Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="xseries60"]Ještě nutno dodat, že kontrolka se mu rozsvítí jen pokud má FL. Pumu s digi. počítadlem km :) Ps: tenhle problém bych spíš viděl na vadné TPS (snímač polohy škrtící klapky). Nebo netěsní nějaký vstřikovač a př plném plynu se to ulívá, protože v tomto stavu by se měla směs obohacovat, ale u benzínu je třeba dodržovat směs kolem 14,7 Kg vzduchu na 1 Kg paliva. U nafty je ten poměr benevolentnější a do určité míry se dá říct, že čím víc nafty tím víc to pojede :D Chcete to prostě vyčíst chyby jinak je to jen velká teorie...[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
johnyzi
Zaslal: st duben 22, 2015 8:00 pm
Předmět:
kleště, odvrtat, pilníčkem vybrousit na obyč. šroubovák... tomu se říká lidová tvořivost;)
honza
Zaslal: st duben 22, 2015 1:35 pm
Předmět:
Tak by to mělo být váhou vzduchu, ale teď mam zase problém že ji nemůžu dostat ven
drží na těch dvou hvezdickovejch šroubech a ten jeden je úplně ozvykanej. Nemáte na to někdo nakej trik jak ho dostat ven?
honza
Zaslal: ne duben 12, 2015 8:51 am
Předmět:
Tak jsem si objednal tuhle diagnostiku, uz jsem si ji chtel koupit driv a ted mam i duvod. Jsem zvedavej cim to nakonec bude.
http://www.vseproauto.eu/autodiagnostika-c25/elm-scan-5-compact-usb-touchscan-cz-zaruka-3-roky-i682/
faust54
Zaslal: út duben 07, 2015 11:34 pm
Předmět:
no, aby to nebyla kombinace jako u mě--- kat + zadni lambda v --- a nakonec vymena pradni + zadni lambdy + kat...
johnyzi
Zaslal: út duben 07, 2015 11:24 pm
Předmět:
Do fordu bych kvůli tomu ani nejezdil, tam si řeknou aspoň litr za diag., stačí někdo s fordiagem.. po Praze je nás dost, jinde nevim. Lambda se neladí, ta prostě buď funguje dobře/blbě/nefunguje:D
honza
Zaslal: út duben 07, 2015 12:02 pm
Předmět:
Nespaleny benzín z vyfuku právě občas citim. Puma je po FL, ale kontrolka nesvíti. Vyplatí se jet na diagnostiku přímo do fordu? Bohatost směsi by mi tam na lambde nastavili nebo se vyplati koupit novou? Vůbec nevím kolik můžou za tu diagnostiku chtít.
Jinak dekuju za rady je to strašny hlavně kvůli ty spotřebě. Nedostanu se pod 9l/100km
johnyzi
Zaslal: po duben 06, 2015 9:32 pm
Předmět:
ty to vždycky rozlouskneš
xseries60
Zaslal: po duben 06, 2015 11:30 am
Předmět:
Ještě nutno dodat, že kontrolka se mu rozsvítí jen pokud má FL. Pumu s digi. počítadlem km
Ps: tenhle problém bych spíš viděl na vadné TPS (snímač polohy škrtící klapky). Nebo netěsní nějaký vstřikovač a př plném plynu se to ulívá, protože v tomto stavu by se měla směs obohacovat, ale u benzínu je třeba dodržovat směs kolem 14,7 Kg vzduchu na 1 Kg paliva. U nafty je ten poměr benevolentnější a do určité míry se dá říct, že čím víc nafty tím víc to pojede
Chcete to prostě vyčíst chyby jinak je to jen velká teorie...
johnyzi
Zaslal: po duben 06, 2015 10:30 am
Předmět:
lambda se rozsvítí většinou až když je po smrti, tvoje může bejt unavená a pozdě reagovat, v takovém případě ještě svítit nebude. Poznáš na diagnostice na osciloskopu. A už moje stokrát opakovaná rada:D špatnou lambdu často cítíš z výfuku - bohatá směs a je cítit benzín
zirox
Zaslal: po duben 06, 2015 12:13 am
Předmět:
Tak jsem vyčistil váhu vzduchu, škrtící klapku ale problem to nevyřešilo. Takže to asi fakt bude lambda, ale to by se mi měla rozsvítit kontrolka ne?
johnyzi
Zaslal: st duben 01, 2015 11:34 pm
Předmět:
Yes, zmeril bych lambdu na diagnostice
yzeroy
Zaslal: út březen 31, 2015 11:05 pm
Předmět:
Zkus klasiku, vyčistit MAF senzor a reset ŘJ. Ještě mě napadá, že jsem měl podobné příznaky s vadnou lambdou. Každopádně snad poradí zkušenější ...
honza
Zaslal: út březen 31, 2015 1:04 pm
Předmět: Netáhne + vysoká spotřeba
Mám dotaz, puma mi nejede tak jak by měla. Při plném plynu auto vůbec netáhne, jak kdyby bylo u omezovače, v jakýchkoliv otáčkách. Na půl plynu de krásně do otáček.
Je to 1.4 a spotřeba je 9-10 litrů a nijak na to nešlapu. To mi přijde na tenhle motor fakt hodně. Čím to může být? Svíčky? Cívky? Váha vzduchu?
Děkuju za každej názor
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.28 sekund