předmět:
Moje je na prodej viz profil;)
Zmeny byly u pum postupne a auta jsou tak ruzne poskladany podle toho co meli asi u forda na sklade:D nevyjmenuju vse ale tak zakladni rozdily.. Od konce r.1999 se zacali davat pristrojovky s digitalnim pocitadlem( takze i jina elektronika s tim souvisejici), dal se davali pak vetsi brzdy( puvodne fiesta brzdy, fl model ma z focuse), pokud jde o akceleraci to je dano tim, ze 2000-2001 plni euro3 a ma dve lamdy ( ja mam 2000 jednou lambdou). Rozdilu je vic ale jsou to uz drobnosti. O zmenach v tvrdosti nic nevim, tlumice i pruziny jsou stejne jen se vzadu lisi v uchyceni tlumice
MarekTD
Zaslal: st červenec 30, 2014 12:03 am
Předmět: Změny ve výrobě Puma 1997-2002
Zdravím,
už nějakou chvíli přemýšlím o pořízení Pumy v motoru 1.7. Po dlouhém čtení recenzí a prolejzání tohoto fóra jsem tak trošku zmaten z toho, co vlastně se všechno měnilo když se začala Puma vyrábět v roce 1997 a jaké proběhly změny až do ukončení výroby do roku 2002. Někde jsem četl, že ty novější 1.7 mají zrychlení místo 9.2s na 8.8s, nebo že mají už tvrdší a sportovnější podvozek a nebo změny v nějaké elektronice....
Pamatuju si, že na Scorpio forum bylo pěkně po sobě rozepsaného co se jak měnilo a upravovalo rok od roku přímo výrobcem...Nevíte kde bych něco takového našel ohledně Pumy ? Nebo nevíte někdo alespoň z části jaké změny se děly ? Našel jsem totiž pěknej kousek z roku 1998 a chci vědět o co bych přišel
Nebo máte nějaký doporučení jaké roky jsou nejlepší ? Díky
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund