Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="WaynE"]Tak podla google translate :D to je "obvod ventilu odpařovací systém pro regulaci emisí". Podla mna to moze byt lambda sonda.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
flyingislife
Zaslal: st leden 15, 2014 12:37 am
Předmět:
Napriek tomu že tu nikto nič neprispel tak pre nejaké ďalšie generácie to tu pripíšem.
Vymenil som ventil,
vo forde chceli 140eur, kupil som ho z inej Pumy za 5eur, vymenil som ho a chyba je preč.
flyingislife
Zaslal: čt leden 02, 2014 11:23 am
Předmět:
VCT solenoid je podľa mňa niečo iné ako toto.
Solenoid je vlastne cievka, a tá podľa mňa podľa napätia ktoré ide cez ten konektor do toho ventilu buď ten ventil otvára alebo zatvára.
Variabilné časovanie ventilov podľa mňa v tomto nehrá rolu. Okrem toho motor stále ide rovnako. Keby bolo niečo s VCT asi by sa to prejavilo na chode motora.
Takže skúsim teda vybrať ten ventil a a pripojiť ho na 12V a uvidím či cvaká, nvedel by niekto zmerať aj odpor tejto cievky?
EDIT:
Nedá sa to vybrať z auta, jedna hadica je tam snaď nalepená, takže sa s tým musím popasovať.
Na ebay stojí ten diel od 5 do 20eur,
Vo Forde za to chcú 140eur....
Je to číslo 9C915 ak by to náhodou niekoho zaujímalo a chcel by sa na to pozrieť.
EDIT2:
Tak som dal kľúč do druhej polohy, na konektore bolo napätie asi 12,4V tak som to pripojil a ventil bol ticho, nič necvaklo. Takže ak je správna teória s tým že to má cvakať tak to mám asi KO.
EDIT3:
Má sa to dať prefúknuť keĎ je ten ventl otvorený, tak som to vybral a chcel prefúknuť, nešlo. tak som to napojli na 12V s origo konektorom a nič sa nezmenilo, je to teda zrejme v keli, nedá sa na tom uŽ namerať ani odpor, takŽe cievka je asi v keli
EDIT4:
Doma na zdroji ventil cvaká, ale pri pripojení venitlu na volnobehu aj keĎ je na konektore 14,2V to nejde. Asi sa zopne vo vyšších otáčkach, takže som odpojil autobaterku, pol hodiny čakám a uvidíme, keď som mal tuto chybu odpojil som ju minule len na minútu a možno sa to nezmazalo všetko a správne, netuším, takže počkám, potom pripojím ten ventil do obvodu a prebehnem auto aby som nakalibroval RJ a hodím to na diag.
Ak má niekto nejaké nápady sem s nimi(:
xseries60
Zaslal: čt leden 02, 2014 10:58 am
Předmět:
flyingislife napsal:
Ja to vraj táto vec, zakrúžkovaná na obrázku,
meral som pri naštartovanom motore napätie na konektore a je tam rovnaké ako na autobaterke, ako viem ale doma overiť ten ventil? vybrať ho a pustiť mu napätie?
V definícií tejto chyby píšu že to môže byť chyba v obvode, nie nevyhnutne chyba ventilu.
vďaka.
http://img31.imageshack.us/img31/5554/817v.jpg
ten solenoid je ovládaný PWM signálem. Nicméně pokud ho připojíš na 12 V měl by cvaknout. Pokud ne, tak je KO.
absinth
Zaslal: čt leden 02, 2014 7:49 am
Předmět:
co čtu na netu tak to má něco společnýho se solenoidem a VCT protože přes VCT jsou řízený i regulace emisí
třeba tady něco píšou
Kód:
[url]http://engine-codes.com/p0443_ford.html[/url]
jen se divím že ti diagnostika u neřekla co to přesně je
mod.edit.:likn mimo "CODE"
flyingislife
Zaslal: st leden 01, 2014 9:02 pm
Předmět:
Ja to vraj táto vec, zakrúžkovaná na obrázku,
meral som pri naštartovanom motore napätie na konektore a je tam rovnaké ako na autobaterke, ako viem ale doma overiť ten ventil? vybrať ho a pustiť mu napätie?
V definícií tejto chyby píšu že to môže byť chyba v obvode, nie nevyhnutne chyba ventilu.
vďaka.
flyingislife
Zaslal: st leden 01, 2014 6:26 pm
Předmět:
Je to vraj nejaký ventil, ktorý sa otvára a výpary v nádrži na výpary sa vracajú z tej nádržky späť do motora kde sa znova spália skôr, akoby sa dostali voľne d atmosfeŕy.
toto som vyzistil.
ale Kde to je a ako to opraviť netuším.
Mám takú diagnostiku čo vie ukazovať aj napätiie lambda sond a myslím že tie sú OK, resp rád by som najprv našiel ten obvod benzínových výparov.
WaynE
Zaslal: st leden 01, 2014 6:15 pm
Předmět:
Tak podla google translate :D to je "obvod ventilu odpařovací systém pro regulaci emisí". Podla mna to moze byt lambda sonda.
flyingislife
Zaslal: st leden 01, 2014 5:02 pm
Předmět: Chyba P0443
Ahojte,
nedávno som sem písal že mi svietila kontrolka motora.
Dnes som zohnal diagnostiku a ukázala mi kód P0443 - evaporative emission system purge control valve circuit.
Nevie mi niekto poradiť čo s tým? neviem ani čo to vlastne znamená.
Ďakujem za každú radu.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund