Autor |
Zpráva |
Zdeny |
Zaslal: út duben 27, 2010 9:29 pm Předmět: |
|
Mě to tedaj přesně vyšlo že na konci sem měl 6500 asi su jelito |
|
vet |
Zaslal: út duben 27, 2010 6:38 pm Předmět: |
|
mnoo taky jsem skousel tech 200m dat jenom na 2ku ale pokopal me omezovac otacek:) |
|
Scary |
Zaslal: út duben 27, 2010 6:50 am Předmět: |
|
johnik: na trojke nechat nedoporucujem... ja som to skusal viackrat... obmedzovac ma stale zbrzdil pred cielom
a neboj sa tahat na obmedzovac, to mas rezervu, ja teraz taham do 7250 je to len blby pocit ze uz nemam cifernik tam |
|
vet |
Zaslal: ne duben 25, 2010 9:22 am Předmět: |
|
to zdeny: nevim jakou sem tam mel rychlost ale soude podle otacek to tipuju tak 110-120
to semo1: jestli se s pumou jeste nekde potkame tak vytahuju pojistku na asr a na sprintu te predjedu to si pis |
|
Johnik |
Zaslal: so duben 24, 2010 10:52 pm Předmět: |
|
nighthunter napsal: | Mozna trosku OT, ale jak radite pri sprintu? Je lepsi normalne projit vsechny rychlosti nebo vyuzit zatahu Pumy i v nizsich otackach a radit treba 1-2-4? Proste vynechat treba dvojku nebo trojku a usetrit cas na razeni? |
Při Performance Testu Tuning Magazinu jsem zkoušel prakticky vše. Od řazení v nejvyším kroutícím momentu, po brzké řazení až po nejvýhodnější řazení při max výkonu. Řadit jen nškteré stupně jednoznačně nedoporučuju.
Jediné co nevím je zda řadit na 1/4míle nakonci dráhy čtvrtý stupeň či ponechat třetí a trápit ji na omezovač. Já to srdce trápit jí nikdy neměl.
Max rychlost se mi obvykle pohybovala mezi 130-135km/h (nej. čas od 16,5-17,5sec) dle atmosférických podmínek, sklonu dráhy, povrchu dráhy a cihly na pedálu. |
|
Zdeny |
Zaslal: so duben 24, 2010 10:40 pm Předmět: |
|
Tak to mám asi špatnej mezikus mezi volantem a pedálama Kolik jsi jel na konci? |
|
vet |
Zaslal: so duben 24, 2010 6:45 pm Předmět: |
|
ja jsem musel radit 2krat (tedy jsem pouzil 3 rychlostni stupne:)) |
|
Zdeny |
Zaslal: so duben 24, 2010 4:25 pm Předmět: |
|
Já mám asi divnou pumku ale já řadil jen 1dnou |
|
Hadzzi |
Zaslal: pá duben 23, 2010 7:21 am Předmět: |
|
Rozhodne vsechny stupne... Nizsi otacky se neresi... Je treba auto dostat do co nejvyssich otacek kde je nejvyssi vykon a pak preradit aby si mel co nejlepsi otacky na dalsim stupni |
|
nighthunter |
Zaslal: čt duben 22, 2010 11:07 pm Předmět: |
|
Mozna trosku OT, ale jak radite pri sprintu? Je lepsi normalne projit vsechny rychlosti nebo vyuzit zatahu Pumy i v nizsich otackach a radit treba 1-2-4? Proste vynechat treba dvojku nebo trojku a usetrit cas na razeni? |
|
vet |
Zaslal: čt duben 22, 2010 5:34 pm Předmět: |
|
jasneee ze jedu tam prece nemuzu chybet:D me si tam urcite najdete protoze zadna jina puma s nabouranyma dverma tam asi nebude jinak na sprinty du ale jenom na volneeeeee P.S: kašty tebe si najdu to se neboj jakovzdy (a ty me radsi nehledej nebo me zase vzbudis vis jak sem byl zmateny mynule jak si unas byl ) |
|
Ace |
Zaslal: čt duben 22, 2010 2:32 pm Předmět: |
|
ahoj, taky se chystám, že dojedu v sobotu ráno, tak se nás tam třeba několik sejde... |
|
Kašty |
Zaslal: čt duben 22, 2010 2:16 pm Předmět: |
|
tak kdyby náhodou chtěl někdo pokecat, tak se mi tam ozvěte na 775281578 |
|
sebera |
Zaslal: st duben 21, 2010 8:00 pm Předmět: |
|
jj s Hadzzim už v patek nějak se potkame a pokecame |
|
Hadzzi |
Zaslal: st duben 21, 2010 5:43 pm Předmět: |
|
Jj i sprinty budou Videl bych to na sraz pred sprinty a porovnani na par sprintech Taky sem zvedavy kolik pum se sejde |
|