Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Elektrika
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Hydrovar"]jo jo, a přesně o tohle mi šlo, "zbavit" se všech dalších možných duplikátů schopných nastartovat moje auto, které by mohly být vyrobeny před tím, než jsem kocoura koupil. Počítám, že každý klíč má svůj originální kód a to i klíče, které pasují k jednomu imobilizéru. Kód v klíči se nemění a pouze řídící jednotka imobilizéru potom ví, že zrovna klíč s tímhle kódem ji smí nastartovat. Pokud se nepletu, tak v manuálu je psáno, že lze naprogramovat pouze osm dalších klíčů, takže to je asi maximální počet kódů, které je schopný imobilizér udržet v paměti. No nic, odpoledne to zkusím a uvidím, jak na mne bude světýlko imobilizéru pomrkávat :D[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Paradko
Zaslal: po červenec 23, 2007 7:12 am
Předmět:
No je tu este jedna moznost.Su /chvala Bohu/ na svete urcity makaci, co dokazu zamky a kluce upravit,tak aby starym klucom uz neslo auto otvorit.A ked je nutne vymenit kluc,dokazu vymenit aj aj cip zo stareho.Tym padom staci kupit kluc bez cipu, co je podstatne lacnejsie.Cena za upravu zamku bola konkretne u jedneho typka 300 SK na zamok.Slusne,nie?Ked si vezmete,ze sada vyjde okolo 10 az 12 litrov.Aspon tak mi to tvrdili vo forde.
Hydrovar
Zaslal: po březen 12, 2007 1:55 pm
Předmět:
jo jo, a přesně o tohle mi šlo, "zbavit" se všech dalších možných duplikátů schopných nastartovat moje auto, které by mohly být vyrobeny před tím, než jsem kocoura koupil. Počítám, že každý klíč má svůj originální kód a to i klíče, které pasují k jednomu imobilizéru. Kód v klíči se nemění a pouze řídící jednotka imobilizéru potom ví, že zrovna klíč s tímhle kódem ji smí nastartovat. Pokud se nepletu, tak v manuálu je psáno, že lze naprogramovat pouze osm dalších klíčů, takže to je asi maximální počet kódů, které je schopný imobilizér udržet v paměti. No nic, odpoledne to zkusím a uvidím, jak na mne bude světýlko imobilizéru pomrkávat
Sopen
Zaslal: po březen 12, 2007 1:47 pm
Předmět:
Jo, měl jsem ten chip venku, kdyz jsem se v klicku hrabal pac mi nesel dalkac a domlival jsem se ze je neco s klickem
Muj nazor je takovy, ze chip imobilizeru je nemennej a pevnej (kod).
To co pisou v manualu je prakticky jen jakesi nastavovani ridici jednotky, kde se zadava ktery kod imobilizeru (klíčku) ma opravneni motor nastartovat.
Tedy pri tom "programovani" se nic s klicky nedeje a prakticky ani nemuze.
Jedna se jen o zmeny udaju (práv) v ridici jednotce a muzeme si tak napriklad "odlasit" pripadne dalsi klicky, ktere nekde muzou kolovat a ktere tam mohou byt nastaveny pro funkcni pouziti.
lion
Zaslal: po březen 12, 2007 9:23 am
Předmět:
zkoušeli jste někdo vytáhnout te čip z klíču? pokud ano hodil by se nějakej popis
Šotnik
Zaslal: ne březen 11, 2007 11:44 pm
Předmět:
Já jsem to zkoušel, ale požadovaného výsledku jsem se asi nedočkal, jelikož imobilizér nezablikal tak, jak je v návodu. Tak nevim, třeba se to povedlo, ale další klíč na vyzkoušení nemám. Ty dva co mám ale naštěstí stále fungují
Hydrovar
Zaslal: ne březen 11, 2007 6:30 pm
Předmět:
Jejda, jen žádný rozebírání samotnýho čipu v klíči a ani jsem to neměl v úmyslu. Spíš jde o to, že se dá naprogramovat samotný klíč. Pokud jsem to dobře pochopil, tak manipulací dvou klíčů s čipem ve spínací skříňce lze naprogramovat třetí (do té doby "čistý") klíč tak, že se z něj stane plnohodnotný očipovaný klíč. Na druhou stranu, lze (opět manipulací dvou očipovaných klíčů ve spínací skříňce) dosáhnout toho, že pak už lze u daného auta použít pouze ty dva klíče, co mám zrovna k dispozici a ne třeba klíč, který si udělal např. minulý majitel, nebo majitel bazaru, postupem, který jsem popisoval hned na začátku. Jen mne zajímalo, zda s tím má někdo zkušenosti a zda se nemůžu dostat do situace, ze které by nebylo úniku. Že lze vybrat, nebo ukradnout libovolné auto je věc jasná a jde jen o to, kolik si přidám dalších systémů, abych lupiči prodloužil čas na vnik a nastartování, měl jsem namysli spíš prevenci teď nejsnazších způsobů, jak se do auta z bazaru dostat
webster
Zaslal: ne březen 11, 2007 6:12 pm
Předmět:
Pokial chces vytiahnut ten cerveny stvorcek, tak to ani nerob. Je to tam napevno. ale myslim, ze sa da naprogramovat ten cip, co mas v kluci. Na skodovkach sa to robi bezne. Raz mi jeden chalan povedal, ze ked si zmenis kod na imobilizery, tak je to vcelku asi tak, ze keby si kupis bicykel s kodovym zamkom a zmenis na nom kod. Ktokolvek pride, zamok prestrihne kliestami a na bicykli sa vozi. Je to len zdrzanie par sekund. Zmysel ma akurat vymenit vsetky zamky, ale to je vcelku drahe, ale zato lepsie ako ukradnute auto. Ale nakoniec aj Maybach sa da otvorit za 2 sekundy tehlou.
Radsej nedoverovat nikomu ale zas puma nie je tak rizikove auto, ze by si niekto robil kopie. Keby si kupis fabiu, tak by bolo mozno vo vacsom zaujme toho bazaristu rozkrajat tvoje auto na nahradne diely.
Hydrovar
Zaslal: so březen 10, 2007 10:22 pm
Předmět: Programování klíčů
Tak jsem si zrovna dočetl manuál
a zjistil jsem, že se dá imobilizér naprogramovat tak, že budou pro zapalování funkční jen právě ty dva očipované klíče, co mi dali v bazaru. Počítám, že by to bylo docela rozumné, byť nepodezírám bazar, že by si udělal třetí očipovaný klíč, ale člověk nikdy neví, komu všemu to prošlo rukama. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Není možné, že bych to rozvrtal takovým způsoběm, že už bych vůbec nenastartoval?
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund