Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Zeron"]Zdravíčko, nějak mi pumice začala škubat - při teplým i studeným motoru, chvílema netáhne, pak zas prudce zatáhne a lehce stoupla spotřeba. Mám rovnou koupit lambda sondu (třeba toto[code] http://www.pietro-eshop.cz/katalog/cz/levne-autodily/lambda-sondy_82/produkt/lambda-sonda-ford-orion-puma-scorpio-sierra[/code]) nebo raděj shánět někoho s diagnostikou okolo Brna? :-) Díky moc za názory. [color=green][mod.edit.: link mimo "Code"/color][/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Zeron
Zaslal: po červenec 21, 2014 1:01 pm
Předmět:
Napsal jsem to blbě, motoricky jezdí výborně
"Docela" tam bylo proto, že už má za ty leta taky nějaký mouchy, který ale se samotnou jízdou přímo nesouvisí
xseries60
Zaslal: po červenec 21, 2014 11:29 am
Předmět:
docela není výborně, takže pokud není příčina na 100% odstraněna, tak to může nová lambda zase zabalit
absinth
Zaslal: po červenec 21, 2014 11:20 am
Předmět:
Ja to říkal ze lambda:-)
A vy mi nevěřit.
Zeron
Zaslal: po červenec 21, 2014 9:10 am
Předmět:
Tak pánové, snad definitivně vyřešeno a 14 dní testováno - výměna svíček nezabrala, výměna zapalovacích kabelů zabrala částečně - problém vyřešila až výměna lambdy
Očividně ta původní musela dávat úplně špatné hodnoty, protože po odpojení auto jezdilo relativně v pohodě. S novou jezdí taky docela OK
Whiskymann
Zaslal: ne červenec 06, 2014 7:24 pm
Předmět:
Mě se taky občas stane, že jedu z kopce s kvaltem bez plynu třeba na křižovatku. Tam se rozjedu, přidám a taky to jako zacuká a netáhne. Musím pustit plyn a pak přidat znova a najednou se to chytí a jede to jak šlak. Tak mě napadlo, jestli to nemůže být něco s dodávkou paliva.
johnyzi
Zaslal: po červen 16, 2014 8:55 pm
Předmět:
Na lambdu to nejezdi ta je tam jen kvuli bohatosti smesi, pojedes podle adaptivnich hodnot s trochu vetsi spotrebou akorat
Zeron
Zaslal: po červen 16, 2014 7:56 pm
Předmět:
Dneska jsem vyměnil kabely a vrátil jsem se v podstatě k původnímu problému - přidusí se už jen občas a ne při každým rozjetí
Tak zkusím asi ještě cívku.
Ještě mě však napadlo odpojit lambdu a zdálo se mi, že to sice jede hůř, ale nenastal problém s úplným přidušením. Najel jsem toho tak však málo, bo se bojím, abych odpojenou lambdou něco neposral. Můžu najet s odpojenou lambdnou třebas 50km, aniž bych něco odvařil?
xseries60
Zaslal: po červen 09, 2014 7:16 pm
Předmět:
JJ. tvůj problém na 80% souvisí se zapalováním, jen ti bohužel takhle od stolu neřeknu jestli cívka nebo kabely
Zeron
Zaslal: po červen 09, 2014 7:14 pm
Předmět:
Už je to v takovým stavu, že když dám plný plyn, auto se přidusí a nejede, jakmile pustím plyn (nebo přesněji je už skoro puštěný), auto se rozjede. Při pomalým přidávání není problém tak markantní. Tak to dělá na každý rychlostní stupěň. Co jsem se dogooglil, tak všude popisovali podobný problém v souvislosti s kabely. Asi je pořídím a uvidíme. Snad to bude ono, bo mě to už pěkně sere
xseries60
Zaslal: po červen 09, 2014 7:09 pm
Předmět:
Ty hodnoty nemusejí být přesné.. Spíš se to měří z důvodu toho jestli není některý z kabelů totálně přerušený.
Ještě můžeš změřit odpory na cívce, ale myslím, že tam staticky asi nic nezjistíš, když píšeš, že to neškube pořád.
Zeron
Zaslal: ne červen 08, 2014 7:04 pm
Předmět:
Tak jsem to byl zmerit (od nejdelsiho): 9,2-9,7; 6,2-6,3; 4,03; 3,14
Zkousel jsem to merit na vickrat v ruzne poloze, u toho nejdelziho byl rozptyl nejvetsi.
Nikde se ale nemuzu dogooglit spravnych hodnot, mate nekdo tu tabulku?
Diky
Zeron
Zaslal: ne červen 08, 2014 2:05 pm
Předmět:
Díky, prvně musím sehnat multimetr
Nicméně, ještě jsem byl pro jistotu vyčistit MAF a hrál jsem si s těma kabelama - v tom nejdelším při lehkém zakroucení docela křupkalo.
Říkám si tedy, že bych vzal prozatím toto:
Kód:
http://www.sbazar.cz/bimalb/detail/5938212-originalni-civka-ford-motorcraft-vyndano-z-ford
abych ověřil, že je to tím. A pokud by se tím problém vyřešil, koupil bych časem nový.
Mod.edit.:link mimo "CODE"
xseries60
Zaslal: so červen 07, 2014 7:59 pm
Předmět:
JJ. kabely se tu už řešily, většina aut co je má s nimi dřív nebo později bude mít problémy
Kvůli rušení jsou uhlíkové a časem se mohou přerušit (i jen částečně) a ano přeskokové napětí na svíčkách závisí na mnoho faktorech. Zkus je proměřit multimetrem a i s nimi lehce pokroutit. Odpor je v řádech kohmu, hodnoty si teď nepamatuji, ale nejdelší kabel má snad kolem 13 kohmu.
"Horší" lambda se jim nejspíš zdála, kvůli tomu špatnému spalování (je jasně, že ani nemohla v tomhle stavu mít ukázkový průběh).
Snímač teploty na Pumě se jim nejspíš zdál podezřelý z důvodu vysoké teploty (můžete tam být klidně i 70° C), protože 1,7 má kovové sání a snímač je umístění blízko motoru. U 1,4 je snímač v airboxu a sání je plastové, takže je indikovaná teplota nasávaného vzduchu nižší.
johnyzi
Zaslal: so červen 07, 2014 8:56 am
Předmět:
Asi jak pise xseries spis po tom zapalovani, i kdyby nesla lambda vubec tak by to melo jet podle adaptacnich hodnot jestli se nepletu, coz na vykonu pocitis ale urcite by to nemelo byt tak vyrazne ze se skoro nerozjedes, to klepani by mohl byt problem se spatnym spalovanim smesy.. Civka se da snad i nejak promerit a melo by to tu nekde byt, stejne tak kabel by mel mit nejaky normovany odpor ale to ti zase rekne spis xs. Nemas nekoho znameho s pumou? Zkusit to z jineho auta..
Zeron
Zaslal: so červen 07, 2014 8:08 am
Předmět:
Díky panové za rady. Byl jsem s tím na origo fordí diagnostice. Prý "horší lambda" a nezdálo se jim čidlo teploty. Doporučena výměna svíček, což se také stalo.
Předtím, než jsem u nich byl a i potom, začala se dusit i na volnoběh - lehce klesnou otáčky, řídící jednotka se to asi snaží vyrovnat přidáním, takže lehce přidává a ubírá (jde to jen slyšet, na otáčkoměru skoro neznatelný) a navíc skoro pravidelný "bublání" nebo jakoby tlumený hluboký rány zespodu (asi do výfuku). Auto se lehce, ale citelně rozklepe. Při rozjetí a přidání plynu nepravidelný chod a horší výkon, občas dokonce skoro žádný a nemůžu se skoro rozjet, pak se ale chytne a jede v pohodě.
Myslím, že bych poznal, kdyby vynechával válec úplně, je možný, aby vynechával částečně?
Takže jsem si říkal, že bych vyměnil postupně: lambda, zapalovací kabely. Svíčky už vyměněny. Napadá Vás ještě něco? Zapalovací cívka?
Díky
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.13 sekund