Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Pokec a zábava
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="kap"]no mě by zajímalo, když klapky (plast) demontuji a ponechám jen zasunutou ocelovou hřídel, zda poznám při jízdě úsporu nebo žravost, anebo zhoršenou dynamiku ? tak pls relevantní komenty, díky p.s. jinak toto řešení považuji jen za velmi slabou náhradu za vvt technologii.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
xseries60
Zaslal: po květen 30, 2016 6:47 pm
Předmět:
Obecně vzato pro nízké otáčky je vhodné delší sání a pro vysoké je vhodné co nejkratší sání. Pokud se demontují klapky, tak nejspíš dojde ke snížení točivého momentu (respektive výkonu) v nízkých otáčkách. Prakticky z toho plyne zhoršená dynamika a spotřeba. Jak je to v praxi na těchto konkrétních autech bohužel nevím.
kap
Zaslal: ne květen 29, 2016 9:53 am
Předmět:
no mě by zajímalo, když klapky (plast) demontuji a ponechám jen zasunutou ocelovou hřídel, zda poznám při jízdě úsporu nebo žravost, anebo zhoršenou dynamiku ?
tak pls relevantní komenty, díky
p.s. jinak toto řešení považuji jen za velmi slabou náhradu za vvt technologii.
xseries60
Zaslal: po květen 02, 2016 7:46 pm
Předmět:
Ano pro lidi co se zajímají o dění kolem Fordu je to známý problém :- )
Kamarád tento motor teď demontoval z Mondea, tak o tom udělal video.
Johnik
Zaslal: ne květen 01, 2016 10:42 pm
Předmět:
Ten problém je docela známý a dá se mu předejít preventivní výměnou ve 150.000km. Jen bych upřesnil že se týká 2.0L duratecu a 1.8L pro německý trh. 1.8L 110k výřivé klapky neměl.
xseries60
Zaslal: ne květen 01, 2016 7:41 pm
Předmět: Motory Mondeo MK3 1,8 a 2,0...
Pokud tu někdo máte doma mimo Pumice i jiného Forda, tak doporučuji shlídnout toto video, které upozorňuje na dost závažný nedostatek motorů Duratec 1,8 a 2,0. Tento motor se montoval do Mondea MK3, ale i do jiných Fordů.
Kód:
https://www.youtube.com/watch?v=mkOtjHSJ3BY
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.33 sekund