Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="maxa"]Jo to s tou klimou a volantem je mi jasné,ale nic z toho nedělám.Právě jen stojím.Dělá to tak co 20 vteřin.Není to ale pravidelné.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
PumaDedek
Zaslal: so srpen 11, 2007 8:48 am
Předmět:
MĚ to dělá taky...sice nechcípe,ale znatelný pokles otáček je.
Po minutě je vše v normálu.jediný pokles ot. ,je pokaždé,když blikám světelnou houkačkou...Čím to je,toť záhada
Paradko
Zaslal: so srpen 11, 2007 8:33 am
Předmět:
Prisiel som este na to,ze ked je motor studeny a ja chvilku po starte zapnem svetla,motor zdoch.Lenze baterka to byt nemoze,vsak motor je nastartovany.Naozaj neviem co to ma byt.Otacky reaguju na kazdy odber el.nergie znizenim,este aj na posun okien.To sa mi zda uz trosku moc.Teraz by mi pomohol vazne,nejaky vas postrech.Diky.
Lopez
Zaslal: pá červenec 27, 2007 12:21 pm
Předmět:
2paradko: buď úplně v klidu je to přesně tak jak ti to řekli,když nechceš aby ti chcípnul motor , tak neotáčej koli hned po nastartování do plnýho rejdu.Mě to dělá taky a už sem si zvyknul.Osobně si myslím že je to proto, že baterka už není nejnovější - teda aspoň u mě-teda aspoň u mě nedrží plnou kapacitu
Paradko
Zaslal: út červenec 24, 2007 8:37 pm
Předmět:
Ja mam podobny problemik.Ked auto stoji cca 1 noc a potom nastartujem a tocim volantom,klesnu mi otacky.Comu by som sa nedivil,lebo bolo mi to vysvetlene tym,ze sa zapne cerpadlo serva a tym to kolisaju otacky.Vraj.Ale mne motor az zdochne a to sa mi nezda OK.Ked ale nepohnem volantom a pockam potom vo volnobehu pridam a tak otocim volantom vsetko je OK.Len chcem vediet cim to je.
.Diky halani.
maxa
Zaslal: so červenec 14, 2007 10:17 am
Předmět:
Tak na to ještě kouknu a uvidíme.To s těma vysokýma otáčkama okolo 2000,které spadnou až po sešlápnutí pedálu mi dělalo taky.Začlo mi to dělat po resetu el.Po tom co jsem vyčistil všechny konektory škrtící klapu a volnoběžný ventil,jsem opět resetoval el. auž se to neprojevilo
edit:
Tak hadička byla opravdu úplně v háji.Vyměnil jsem jí a zatím se nějaký pokles při volnoběhu neprojevil.Jen se teď otáčky ještě pohybujou trochu níž.Ujel jsem ale zatím jen asi 5 Km,tak uvidíme později.Počítám,že se teď motor s tou změnou zase musí sehrát.Jinak moc děkuji za tenhle tip. Snad už to bude v poho.
mod.edit: precti si pravidla v sekci obecne
erikfrog
Zaslal: pá červenec 13, 2007 9:43 pm
Předmět: Zvitazil som
Po nekonecnych hodinach spekulovania a vymienania dielov som prisiel na chybu preco tie nestastne otacky lietaju vysoko a potom zase nizko.
Diagnostika sem-tam ukazala chybu P0171 - System too Lean Bank1. Co v preklade znamena nieco ako prilis vela kyslika vo vyfukovom potrubi. Aj bez diagnostiky sa da tato chyba urcit volmetrom ak na volnobeh lambda neukaze ziadnu hodnotu a v otackach ano.
Jednou z moznych pricin tejto chyby je aj netesnost sacieho potrubia. To znamena pokial niekomu lietaju otacky moc vysoko a potom prudko spadnu pripadne motor zhasne pravdepodobne motor nasava falosny vzduch bud cez skrtiacu klapku ci ako v mojom pripade cez prasknutu hadicku ktora je hned pod sacim potrubim pri ventile volnobehu. Z klukovej skrine vychadza von a potom sa v tcku rozdeli na dve strany ktore su nastrcene v plastovom sani. Jedna z tychto hadiciek sa vekom rozpadla a podtlak ju roztrhal. Pri vypnuti motora bolo pocut zasycanie ako ked sa otvori pivo.
Puma teraz pradie ako maciatko a otacky su ako z velkej knihy. A co som sa natrapil....... vymenena vstrekovacia lista, lambda, skrtiaca klapka, ventil volnobehu, cievka zapalovania, sviecky, MAF. Nastastie som mal k dispozicii jednu rozmlatenu fiestu.
Takze snad len tolko ze niekedy ani netreba hladat zavadu v elektronike ale v obycajnej malickosti ako v tomto pripade obycajna 10cm dlha hadicka.
erikfrog
Zaslal: po červenec 09, 2007 3:42 pm
Předmět: Martin
Tak presne toto to nie je. Diagnostika mi ukazuje hodnoty aj za jazdy a pri pustenom pedale bez ohladu na rychlost jazdy ukaze 2g/s takze tymto to urcite nie je.
Inak ak rozpojis konektor od snimaca rychlosti co je na prevodovke tak to robit nebude....
Vela pum som videl na ktorych je to odpojene kvoli tomuto. stlacis kolik a vytiahnes ten konektor je to pod snimacom teploty motora pod "rozdelovacom".
Idu tri kable na taku krabicku co je na lanku tachometra hned nad prevodovkou.
edit:
Po vcerajsku to vyzera ze aspon ciastocne sa nasiel liek na tuto zavadu. Po vymene vsetkeho co sa len dalo. Od lambda sondy atd. Som vybral skrtiacu klapku, ked som sa pozrel cez nu proti svetlu uz dost presvitala cize bola jasna netesnost. Stav km je original 162 500 km. Vymenil som ju za druhu a problem sa odstranil.
Este ma trapi vynechavanie motora na volnobeh, ked na to pridem dam vediet.
martin
Zaslal: po červenec 09, 2007 2:00 pm
Předmět:
me taky zustavaji otacky viset, ale tipoval bych Maf, protoze pri jizde na bez zarazene rychlosti se otacky eni v zavislosti na rychlosti jizdy. Pravdebodobne napor vzduchu do MAF, jinou logiku v tom nevidim.
erikfrog
Zaslal: po červenec 09, 2007 8:46 am
Předmět: Padanie otacok
Tento isty problem mam aj ja ale plus k tomu mi pri jazde na volnobeh ostanu vysiet otacky ca 2000 a nejdu dole az kym nestalcim spojku alebo auto nestoji.
MAF senzor aj ostatne snimace su ok.
Jedine Lmbda sonda uz nie je v poriadku pri 3000ot/min ukaze max 0,8v ale na volnobeh nic. Pritom aj na volnobeh ostatne auta aj druha puma hodnoty ukazuje. Takze kupil som novu lambdu a dnes ju zalozim. Ten pokles otacok sposobi prepnutie CLOSED LOOP do OPEN LOOP.
Pri studenom motore ECU snima hodnotu len z polohy skrtiacej klapky a snimaca MAF (vaha vzduchu) to je tzv OPEN LOOP. Pri zvyseni ot a zahriati motora ECU davkuje palivo podla lambdy, MAF a skrtiacej klapky. To je CLOSED LOOP.
Toto su moje doterajsie zistenia. Mam diagnostiku ale ta mi dala zatial "len" tieto odpovede.
Este moze byt problem aj vo ventile volnobehu. Vyskusal som z jednej fiesty a to padanie otacok pri prepinani bolo len minimalne. Uvidim co sa stane ked bude nova lambda.
Pokial niekoho zaujimaju ceny tak nova original Lambda 1500 a ventil volnobehu novy original 2000.
maxa
Zaslal: pá červen 15, 2007 8:59 pm
Předmět:
Tak často mi vrtule spínad snad nemůže.Udělá mi to tak čtyřikrát do minuty.Nemůže to spíš být to čidlo teploty vzduchu?Dá se nějak proměřit?
PumaDedek
Zaslal: pá červen 15, 2007 4:50 pm
Předmět:
Nemůže to dělat to
,když je horko a sepne ti vrtule?Mě to kolísá,když blikám světelnou houkačkou-kolísají otáčky...Taky jsem z toho blázen.
maxa
Zaslal: pá červen 15, 2007 4:38 pm
Předmět:
Tak se mi zdá,že mi to víc kolísá,když je víc horko.
Lopez
Zaslal: út červen 12, 2007 10:18 am
Předmět:
no na plyn. lanko my to moc nepřide protože při dobrždování na světla se zařazenou rychlostí šly otačky dolu a kolem 1500 spadly "normal" a držely se dokud sem se nerozjel pak to zase vylezlo hlavne pak ze se to chytlo až po couvnutí a prevodovka s lankem nema nic společnyho a na řidicí jednotce taky zadna chyba tak nevim.zatukam to ale stalo se mi to jen jednou
SiD
Zaslal: po červen 11, 2007 5:23 pm
Předmět:
2 Lopez: mozna bych hledal problem v plynovem lanku.. stalo se mi ze mi jednou vypadlo z takove drzacku a plynovej pedal pro zmenu uplne spadl na zem a nezvedl se.. (samozrejme otacky na 1000 - kdyz bylo spadene lanko..)
Lopez
Zaslal: po červen 11, 2007 11:06 am
Předmět:
to ja mam zese jiny problem stalo se mi ze otacky samy vylezly nahoru az k omezovaci a tam zůstaly. jel sem s tim takhle ze smichova do vrsovic a celou cestu se splhaly vzhuru nicmene pred barakem sem zaradil spatecku trochu popojel a byl klid nevite cim to mohlo bejt nakej podtlak ci co???
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.14 sekund