Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Ceny
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="johnyzi"]Cau;) na hodnoceni jeste cekam az si primo presednu, puma je po laku a jen se dostroji nicmene... ja ti nevim jestli to jde nejak rozumne srovnavat to jsou uplne jiny auta ale i presto beru focus st jako dalsi logickej krok po pume. Puma je lehka, mrstna, oproti st ma vyrazne tuzsi rizeni ( i kdyz dam na rezim sport).Puma je mnohem bezprostrednejsi, zprostredkuje ti tolik informaci o tom co se s autem deje. Stcko ma uz elektronickej posilovac a je to znat, kupodivu to neni pruser a je naladenej opravdu dobre, ale mam moznost porovnat se stejnou evoluci focuse ale s hydraulikou (jednasestka) a hydraulika je hydraulika a rizeni je s ni tuzsi a komunikativnejsi. V primem srovnani beru pumu jako vikendovou hracku a focuse jako opravdu univerzalni auto. Pokud zatim neresim motor z pohledu vykonu, tak vyrazne tezsi predek stcka znamena opatrnejsi najezdy do zatacek ( spis ale pocitove) ta vaha je tam opravdu citit, ale pokud neprepisknes najezd tak se chytne a jede jak po kolejich, nemel jsem jeste odvahu vypnout esp (a to je sakra benevolentni).Puma diky lehkosti pusobi vic jako hracka posles ji do zatacky a pripadne kdyz jsi moc rychlej muzes si dovolit v ni i pribrzdit (to bych v tezkem st radeji nedelal, vaha na predku je citit ale opet srovnavam s pumou takze to neberte jako nejaky pruser). Focus ma ale mnohem promakanejsi podvozek, takze nakonec je i rychlejsi, ale vnimani rychlosti je taky uplne jine, puma ti da pocit rychle jizdy i kdyz az tak rychla neni, st umi byt opravdu rychle jak pise zdeny:) s st muzes v klidu vzit kamarady s nalozenym autem se pohodlne dostat kam potrebujes, takze prakticnost skvela( mam 5 dveri)...puma je no.. zabavna a svizna v jednom cloveku.. dalsi naklad je uz dost znat. Popravde stcko pumu v moji hlave vystrnadilo velmi rychle. Obe auta jsou porad hodne o emocich, puma neokoukanym designem, slusnym motorem a mrstnosti ale st pouta pozornost mnohem vic, je to samozrejme i o zvuku, kterej ma naprosto uzasnej (jeste se sport vejfukem). Vnizsich rychlostech v mestkem provozu mam porad pocit, ze jsem s pumou umel byt rychlejsi, motor sel pekne odspodu,skvely reakce na plyn spolu s malou hmotnosti..super.St a jeho elektronickej plyn to ale dohani rumcajzi silou na prvni metry pusobi ospaleji ale jakmile se nadechne pak uz neni co srovnavat - 125ps vs 285ps, 157nm vs 465nm vic snad netreba dodavat( stcko je trosku nadopovane). Spotreba..po meste jezdim s st za 11, mimo to umi za 8,5 i za 20:D[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
johnyzi
Zaslal: st srpen 27, 2014 2:13 pm
Předmět:
A ja bych se v tom uz tak nerejpal:D
absinth
Zaslal: út srpen 26, 2014 11:38 pm
Předmět:
Nutno dodat že
provozní
hmotnost zapsaná v TP obsahuje i 75kg navíc jako váhu řidiče tudíž realnou váhu získáme odečtením.
Moje pumice měla provozní v TP 1070kg . vždy je hmotnost závislá na výbavě.
kap
Zaslal: út srpen 26, 2014 8:26 pm
Předmět:
pánové, nevaž se , odvaž se, zde pls:
Kód:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Puma
Kód:
http://en.wikipedia.org/wiki/Curb_weight
johnyzi
Zaslal: út srpen 26, 2014 8:14 pm
Předmět:
Vazili jste se rano pred snidani?
Zdeny
Zaslal: út srpen 26, 2014 7:30 pm
Předmět:
Moje 1.7 má provozní 1038 tak nevím co mas za údaje ty
faust54
Zaslal: út srpen 26, 2014 5:48 pm
Předmět:
Trochu OT, od kdy má puma 1050KG
- no vlastne má, ale baz náplní a všeho a to ještě 1.4 Puma.
johnyzi
Zaslal: út srpen 26, 2014 3:59 pm
Předmět:
Ano ma ale mensi
kap
Zaslal: út srpen 26, 2014 3:45 pm
Předmět:
tak přesně tak mi to vychází dlouhodobě se 162 kw a pohotovostní hmotností
1640 kg ** :
"Dálnice ustálenou rychlostí 140-150 jedu za 9,5.. tak to prostě je.. "
trochu OT, já myslel, že ford ST má již v sérii mezichladič stlač. vzduchu!?
** pumička má 1050 kg, takže i spotřeba je navýsost pohodová,
a to ji nešetřím
johnyzi
Zaslal: út srpen 26, 2014 10:20 am
Předmět:
absinth: šla do Jeseníků za 40tis.
kap: Neboj seriové parametry znám
ST má jiný software, mezichladič pro turbo a komplet výfuk, uvedené hodnoty byly odbržděné. Pokud jde o spotřebu, tak pokud jedeš okresky v rámci normálního plynulého provozu tak jedeš na šestku šolich a za 8 neni problém, samozřejmě na to šlápneš a spotřeba ti zase vyletí ale mám s ním najeto 5000km, převážně město a dálnice a dlouhodobě průměrnou mám 11,1 a v tom máš pohodovou jízdu i občasně rychlejší
Dálnice ustálenou rychlostí 140-150 jedu za 9,5.. tak to prostě je.. díky krouťáku není problém jezdit v rozmezí 1500-2000 pokud se jenom přemisťuješ z A do B. Uvádím hodnoty z palubáku, nepočítám to.. kdybych chtěl počítat spotřebu nejezdím v ST, nicméně to není nijak likvidační..
Jinak za sebe můžu kladně ohodnotit používání "aditiva" VIF super benzin aditiv, který nemění oktanové číslo, ale zlepšuje mazivost benzínu a pomáhá čistit. Prakticky se snížila lehce spotřeba a motor je taky tišší, to je moje zkušenost kterou potvrzujou i nezávislý testy ze Světa motorů v několika posledních číslech:)
kap
Zaslal: po srpen 25, 2014 10:00 pm
Předmět:
tak to s Tebou nesouhlasím, fyzikální zákony neošidíš, /proto také jezdím s pumou
pěkně za 7, 2 max. rozuměj dálniční provoz/ se 166 kw ani omylem , vždy min. o 2.3 l/100km víc.
Zdeny
Zaslal: po srpen 25, 2014 9:13 pm
Předmět:
Pak nejvíc záleží právě na roku výroby
však ty motory jdou hrozně do předu a za 9t se dá dneska jezdit i s 335i což má ty turba 2
Jindra na tom změní právě ten výkon, páč u něj nezůstane v serii asi nic
kap
Zaslal: po srpen 25, 2014 8:58 pm
Předmět:
pochopitelně nevím, ale benzínová turba s podobnými parametry jsem měl již 3
a tak mám z čeho vycházet a s čím srovnávat,
a nevím co by na tom měl změnit Jindra K. jako divadelník a nadšenec do aut.
Zdeny
Zaslal: po srpen 25, 2014 8:46 pm
Předmět:
A ty víš líp než on co má za auto a kolik to žere že ? Je to po Eltonovi což už samo o sobě mohlo napovědět, že to není úplně v serii
kap
Zaslal: po srpen 25, 2014 8:29 pm
Předmět:
drobné upozornění, st má 166 kw a rs má 224kw,
a pokud máš RS, tak spotřeba bude určitě vyšší, min. 8.5 jak uvádíš bys mohl dosáhnout při chcíplé jízdě s těmi 166ti kw.
absinth
Zaslal: ne srpen 24, 2014 9:56 pm
Předmět:
Tak komu a šla a za kolik ?
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund