Autor |
Zpráva |
Majki |
Zaslal: čt prosinec 20, 2012 7:19 pm Předmět: |
|
3,5b tam je ked z origo, regulatora odpojis hadicku
btw: jak moze mat na 4b malo paliva? |
|
WaynE |
Zaslal: st prosinec 19, 2012 3:33 pm Předmět: |
|
Tak som si to kupil. Dal som tam 4.0 PSI ale nejako neviem podla coho to nastavit. Nastavoval som to podla plynu ako reagoval Neviete niekto kolko tam dat tlaku ? Aby to este chvilu jazdilo
Edit: Tak som to znizil na 3.1 PSi ... na 4 to malo malo paliva Inak nehorazne to je citit na plyne. |
|
Strada01 |
Zaslal: út srpen 21, 2012 9:37 pm Předmět: |
|
Presne tak. |
|
xseries60 |
Zaslal: út srpen 21, 2012 9:37 pm Předmět: |
|
Máš pravdu bílá je přívod červená je odvod. |
|
Strada01 |
Zaslal: út srpen 21, 2012 9:32 pm Předmět: |
|
JJ mam presne ten, ale xseries60 to ma blbe popsany. |
|
Majki |
Zaslal: út srpen 21, 2012 6:54 pm Předmět: |
|
a mas ten co Wayne dal na neho link? |
|
Strada01 |
Zaslal: út srpen 21, 2012 6:41 pm Předmět: |
|
Ja ho mam namontujes to uplne normalne, seriovej vstrik se delanej na 3b v tomhle bode ma nejoptimalnejsi tvar rozstriku, kdyz mu pridas zmenis tvar a pak nemusi smes optimalne prohoret a zbytecne ti leti nespalena smes do laufu. |
|
Majki |
Zaslal: út srpen 21, 2012 5:42 pm Předmět: regler |
|
mate to niekto nahodene?
ja mam taky pocit ze sa to neda iba tak pretoze potrebujete regulator co ma vstup, vystup a spiatocku a ako tak pozeram po nete aj nejaky adapter na rampu |
|
xseries60 |
Zaslal: ne květen 27, 2012 6:59 pm Předmět: |
|
JJ. to bude ono. |
|
WaynE |
Zaslal: ne květen 27, 2012 2:16 pm Předmět: |
|
tu som nasiel este vykkonostny graf
Kód: | http://www.superchips.co.uk/curves/puma17.pdf |
Myslis toto ci ine ? na Atmosfericky motor 10 % vykonu.
Kód: | http://www.koisracing.sk/?page_id=176 |
|
|
xseries60 |
Zaslal: ne květen 27, 2012 2:11 pm Předmět: |
|
Od toho Superchip je to myslím komplet regulátor + chip na ŘJ. Ale nemám to vyzkoušené. Já jsem s výkonem celkem spokojen |
|
WaynE |
Zaslal: ne květen 27, 2012 2:09 pm Předmět: |
|
Takze teoreticky: Kupim ten regulator, namontujem, zajdem s tym na chip a mam vacsi vykon ? hmmm ? O cipe uvazujem, pretoze sa rad natom jasim a uz mi tie kone nestacia Niektore uz mi asi zdochly |
|
xseries60 |
Zaslal: ne květen 27, 2012 2:06 pm Předmět: |
|
Samotný regulátor nepřidá vůbec nic :- ), ale někde jsem viděl právě kombinaci tohoto regulátoru + chipu. Myslím Superchip a to má přidat výkon na cca. 100 KW. Myslím, že to má i Elton.
ŘJ. si nic neupraví, max adaptuje směs. |
|
WaynE |
Zaslal: ne květen 27, 2012 2:03 pm Předmět: |
|
Pekne popisane a vysvetlene, dakujem. Nechcem dotoho vrazat tazke Eura, len som narazil na ten regulator s prislusenstvom a za 40 euro no cert to vem. Co sa tyka toho SW v RJ, to staci zresetovat RJ a on si to sam nastavi nie?
PS: Kolko zrebcov to vlastne naozaj prida s pouzitim tej vecicky v prvom prispevku? Je pisane ze max. 10% pri acceleracii. Coz je cca 12 koni ale to je kravina. |
|
xseries60 |
Zaslal: ne květen 27, 2012 1:57 pm Předmět: |
|
Regulátor tlaku má na Pumě samozřejmě také "přítok" a "odtok" + podtlakovou regulaci.
Zde na foto jsem to popsal, tak jak by to asi mělo být...
Pokud by si chtěl nějaké účinné řešení, tak by to ještě chtělo upravit SW ŘJ. popřípadě dát větší vstřikovače a silnější dopravní čerpadlo. To fordí má myslím 380 kPa. |
|