Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Cvakání při přidání plynu
Boční krytka na blinkr
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="xseries60"]To je fakt, když se to vezme komplet tak to má mnohem větší smysl. Docela mě ty tvoje úpravy zajímají. Můžeš se o tom trochu rozepsat prosím? :) Máš leštěné kanály? Časování vačky po vzoru FRP Pumy? SF. ŘJ. původní, nebo taky upravený? Klidně napiš do SZ pokud to nechceš psát sem.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
WaynE
Zaslal: út duben 29, 2014 9:36 pm
Předmět:
Mam to video. Ale postnem ho sem az zajtra lebo to trva skoro 2hod nez to uploadnem a musim ist spat som K.O(super turbo internet od telecomu,NEBRAT!)\
Edit: Tak som to znova uploadoval na youtube a stale to ide bez zvuku. Bohuzial
Keby vam to ale islo tak vam ten odkaz sem dam:
Kód:
https://www.youtube.com/watch?v=v4oosyBON5M&feature=youtu.be
Majki
Zaslal: út duben 29, 2014 8:13 pm
Předmět:
vsetci tu riesite hlucnost od 5000rpm, asi ste nemali taky vyfuk, mal som ulter a odtsraneny stredovy tlmic a najvacsie peklo na usi bolo pri 3000rpm
az mi rezonovali mince v stred tuneli a cim vyssie som siel tym to bolo lespie
xseries60
Zaslal: út duben 29, 2014 7:11 pm
Předmět:
To je fakt, když se to vezme komplet tak to má mnohem větší smysl.
Docela mě ty tvoje úpravy zajímají. Můžeš se o tom trochu rozepsat prosím?
Máš leštěné kanály? Časování vačky po vzoru FRP Pumy? SF. ŘJ. původní, nebo taky upravený? Klidně napiš do SZ pokud to nechceš psát sem.
Blady
Zaslal: út duben 29, 2014 5:49 pm
Předmět: výfuk
Mě to neobtěžuje a i kdyby jo, dám si nahlas rádio...
Určitě je to hlučnější, ale v těhle otáčkách ještě ne... Až tak při 5000 začíná masakr...
No na videu to samozřejmě taky není nic moc, telefon to nedokáže moc dobře nahrát, reál je mnohem, mnohem lepší... Jinak těžko říct, jestli tohle kokrétně je znát na výkonu... Mám překopaný celý motor, vačky, ventily, sací a výfukové kanály, pružiny ventilů, sedla, atd., atd... Takže dohromady je to opravdu hooodně znát...
Ale myslim si, že pokud dáš jenom svody a se zbytkem výfuku nic neuděláš, nebude to nijak extra znát... Bude to mít určo lepší zvuk a možná to bude i pocitově rychlejší, ale kdyby sis to potom porovnal na času třeba při sprintech, tak si myslim, že by se moc nezměnilo... I kdybys upravil i zbytek výfuku, tak to furt nebude nějaký podstatný rozdíl, jediné co je opravdu znát je ta úprava motoru se vším všudy, mě to ubralo na 400 m sprintu víc jak dvě sekundy a to jsem si ještě nezvykl na jiný průběh motoru a tudíž jiné řazení...
Jinak odbržděné to zatím nemám, čekám až bude na nějakém tuning srazu mobilní brzda, takže o výkonu zatím polemizovat nebudu, abych nekecal...
xseries60
Zaslal: út duben 29, 2014 11:05 am
Předmět:
Nezní to špatně a k tomu ještě dělá "bordel" ten otevřený filtr
Otázkou je, jak moc je to obtěžující při konstantních otáčkách 3-4 tisíce?
Vliv na výkon je znatelný
Blady
Zaslal: út duben 29, 2014 9:59 am
Předmět: video
Kód:
[url]https://www.youtube.com/watch?v=t9NHO3wWbMw&list=UULpEIJw9KlBuymudGkcSrWQ[/url]
Tady máš video, svody 4-2-1 a rallye výfuk...
xseries60
Zaslal: po duben 28, 2014 7:58 pm
Předmět:
Video by bylo dobré
WaynE
Zaslal: po duben 28, 2014 7:55 pm
Předmět:
Emisie katastrofa a to som tam skusil dat aj uni katalysator. Normalne sme to namerali na inom aute a v poho. Zalezi aky kkt ti to tam mera.
Zajtra natocim video zo zvukom teraz sa mi nechce.
xseries60
Zaslal: po duben 28, 2014 7:53 pm
Předmět:
Byl jsi s tím na emisích? Nebo řešíš STK "alternativně"?
WaynE
Zaslal: po duben 28, 2014 7:50 pm
Předmět:
Ja ich mam. Vo vyssich otackaj to pekne bzuci (nie dunanie a ani chrcanie). A ci to ma na vykon vliv... ak mas v poriadku motor tak aj ano ale samozrejme ide aj oto ze vyfukove plyny nebrzdi katal. Spotreba vzrastla mozno o 0.5l a to mam dost tazku nohu.
Vyfuk je celkovo asi 1.5x-2x hlucnejsi ako seria.
xseries60
Zaslal: po duben 28, 2014 7:35 pm
Předmět: Výfukové svody 4-2-1?
Přemýšlím nad svodama 4-2-1. Jen nevím jestli to na Pumě má smysl bez dalších úprav? Může mi někdo kdo je na autě má popravdě říct jestli se to nějak pozitivně a i negativně (hluk) projevilo?
Díky!
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.18 sekund