Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Elektrika
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Raiwen"]Baterka je v pořádku. Imobilizér, myslíš to červené svetýlko vedle hodin? :-D To stále stejně bliká. Zkoušel jsem dva další klíče a stále to samé. Jinak podle tebe zda chápu správně. Kdyby startér a vše kolem bylo v pořádku, pouze problém někde v té palivové soustavě, tak auto normalně začne točit? PS: Měj se mnou prosím trpělivost :-D[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
xseries60
Zaslal: pá listopad 08, 2013 1:21 pm
Předmět:
To co je u spínačky je jen snímač. Samotný imobilizér je součástí řídící jednotky (součástí software).
Teď bych postupoval takto:
-proměřit kabeláž od snímače k ŘJ (schémata tu jsou někde na fóru...)
-změři odpor cívky v tom snímači (jestli není přerušená)
-zjistit diag. jestli má jednotka v paměti vůbec uložené nějaké klíče (mohlo dojít k jejich vymazání) to umí i ForDiag
-vyměnit snímač ( jeden tu mám
)
Ty máš k Pumě celočervený klíč? Myslel jsem, že Puma nepoužívá systém "Master" klíče ale systém "Dvou" klíčů.
Raiwen
Zaslal: pá listopad 08, 2013 1:03 pm
Předmět:
Tak děkuji Vám za rady. Dnes jsem zkoušel najít imobilizer. Je to takový černý plastový bazmek nasunutý na spínačce jak jste psali a k němu vede zelený konektor se čtyřmi stejně tlustými drátky. Ten jsem odpojil oddělal od něj drátky zda někde tam není zrada očistil smontoval a do konektoru stříknul lehce kontaktol. Bohužel nepomohlo. Červené světýlko stále bliká ve stejném intervalu ať tam klíč je nebo ne.
Ještě mám dotaz zda při použití červeného klíče se imobilizer deaktivuje nebo nastane nějaká změna. Na internetu jsem se dočetl spoustu věcí, tak nevím co jsou fámy a co ne. Každopádně u mě jsem momentálně rozdíl nepoznal. I při použití červeného klíče kontrolka stále bliká a nelze nastartovat.
johnyzi
Zaslal: čt listopad 07, 2013 6:20 pm
Předmět:
100% imobilizer, ale problem muze byt i v elektrice nekde jinde.. Vsechny pojistky a relatka jsou ok? Pripadne mel jsem stejny problem, kdyz se povedlo omylem skripnout jeden kablik po cisteni "domecku" kam jdou hadice s chladici kapalinou v motorovem prostoru
R.o.u.
Zaslal: čt listopad 07, 2013 2:39 pm
Předmět:
Přesně jak píše xseries, problem je v nacteni imobilizeru. Pokud kontrolka u hodin blika, nespusti se starter a pravdepodobne ani cerpadlo. Takze urcite uplne jako prvni res imobilizer.
xseries60
Zaslal: čt listopad 07, 2013 1:43 pm
Předmět:
Ano auto bude točit, ale jelikož nebude mít benzín tak nenastartuje
Kontrolka je to ta vedle hodin a musí zhasnout. Zaměř se na to ať nemáš kolem klíčů kovové přívěsky atd... pak sundej obložení spínací skříňky a "prozkoumej" snímací kroužek (laicky prvně konektor).
Raiwen
Zaslal: čt listopad 07, 2013 1:19 pm
Předmět:
Baterka je v pořádku. Imobilizér, myslíš to červené svetýlko vedle hodin?
To stále stejně bliká. Zkoušel jsem dva další klíče a stále to samé. Jinak podle tebe zda chápu správně. Kdyby startér a vše kolem bylo v pořádku, pouze problém někde v té palivové soustavě, tak auto normalně začne točit?
PS: Měj se mnou prosím trpělivost
xseries60
Zaslal: čt listopad 07, 2013 12:47 pm
Předmět:
Trochu se v tom ztrácím, ale...
Pokud chceš startovat a a nerozběhne se ani startér, tak nejdřív řeš proč nejde startér a né čerpadlo. Kontrolka imobilizéru zhasne po otočení klíče do 2. polohy?
Ještě jestli máš na baterce napětí 10 V, tak to znamená, že je hooodně moc vybitá. Se startérem na prázdno ti možná točí, ale s celým motorem už je asi problém...
Raiwen
Zaslal: čt listopad 07, 2013 12:13 pm
Předmět: Nestartuje
Zdravím Pumáci. Mám problém s pumou ohledně nastartování. Puma asi 3 měsíce stála po vletění do pole
a následných opravách. Během toho jsem ji chtěl nastartovat ať se vše promaže atd jednou za čas. Zde nastal problém. Otočím klíčkem ať se rožnou kontrolky, počkám než zhasnou a chci nastartovat. V ten moment kdy by měla naskočit se nestane vůbec nic. Jako bych klíčkem neotočil. Když připojím startér k baterce, tak je funkční. Pokud se nepletu, tak při otočení klíčkem do polohy kdy se rozsvítí kontrolky na palubce by mělo palivové čerpadlo sepnout na chvíli a natlačit benzín. Zde je problém a začínají další. Zkontroloval jsem tedy pojistku, ta je ok a relátko taky. Když jsem odpojil konektor co vede do nádrže (pod zadními sedadly) tak jsem na něm nejaké hodnoty naměřil. Bohužel nesnáším elektriku, takže jí ani nerozumím, ale hodnoty tam byly, tak jsem šel dál k čerpadlu. Sundal jsem nádrž vyndal čerpadlo neboli tu soustavu celou a připojil na tvrdo k baterce a opět funkční. Takže čerpadlem to také není. Tudíž mě napadá vrátit se z5 k naměřeným hodnatám u konektoru o kterém jsme se již zmínil. Stále napetí je tam 10.1 V, které podle mě nejde přímo k čerpadlu, ale možná k plováku či čemu je třeba. Další napetí také stále je 1.2 V, které jde podle mě už k čerpadlu. Tam bude podle doměnky potřeba 12V pro čerpadlo, ovšem jak je tam dostat
Ještě poznámka. Kontroloval jsem nějakou pojistku, která by měla odpojit benzín při bouračce, takový červený čudlík u levých dveří, ten je zamáčknutý a tak by také měl být ne? Jo a ještě při měření napětí na tom konektoru se napetí vůbec nemění, ani na chvíli kdy by teoreticky mělo natlačit benzín před startováním. Omlouvám se za dlouhý popis mého problému snad jste se dostali až sem a předem děkuji za každou, každičkou radu. Já už jsem zralý na provaz
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund