Autor |
Zpráva |
Strada01 |
Zaslal: čt duben 16, 2009 9:20 pm Předmět: |
|
Ja mam na okne mracitko, chytli me tak 6 z toho 4 jsem dostal zjebano jednou jsem to mel za 200 a mam ho tam porad, a prej kdyz me chytnout znova tak ze za 2000, pritom by to mela byt odstranitelna zavada na miste. |
|
vet |
Zaslal: čt duben 16, 2009 8:39 pm Předmět: |
|
ee! planuju ho tam dat z5 a seru jim na pokuty:) |
|
Johnik |
Zaslal: čt duben 16, 2009 7:42 pm Předmět: |
|
Tak mám pocit, že jsem se stim začal počítat zbytečně . |
|
vet |
Zaslal: čt duben 16, 2009 3:56 pm Předmět: |
|
mno sundal jsem ho uz davno ted ho mam v pokojiku nazdi:) musel jsem ho zdelat bo me mistni rovne ksilty dali 500 flastra a rekli me ze jestli me stim uvidi jeste jezdit tak to budu met za 2000. tak jsem si musel vybrat jestli budu met 2000 v kapsi a nebudu mit kridlo a nebo poslu dar 2000 a budu mit kridelko:) |
|
s4nch3z |
Zaslal: st duben 15, 2009 8:12 pm Předmět: |
|
2 Vet: Ideální by bylo ten obří headcutter úplně sundat.
Sry, neber to osobně, prostě jsem si nemohl pomoct... |
|
Beny |
Zaslal: st duben 15, 2009 6:49 pm Předmět: |
|
hele muj naroz je ze to druhy vylepsuje tvar auta,ty ostatni ho jen zhorsujou,ja mam to druhy a pumka vypada moc dobre s nim |
|
vet |
Zaslal: st duben 15, 2009 4:29 pm Předmět: |
|
nechces mi vypocist jake by pro moje kridlo bylo idealni nastaveni?!posiiiim! |
|
Johnik |
Zaslal: st duben 15, 2009 10:17 am Předmět: |
|
Co k tomu mám je vše v tištěné podobě a v EN jazyce. Můžeš zkusit wikipedii.
ANO, odpor vzduchu při jízdy v tunelu se počítá trošku jinak, ale auta tím až tak ovlivněna nejsou. Tím jsou ovlivněni především vlaky (metro), kteří ten vzduch vytlačují před sebou. |
|
satan77 |
Zaslal: út duben 14, 2009 11:34 pm Předmět: |
|
Pume sa krídlo nehodí.
Len aby som ho o dáky rôčik nemal aj ja
Mimo: Keď sme už pri krídlach, nemá niekto stránku kde sa dozviem o krídlach viac? Resp. ak by som dal krídlo, tak nie kvôli vzhľadu ale jazdným vlastnostiam a spotrebe.
Inak, počul som, že to pri vjazde do tunela môže narobiť peknú šarapatu!
Johnik Ja som zasa počul, že krídlo má zmysel od 160 kmh. Síce pri Porsche carrera GT sa vysúva od 80 kmh, ale to je minmum. |
|
Pumaci |
Zaslal: út duben 14, 2009 10:59 pm Předmět: |
|
to třetí mám doma. 800kč |
|
Johnik |
Zaslal: út duben 14, 2009 3:31 pm Předmět: |
|
Lucius napsal: | myslim ze kridlo ma zmysel az od nejakych 190 km/h takze v nasich podmienkach nevyuzitelne. |
V tom se pleteš. Aerodynamický odpor roste s kvadrátem rychlosti a od cca 80km/h se už velmi projevuje. Dobře namodelované křídlo má pak za následek to, že se ti auto při "prase*ině" ve vysoký rychlosti "nežvejkne". Před lety jsme s klukama měli za úkol navrhnout odtrhovou hranu, která měla snižit spotřebu danému automobilu. Možná, že ještě někde najdu fotky z měření v laboratořích. |
|
Lucius |
Zaslal: út duben 14, 2009 3:27 pm Předmět: |
|
na Citroene XM som mal to kridlo uz od vyroby (ale tam sa aj hodilo) a jedine na co som ho vyuzival bolo otvarane kufrovych dveri, lepsie sa to za neho chytalo |
|
pali666pali |
Zaslal: út duben 14, 2009 3:24 pm Předmět: |
|
urcite ti to kridlo pomoze pri cuvani ...ja si myslim ze puma ma dost obmedzeny vyhlad dozadu a naco to este zhorsovat takymi tuzingovymi vecam......uplne staci take male decentne kridlo a je to |
|
Patrik_X |
Zaslal: út duben 14, 2009 3:09 pm Předmět: |
|
bez urazky ale ani jedno z nich.... kebyze nebol iny vyber tak rozhodujem medzi 2. a 3... ale skor to 2:
mne sa pacilo jedno kridlo co som videl na jednej pumke.. ak zozeniem fotku tak prilozim aby ste sa aj vy pokochalli =)
.
.
.
ale to orig. z PR je fakt pecka .. moj nazor... |
|
Lucius |
Zaslal: út duben 14, 2009 3:06 pm Předmět: |
|
nechapem naco vyhadzovat prachy za nieco pod cim mi pravdepodobne casom iba bude kvitnut hrdza. myslim ze kridlo ma zmysel az od nejakych 190 km/h takze v nasich podmienkach nevyuzitelne. no pokial by som si mal vybrat z toho co tu je tak verzia 3, ale puma vyzera ok uz aj bez kridla |
|