Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="pctun"]Povedlo se tento problém vyřešit? Mám teď na své pumě to samé, stalo se to že praskla plastová příruba na napojení chlazení k motoru a vytekla voda, než jsem si toho všimnul tak se motor přehřál. Zavzdušňuje se topení, motor při ostřejší jízdě jde do červeného, vratnou hadičkou do nádržky jde pravděpodobně voda se vzduchem, voda se vicemene neztrácí a když tak opravdu temer neznatelne, tak jestli mam nechat udelat hlavu a rozvody? mechanik mi rekl 6-10 tis podle stavu hlavy.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Falty
Zaslal: po červen 01, 2015 2:21 pm
Předmět:
Včera jsem mě nepovedlo nastartovat. Potom jsem si všiml, že mi teče pod autem benzín. Otevřel jsem kaputu. Vystřelila mi benzínová hadička, tak jsem posunul trochu těsnící kroužek a pořádně to dotáhl, ale všiml jsem si, že když dám klíč do pohotovostní polohy, tak mi vystřelí rafička teploty chladící kapaliny do maxima. To bude asi jen zavzdušněný ne?
pctun
Zaslal: út duben 07, 2015 8:22 pm
Předmět:
Povedlo se tento problém vyřešit? Mám teď na své pumě to samé, stalo se to že praskla plastová příruba na napojení chlazení k motoru a vytekla voda, než jsem si toho všimnul tak se motor přehřál. Zavzdušňuje se topení, motor při ostřejší jízdě jde do červeného, vratnou hadičkou do nádržky jde pravděpodobně voda se vzduchem, voda se vicemene neztrácí a když tak opravdu temer neznatelne, tak jestli mam nechat udelat hlavu a rozvody? mechanik mi rekl 6-10 tis podle stavu hlavy.
masterpiece
Zaslal: pá srpen 12, 2011 8:55 am
Předmět:
no tak neviem povedat ze ako je to topenie prepojene s cirkulaciou tepleho vzduchu ale tie dve hadice ktore idu do toho regulatora obidve su stale horuce...pred tym niekedy som mal promlem ze mi isiel stale len horuci vzduch a teraz je to naopak ide len studeny..som uz zufaly z toho auta...odkedy ho mam len problemy..
Pirocz
Zaslal: pá srpen 12, 2011 7:39 am
Předmět:
Jenom otázka jak dalece je závislej chladící okruh na topení ? mam dojem že si psal že ti to netopí, nemáš zarostlej radiátor a s tim spojené tyto věci? Co vim tak u pár aut to je docela zásadní a může se ti to hřát a klidně zkroutit i hlava kvůly špatný cirkulaci
masterpiece
Zaslal: čt srpen 11, 2011 10:26 am
Předmět: prehrievanie
no tak v servise mi povedali ze to moze byt tiez tesnenia alebo hlava...ale pokial voda cirkuluje a este je aj ventilator zapnuty tak je mozne ze sa stale motor prehrieva? nemoze proste len zle ukazovat teplotu? vcera som nastartoval motor a nechal som otvorenu nadrzku a sledoval som co sa deje ..tak ked som trosku pridal tak voda cirkulovala ale zvysil sa aj objem vo vyrovnavacej nadrzke ale neviem ci to tak ma byt alebo nie..no voda tam striekala z pravej strany cez tu hadicku. skor ako keby sa nestihala ta voda stracat z tej nadrzky...
masterpiece
Zaslal: čt srpen 11, 2011 10:14 am
Předmět:
no tak motor som kupoval od jedneho chlapika z ciech co robi s pumami a povedal ze motor je z nemecka a ma zhruba 80000 km. no a ja som na nom pojazdil asi tak 4000 km necelych..
Pirocz
Zaslal: st srpen 10, 2011 3:30 pm
Předmět:
Tohle může bejt víc příčin jak píšou lidi, každopádně kolik má najet oten motor? jestli by nebylo lepší dát víc peněz a udělat tedy těsnění pod hlavou a rovno uhlavu zkontrolovat jestli neni prasklá/zkroucená.
Zkontroluješ vodní pumpu, ale takhle pokud bude hlava prasklá/zkrouzená tak ti budou tlakovat na 99% hadice a kouřit bíle z výfuku.
taky je paradox že s prasklou hlavou ti to auto jede i lépe
Zdeny
Zaslal: st srpen 10, 2011 11:25 am
Předmět:
Ja koupil pumu s úplně stejným problémem. Problém byl jak se tu uz píse horší těsnění pod hlavou a úplně mrtvá vodní pumpa. Oprava stala včetně rozvodu necelých 5000,- takže určitě neprodavat. Prodas za par korun zbytečně dobrý auto..
misakxt
Zaslal: st srpen 10, 2011 10:49 am
Předmět:
proč to prodávat pro boha? chladící okruh v autě je velice jednoduchá věc.vyndat vodní pumpu sundat hlavu a nechat jí natlakovat projít hadice a termostat a musí to chladit i kdyby nechtělo. Spíš je problém v tom že se do toho nikomu v žádnym sevise nechce protože by museli použít hlavu a je s tim práce a hledání a oni potřebujou ti něco prodat na čem maj 100% výdělek. Najdi soukromníka na Fordy. Puma je standartní Zetec - žádná věda.
masterpiece
Zaslal: st srpen 10, 2011 10:31 am
Předmět:
tak ano voda mi mizne a je to rozne hlavne ked idem pomaly alebo po meste tak vtedy mizne a aj vidim ako sa vyparuje obcas lebo sa dymi z veka vyrovnavacej nadrzky. no hadicky su dost by som povedal natlakovane ale auto nedymi a nerobi sa mi ani ten povlak ked skontrolujem olej..
Najhorsie na tom je ze ten motor bol meneny len minuleho roku v lete a spravil som na nom len nejakych 4000 km
hruza uz ma tolko stalo ze ho chcem predat..no neviem kolko za neho mam pytat..
Kate
Zaslal: st srpen 10, 2011 1:01 am
Předmět:
(R.o.u.)
Když netopí, nemůže to být jenom zavzdušnění. Teď, když dělám pravidelnej průplach chladící kapaliny. Stačí sebenší kopec a teplota okamžitě letí nahoru. Stačí jenom postavit se z kopce, povolit víčko ať vyfoukne vzduch a je to dobrý.
Neříkám, že to je tim, je to jenom moje zkušenost...
ici7
Zaslal: st srpen 10, 2011 12:47 am
Předmět:
Zdravim ta.
1. Najhorsia varianta je prasknuta hlava, alebo tesnenie pod hlavou. Mizne ti voda? Dymi auto? hadice su natlakovane?
pozri na to viecko kde sa nalieva olej ci tam nie je taky biely povlak zvnutra.
2. ako spominal misakxt zlomena lopatka na vodnej pumpe
3. vyskusaj chladic ci je rovnomerne teply
4. stretol som sa aj s pripadom, ze prehrievanie motora sposobovalo veko nadrzky chaldiacej kvapaliny. Myslim, ze reguluje tlak...daj ho dole a nastartuj ci sa bude prehrievat.
p.s. mam uplne rovnaky problem s mojim autom a uz ma to nebavilo, lebo som dal vymenit pumpu, ventil topenia, termostat.... tak momentalne menim motor
vela stastia prajem
misakxt
Zaslal: út srpen 09, 2011 9:40 pm
Předmět:
Já osobně bych to tipnul na výlámaný lopatky na vodní pumpě páč originál jsou myslim plastový a praskaj a voda málo koluje v okruhu...Chtělo by to samozřejmě to auto vidět pomačkat ahadice atd......rozhodně bych s tim nejezdil nebo se ti zkroutí hlava
masterpiece
Zaslal: út srpen 09, 2011 9:31 pm
Předmět: PREHRIEVANIE MOTORA POMOOOOC
Zdravim vsetkych pumakov a inych odbornikov. Pisem Vam s prosbou o pomoc s mojou pumickou pretoze uz naozaj neviem co mam robit. Moj velky problem je teplota motora.. Ukazovatel teploty motora je skoro stale v cervenom a nabehne na tu cervenu dost rychlo..obcas ked poriadne pridam tak ta teplota sem tam klesne na normal ale ked idem pomalsie tak zaze cervena a niekedy aj za cervenu.. takze postupoval som postupne. Vymenil som termostat. Nepomohlo. Potom cidlo na motore. Taktiez nepomohlo...dal som to na diagnostiku a ukazovalo ze to ma az nejakych 120 stupnov coz asi nie je normalne. taktiez sa mi vyparuje obcas kvapalina cez to veko na vyrovnavacej nadrzke pretoze ju citim az do vnutra. nedavno som skusal cistiaci pripravok na bordel v chladiacej sustave a dal tam novu kvapalinu ale nepomohlo... taktiez niekedy ked je motor horuci tak nie je pravidelny kolobeh vody a pokial viem tak by mala voda od motora striekat cez tu hadicku hore na pravej strane vyrovnavacej nadrzky a nie stale strieka..niekedy mam zase nadrzku uplne plnu kvapaliny az povrch a az ked vypnem motor tak spadne dole. ale vlastne po kazdej jazde ked vypnem motor tak pocujem ako ta voda stale cirkuluje.. taktiez mi vobec nefunguje teply vzduch aj ked som menil tu suciastku co to reguluje. olej sa mi s vodou nemiesa pretoze nevznika ziadna emulzia..ale proste obcas citim na vykone ze jednoducho cosi nie je v poriadku...PROSIM O RADU SOM UZ ZUFALY....
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund