Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Cvakání při přidání plynu
Boční krytka na blinkr
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Ostatní
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Falcon"]Souhlasim s ostatníma. Je to zajímavý, ale ve výsledku Tě prakticky jakýkoliv auto vyjde vždycky na stejnou částku - jen obvykle čím je novější, tím ten poměr kupní cena : opravy je menší. Vedle uvedených závad (jejichž oprava vyjde na víc, pokud nebudeš opravovat díly StrachLine) se postupně budou objevovat další, způsobené opotřebením - ložiska, tlumiče, samostavy ruční brzdy, alternátor... 50tis. je velice reálná hodnota oprav. Ale podle mého názoru to za to stojí; raději znovuzrozená Puma do který padlo 150tis. než nový Sandero za stejný prachy :-D[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Kal
Zaslal: po prosinec 16, 2013 12:51 pm
Předmět:
Mockrát děkuju všem za rady a pomoc.
Koupě nakonec nedopadla, chlapík se rozhodl nechat auto v rodině...
Ale možná je to nakonec dobře.
Jde mi teď hlavně o to, pořídit si auto, který bude jezdit cca dva roky za nějaký rozumný provozní náklady. Zatím jsem o tom neuvažoval jako o autu napořád... I když Puma se mi hodně líbila, ale asi bych neměl čas ani peníze si jí hned vyšperkovat na úroveň, v jaký jí tu má většina z vás. Prostě jsem jí chtěl uvést do chodu a jezdit a pokud by bylo dost peněz, tak jí postupně doladit...
Teď musím za omezenej peníz sehnat něco, co bude aspoň jezdit, a koupit to ideálně hned, protože auto potřebuju.
50000,- bohužel nemám, takže budu muset začít v nižší cenový katerogii s tim, že na opravách to ve výsledku bude nejspíš nerentabilní.
Kdybyste věděli o někom, kdo by prodával auto v cenový relaci 12000-20000, tak dejte prosím vědět.
Jěště jednou díky!
Falcon
Zaslal: ne prosinec 15, 2013 10:05 am
Předmět:
Souhlasim s ostatníma. Je to zajímavý, ale ve výsledku Tě prakticky jakýkoliv auto vyjde vždycky na stejnou částku - jen obvykle čím je novější, tím ten poměr kupní cena : opravy je menší.
Vedle uvedených závad (jejichž oprava vyjde na víc, pokud nebudeš opravovat díly StrachLine) se postupně budou objevovat další, způsobené opotřebením - ložiska, tlumiče, samostavy ruční brzdy, alternátor... 50tis. je velice reálná hodnota oprav.
Ale podle mého názoru to za to stojí; raději znovuzrozená Puma do který padlo 150tis. než nový Sandero za stejný prachy
Vajt
Zaslal: čt prosinec 12, 2013 1:10 pm
Předmět:
Souhlasim, že je potřeba do auta nasypat 50 000, aby spolehlivě fungovalo a nědělalo ostudu... U auta za 9000 je hodně na zvážení, jestli tohle podstoupit...
Jinak ale Puma jako taková za to rozhodně stojí, mám jí 4 roky a pořád mě baví
.
WaynE
Zaslal: čt prosinec 12, 2013 12:37 am
Předmět:
Z mojho pohladu pri kupe novej pumi treba hladiet na chod motora, prevodovku, podvozok. Pokial to ide na 3 valce malokedy pomoze vymena sviecok a kablov (vseobecne).
Osobne by som sa poobhliadol po niecom inom :)
johnyzi
Zaslal: st prosinec 11, 2013 4:44 pm
Předmět:
Da se to tak udelat, ja v podstate auto uved do zcela funkcniho stavu relativne nedavno ale prislo to na vic jak 50tis. Nezapomen na veci jako pojistka a samozrejme dalsi bezne provozni naklady;) nejaka rezerva je nutna
Angeles-dancer
Zaslal: st prosinec 11, 2013 4:20 pm
Předmět:
jestli nemas rezervu treba to prezenu cca 50 tis. ktery chces do auta investovat a vychovat si ho ke spolehlivosti tak jeste pul roku makej a pak z ty vejplaty porid lepsi kousek za vic penez ale s min dalsima investicema.. zadnek cca do 3000 rozvody + olej podle toho gde ti to gdo a jak udela cca do 7000 vejfuk cca 500 a vic. pocitej s tim ze budes pravdepodobne muset menit spojku a predelavat predni napravu je mozny ze bude chcat servo tlumice a bude se ti ztracet olej z motora.. z toho co pises sem pochopil ze se o to auto nigdo nestaral..
treba se v necem pletu tak upresnete (relativne dlouho mam spolehlivy vuz bez investic.. sem ztratil prehled o cenach
absinth
Zaslal: út prosinec 10, 2013 9:52 pm
Předmět:
no tak hlavně musíš řešit jaký jsou brzdy rozvody olej mě 9 přijde moc :- / ono jízdana tři válce může být svíčkou 150kč nebo vstřikem 1000kč+ pak taky může být v pikači těsnění (moc peněz) celkově jak je v háji těsnění hlavy vstřiků nebo pístů je to zralý na GO
Kastle hlavně zadní lemy a kapota mrkni vejfuk stav intoše
Jakej to je rok výroby motorizace kolik najeto?
Můžeš narazit na auto co prostě bylo v dobrých rukou jen jede 3 válce a majitel nemá sílu energii čas to opravovat a nebo ten člověk byl dobytek a nechoval sek vozu dobře
Taky jestli to bylo bořený, jak moc, jak jsou na tom nápravy...
máš link na inzerát?
Kal
Zaslal: út prosinec 10, 2013 7:11 pm
Předmět:
Jsme domluvený na 9000,- (EKO zaplaceno). Jen se bojim, že to nemusí být všechno, do čeho bude třeba investovat... Je to moje první auto téměř za první výplatu a počítám s tím, že do něj v příštích měsících postupně něco nasypu, jen jsem vás chtěl poprosit o hrubej odhad ceny těch popsanejch oprav. Jestli je těch cca 5000,- navíc reálnejch.
Kastle vypadá v pořádku.
absinth
Zaslal: út prosinec 10, 2013 6:03 pm
Předmět:
Pokud by nebyla cena jo nizká 5-10 (taky záleží v jakým stavu je kastle)
jinak bych si radši koupil něco fungujícího ...-
Zdeny
Zaslal: út prosinec 10, 2013 5:28 pm
Předmět:
Stojí to auto víc jak 15 ? Jestli jo, nebrat... Jestli je do 10ti a jinak je OK zauvažoval bych..
Kal
Zaslal: út prosinec 10, 2013 5:10 pm
Předmět: Koupě pumy s nutnou investicí do oprav
Zdravím všechny Pumáky
,
chtěl bych vás poprosit o radu. Do Pumy jsem se tak trochu zamiloval
, jenže mám omezený rozpočet, takže zvažuji koupi levnějšího kousku s pár závadami a jejich následné opravě.
Mám teď možnost koupit Pumu za skvělou cenu, jenže to má háček... Majitel mi přiznal, že v současné chvíli jede na 3 válce, ale tlaky by měly být v pořádku (je třeba vyměnit svíčky + kabely), "zadní náprava tluče" (jsou potřeba vyměnit silentbloky) a je "špatný výfuk". Předpokládaná oprava by měla prý vyjít kolem 5000,-, které už on už ale nemůže/nechce investovat.
Chci se zeptat, jestli je podle vás velká blbost kupovat auto, které sice jede, ale má už od začátku tolik věcí, do kterých je třeba investovat a na kolik by cca vyšla oprava + výměna rozvodů a oleje.
Díky za pomoc.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund