Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Podvozek
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
R.o.u.
Zaslal: čt říjen 04, 2012 5:54 pm
Předmět:
Ja kupuju jedine MOOG, ty přežijou všechno.
xseries60
Zaslal: čt říjen 04, 2012 4:57 pm
Předmět:
Tak to mě celkem utvrzuje v názoru, že Febi je s*ačkává značka. Nám na Méganu Febi čep odešel také po 25 000 km.
Otázku jej co je aspoň trochu kvalitní v rámci druhovýroby? Meyle?
douda
Zaslal: st říjen 03, 2012 11:56 pm
Předmět:
Tak dnes jsem byl na geometrii.
Teda byl jsem tam, ale na geometrii nakonec ani nedoslo. Přestože jsem toho loni spoustu vymenil, tak spodní kulový čep je po smrti (1 rok, FEBI), zadní silentblok ramene nevytržený ale poprskaný (1 rok, FEBI), vůle na tyčkách stabilizátoru (1 rok, FEBI). Dál uložení tlumičů a tlumiče samotné jsou víc než špatné (ty jsem nikdy neměnil, pravděpodobně jsou původní).
Sám jsem si to prohlídnul zespoda pod heverem. Když stálo auto na zemi, tak jsem si toho nevšimnul, ale když ho zvedli na plošině do úrovně očí, hned jsem viděl, že přední kola jsou totálně do A.
Vypadá to, že z Pumy se stane opečovávaná hračka na víkendy, a její úlohu dělníka převezme něco jiného.
Zaslouží si to holka, vozí mě už cca 120000km. Kdo najel víc?
xseries60
Zaslal: st říjen 03, 2012 3:00 pm
Předmět:
To je teda mazec. To muselo za deště hrabat snad i na 5
Jsem zvědav co to nakonec způsobilo.
CZECHSTYLETUNING
Zaslal: st říjen 03, 2012 2:30 pm
Předmět:
Me se sjizdeli gumy uplne stejne a cepy rizeni jsem mel relatyvne dobre tak jsem se nastval vymenil jsem je jel na geošku a bylo po problemu je mozne ze jeste horni ulozeny je spatne to je pravepodobnejsi radsi to dej kdo tomu rozumi at se ti na to podiva jestli na to nemas cas byla by skoda sjet zas dalsi gumy.
johnyzi
Zaslal: st říjen 03, 2012 10:08 am
Předmět:
Čepy řízení na to nemají žádný vliv pokud máš geometrii v pořádku, jinak jsi docela hustej jezdit na tomhle:D buď rád, že jsi se někde nevysekal
ramena, silenbloky, uložení tlumičů, čepy by to byly pokud by jsi měl špatně udělanou geometrii a kola by se moc sjížďěla nebo naopak by chtělo jet každé na druhou stranu což tak i podle fotek vypadá..., to by jsi ale snad poznal na řízení, že je to nějaké divné alespoň já to pod výměně čepů poznal než jsem dojel na geo
douda
Zaslal: út říjen 02, 2012 11:10 pm
Předmět:
Tak a slíbené foto :
Zítra dostanu v pneuservisu vyhubováno
Hloubku dezénu nekomentujte, já vím. To je tak když je auto sluha, každý den mi vozí zadek, a nestíhám ostatní věci, natož o něj pečovat ...
To by člověk ani neřekl jak jsou ty drátky ostré. Pěkně jsem si pořezal prsty ...
Myslím že samotnýma čepama řízení to asi nebude, ty jsou relativně nové a bez vůle. Leda že by jeden z nich dostal ránu a ohnul se? Myslim že geometrie řekne nebo snad aspoň naznačí co a jak.
CZECHSTYLETUNING
Zaslal: út říjen 02, 2012 2:37 pm
Předmět: Podvozek
Nazdarek.ten samej problem jsem mel aji ja.vymenil jsem cepy rizeni udelal geometrii a byl klidek.cepy rizeni si myslim ze to bude.
douda
Zaslal: út říjen 02, 2012 11:51 am
Předmět:
Tak si říkám jestli vůbec nějaké aktuality psát nebo ne, abych si akorát neudělal ostudu
Ale třeba to pro někoho bude přínosné ...
Včera cestou z práce se onen zlý zvuk zesiloval víc a víc, tak jsem si říkal "Ty zlobivé ložisko, ty půjdeš ven, jen nevím jestli levé nebo právé ...". A po několika stovkách metrů už auto táhlo na stranu a bylo znát že se mu jede ztěžka a že došlo k defektu pravého předního kola. To mě trošku překvapilo. Čekal jsem že se každou chvíli to ložisko vysype, ale tohle jsem nečekal. No nic, řekl jsem si že to je ta lepší varianta a kolo jsem sundal. Jaké ale bylo překvapení, když jsem si všimnul, že vnitřní strana pneumatiky byla sjetá víc než vnější. Ale ne o trošku, ne že by tam jen zmizel vzorek. Bylo to skrz plátno, skrz obě vrstvy drátů. V podstatě to pohromadě drží jen zázrakem. Ha, tady něco nehraje. Tak jsem se podíval i na druhé kolo, a vypadá v podstatě stejně.
foto dodám večer
Jak jsem psal výš, loni v létě jsem toho na podvozku docela dost vyměnil, pak jsem šel samozřejmě na geometrii a všechno se zdálo v pořádku. Ach jo.
Hned po přezutí zajdu na geometrii a uvidím co mi řeknou. Jsem zvědavý, jestli to půjde vůbec seřídit to správných hodnot nebo jestli bude potřeba nějaký další upgrade.
Měl už někdo podobně extrémě sjeté vnitřky gum? Čím to bylo? Můžou na to mít vliv unavené pružiny a staré tlumiče? To je asi v podstatě jediné co tam zůstalo staré...
AL
Zaslal: po září 17, 2012 4:11 pm
Předmět:
Mne presne tohle delalo taky, a zpusobovalo to ze kolo drhlo o hadicku od brzdy..blbost, ale radsi to zkontroluj
Johnik
Zaslal: pá září 14, 2012 7:14 pm
Předmět:
Mě začalo hučet ložisko na zadku někde v Anglii, rachtat
(ten zvuk jsem slyšel poprvé)
někde u Blackpoolu a na Isle of Man jsem už to ložisko nechal měnit po tom, co se mi tam rozsypalo. U motorky se mi rozsypalo aniž by začalo hučet. Mělo najeto poctivých 2.000km. Jinak znám případy, co jim hučelo ložisko 15.000km, takže to je různé. Jsem zvědavý čím to bude.
Každopádně při změnách směru jsou právě více zatížená ložiska.
Homokinetický kloub respektive poloosa je znát na jízdě pod zatížením, hlavně do kopce. Chovalo se mi to nejprve jako špatně vyvážené kolo, až pak to začalo dělat větší vibrace (cca po 6-8.000km), kdy se překonávání vlastní frekvence třáslo celé auto (mezi 80-120km/h).
douda
Zaslal: pá září 14, 2012 3:19 pm
Předmět:
Hmmm, díky, já jsem si to tak nějak říkal, ale takovýhle zvuk jsem ještě od ložiska neslyšel ... Zdá si mi že jsou v zatáčkách cítit i maličko vibrace, ale to se mi možná jen zdá, nevim.
Ještě chvilku tomu nechám a uvidím jak se to bude vyvíjet ... Každopádně podám report
Lopez
Zaslal: čt září 13, 2012 7:18 pm
Předmět:
Předpoklad Dobrý a taky při brzdění motorem nejspíš bych opet hledal chybu v ložisku
douda
Zaslal: čt září 13, 2012 4:34 pm
Předmět: Hluk při zatáčení
Ahojte, mám takovej dotaz.
Při jízdě nad cca 60km/h se při průjezdu doleva zřejmě zepředu ozývá zvuk jako bych jel po hodně hrubém asfaltu, i když jedu po hladkém povrchu. V pravé zatáčce se zvuk ozývá taky, ale se zhruba poloviční intenzitou. Pokud jedu rovně, zvuk úplně ustane.
Zvuk je stejnej, ať jedu na neutrál z kopce nebo pod plynem po rovině, nevysledoval jsem že by na to mělo vliv něco jiného než rychlost a poloměr zatáčky.
Jak hučí ložisko jsem poznal už několikrát na zadní nápravě, zvuk je to úplně jiný.
Tak jsem z toho trochu zmatený a přemýšlím čím by to mohlo být.
Loni jsem měnil silentbloky na ramenech, kulové čepy, čepy řízení, tyčky stabilizátorů a kotouče a destičky.
Předpokládám správně že homokinetický kloub by se projevil jen pod plynem?
Nebo to může být oprvdu jen ložisko?
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.11 sekund