Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Sopen"]Zdravím všechny, je to nemálo dní co došlo na rapidní úbytek výkonu při vyšších otáčkách (cca od 5tis. otáček). Byl jsem teď na diagnostice motoru a zjistili, že mam s nejvyší pravděpodobností vadné čidlo - snímač polohy vačkové hřídele sání. Toto čidlo se nachází hned za hrdlem pro dolévání oleje (pod krytem motoru). Nemáte někdo s tímto snímačem nějaké zkušenosti? Prý se na něm má naměřit ohmetrem max 20 ohmu a já tam mám několik KOhmu. Takže prakticky nefunguje. Neměřil jste to někdy někdo? Nebo nechce se někomu strčit na něj ohmetr a prozradit mi hodnotu k proporovnání? :) Další věc co mě zajímá je výměna tohoto čidla. Na netu jsem se snažil vykoukat jak ho asi dostanu ven a vidím, že to zřejmě zas tak jednoduchý nebude :cry: viz foto(link). (ilustrační foto - našel jsem na webu) [b]To Elton:[/b] Psal jsem ti zprávu, ale zatím žádná odpověď. Zřejmě jsi dosud nečetl, nebo nepřišla. Please help... prosba o toto čidlo :) Zde je to vidět: http://www.fun-cars.ru/puma/my_tech3/step3.jpg http://www.fun-cars.ru/puma/my_tech3/step7.jpg http://www.fun-cars.ru/puma/my_tech3/step10.jpg[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Aluna
Zaslal: čt listopad 29, 2007 1:30 pm
Předmět:
Tak Mateji pouc nas...me by zajimalo jak je to s rozlustenim...
Matěj
Zaslal: út listopad 27, 2007 3:21 pm
Předmět:
byl jsem dneska na diagnostice a mel jsem tam chybu opoždění časování ventilů.. Mohlo by to souvyset s tímhle snímačem?
Edit: uz jsem o tom mluvil se Sopenem, uz jsem to rozluštil.
Sopen
Zaslal: po červen 04, 2007 3:07 pm
Předmět:
Pokud je to funkční a kontakty to má přístupný, myslím, že by se to snad nějka napojit dalo. Zalezi jak moc je to zniceny. Kdyby se ti chtelo posli foto toho konektoru.
Ze bez sundani vacky asi nepujde jsem si myslel. Rozvody jestě nemam, takže by šlo alespoň najednou.
Tedy pokud je ta vec funkcni a pujde to nejak napojit, jsem pro.
Dej pak vedet az to prozkoumas.
Diky
mod.edit: neqoutuj posledni prispevek v thredu!
Elton
Zaslal: ne červen 03, 2007 9:02 pm
Předmět:
tak jsem dnes rozebral motor, co jeden dobrák totálně zničil.. to co potřebuješ určitě mám, a určitě to i funguje, jen je problém v tom, že ten motor ohořel, takže je částečně utavený konektor..
ještě to prohlédnu, jestli by to nešlo zprovoznit..
jo a počítej s tím, že až to budeš vyměňovat, půjde dolů vačka, to znamené rozvoďák, tak jestli nemáš výměnu rozvodů hotovou, udělej to najednou..
Sopen
Zaslal: út květen 29, 2007 10:42 pm
Předmět:
Elton napsal:
nestíhám.. ten snímač jak píše dreamcatchers, bych měl mít.. to druhé velké a těžko vyjmutelné je pravděpodobně ten bájný a pra***ky drahý selenoid či co..
.. jen se prosím podívej na číslo co má ten snímač na sobě a já zahrabu..
tel 603 167 331
Tak jsem ten elektromagnet, co jsem si myslel, že je snímač, byl prozkoumat a žádný číslo jsem na něm nenašel
Leda že bych ho vyndal a to bohužel netuším jak. Každopádně z pohledu pod krytem motoru nic vidět není. Ještě jsem ho zkoušel měřit a má 500KOhmu, takžeje opravdu v haji
Nějak jinak než podle čísla bys ho někde nedohledal?
Sopen
Zaslal: so květen 26, 2007 3:14 am
Předmět:
Díky za objasnění chlapi.
Fakt netuším pořádně o co jde a zřejmě jsem to koukám i špatně napsal.
Prostě mi v servisu řekli, že mám vadnou tu věc hned za tím hrdlem pro dolévání oleje.
Až budu u pumky tak to zkusím ještě prozkoumat, vykoukat nějaké to číslo a proměřit, zda v servisu nekecali. Pak dám vědět.
Díky Sopen
Elton
Zaslal: pá květen 25, 2007 10:19 pm
Předmět:
nestíhám.. ten snímač jak píše dreamcatchers, bych měl mít.. to druhé velké a těžko vyjmutelné je pravděpodobně ten bájný a pra***ky drahý selenoid či co..
.. jen se prosím podívej na číslo co má ten snímač na sobě a já zahrabu..
tel 603 167 331
dreamcatchers
Zaslal: pá květen 25, 2007 8:05 pm
Předmět:
tohle není snímač polohy vačkové hřídele tohle je ektromagnet který řídí polohu vačkového hřídele sání regulováním tlaku oleje na vačkovém hřídeli sání.
napájecí napětí: 12 V odpor: 5 - 10 ohmů
a snímač polohy vačky je na druhé straně hlavy
Magnetický snímač snímá pozici vačkového hřídele a zasílá signál řídicí jednotce.
odpor: 300 - 700 ohmů
Sopen
Zaslal: pá květen 25, 2007 10:22 am
Předmět: Snímač polohy vačkové hřídele sání
Zdravím všechny,
je to nemálo dní co došlo na rapidní úbytek výkonu při vyšších otáčkách (cca od 5tis. otáček).
Byl jsem teď na diagnostice motoru a zjistili, že mam s nejvyší pravděpodobností vadné čidlo - snímač polohy vačkové hřídele sání.
Toto čidlo se nachází hned za hrdlem pro dolévání oleje (pod krytem motoru).
Nemáte někdo s tímto snímačem nějaké zkušenosti?
Prý se na něm má naměřit ohmetrem max 20 ohmu a já tam mám několik KOhmu. Takže prakticky nefunguje. Neměřil jste to někdy někdo? Nebo nechce se někomu strčit na něj ohmetr a prozradit mi hodnotu k proporovnání?
Další věc co mě zajímá je výměna tohoto čidla. Na netu jsem se snažil vykoukat jak ho asi dostanu ven a vidím, že to zřejmě zas tak jednoduchý nebude
viz foto(link). (ilustrační foto - našel jsem na webu)
To Elton:
Psal jsem ti zprávu, ale zatím žádná odpověď. Zřejmě jsi dosud nečetl, nebo nepřišla. Please help... prosba o toto čidlo
Zde je to vidět:
http://www.fun-cars.ru/puma/my_tech3/step3.jpg
http://www.fun-cars.ru/puma/my_tech3/step7.jpg
http://www.fun-cars.ru/puma/my_tech3/step10.jpg
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund