Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Frostik
Zaslal: po prosinec 03, 2007 2:20 pm
Předmět:
to
Aluna
: díky za info-praktickou zkušenost; spotřeba bude opravdu vysoká a při objemu naší nádrže 42 litrů z toho bude na 99,9 % jízda od pumpy k pumpě
s laděním jednotky by byl problém hlavně u "univerzálního" silver kitu od WEBCONU; ALDON by to měl mít na Pumu na míru, a asi by šlo o doladění špiček, který by se možná, kvůli životnosti motoru, měli nechat bejt
... jakou životnost měl motor u tý Feldy ?
Aluna
Zaslal: čt listopad 29, 2007 12:30 pm
Předmět:
No je to klasicka ctyrklapka, akorat asi by se jeste musel nejak vyresit ten airbox, protoze podle fotek tech filtru se to do pumicky tezko vejde do toho prostoru...Jinak my jsme prestavovali Feldu kita z jednoklapky na ctyrklapku...a muzu jen v rychlosti rict, ze nejtezsi bylo zoptimalizovat jednotku a namapovat ji...to se doladovalo vzdycky po zavode z dat snad pul roku, nez se to fakt vychytalo...
Edit: Jeste k ty spotrebe...na prejezdech kolem 25 a ve vlozkach kolem 35-40l/100km...Na sani a jednotce zalezi ze vseho nejvic dle programu, ale pokud se tam dostane tak moc vzduchu, aby se z toho dalo vyzdimat nejakych 30ps navic, troufam si rict, ze i kdyz to nebude vylozene zavodni program pocitej prumer kolem 20l pri ostrejsi jizde a to se drzim dost pri zemi...
Lopez
Zaslal: út listopad 27, 2007 8:44 pm
Předmět:
Citace:
Two twin injector 40mm throttle bodies (DCOE type mounting flange)
no ja o otom nic nevim ale pride mi to jako 2jitej weber akorat ze na strikacku
takze myslym ze spotreba asi vzroste docela o dost ale fakt nevim jenom usuzuju
protoze sem nikde nenasel porovnani pred a po
Frostik
Zaslal: po listopad 26, 2007 12:34 pm
Předmět: Throttle bodies - co a jak
kolegyně a kolegové,
zatím tu nebyla řeč o další možné úpravě motoru a to formou
změny řešení sání tzv. "Throttle bodies"
.
Moc se v tom zatím nevyznám, ale sání přes air-box a dál přes škrtící klapku a "inlet manifold" do jednotlivých válců je nahraženo sáním přes "air horns" a škrtící klapky pro každý válec zvlášť; je vypuštěn MAF senzor (váha vzduchu) a řídící jednotka používá čidlo polohy škrtící klapky ...
Pro náš motor se air horns dělají v páru (f. Jenvey); pátral jsem co a jak, a ze stránek výrobce
Kód:
www.jenvey.co.uk
jsem se dostal na další 2, kteří vyrábějí přímo kity, a to firmu ALDON -
Kód:
www.aldonauto.co.uk
, která se
specializuje
přímo na Pumy
a firmu WEBCON -
Kód:
www.webcon.co.uk
Nárůst výkonu by měl být 35 HP a víc, podle typu kitu (viz. foto) a cena je cca 1500,- Liber a výš + samozřejmě dovoz, nutná odborná montáž, ? další náklady na co já vím co
, a asi i doladění ECU, která je součásti kitu.
Kity obsahují následující položky - lepší je, vzhledem k tomu, že i TIS manuál je angličtině, to nepřekládat :
- ALPHA
E
lectronic
C
ontrol
U
nit
- Two twin injector 40mm throttle bodies (DCOE type mounting flange)
- Comprehensive wiring harness
- Four electronic fuel injectors
- Four injector mounting kits (anti-vibration type)
- Inertia switch (road vehicle safety device)
- Ignition coil and amplifier control module
- Inlet air temperature sensor
- Engine coolant temperature sensor
- Engine speed sensor and trigger disc
- High resolution throttle position sensor (mounted on one throttle body)
- Fuel pressure regulator (2.5 bar)
- Fuel filter and connector unions
- High Nitrile fuel hoses and clips
- Cold start extra value and mounting bracket, associated hosing, manifolds and clips
- Inlet trunking and clips (allows tuning of inlet tract lengths)
- Two air filter mounting flanges
- Comprehensive adjustable throttle linkage kit
Tak a co dál ?
1) kdo o tom něco ví / nebo to má v autě
2) od jaké další firmy by se to dalo sehnat
3) kdo to viděl v provozu
4) jaká by se asi dala očekávat spotřeba, aby se z jízdy v Pumě nestala jízda od benzínky k benzínce (nádrž má jen 42 l)
Pokud jsou v textu nějaký hovadiny, tak to sem napiště a já ho budu průběžně opravovat (a samozřejmě doplňovat), ať to téma k něčemu je
mod.edit: linky mimo forum dany do code
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.10 sekund