Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Falty"]už jsem se taky ptal dozvěděl jsem se to samý.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
xseries60
Zaslal: po říjen 14, 2013 8:35 am
Předmět:
Puma má kovanou KH a ojnice, tak by ten motor měl něco vydržet. Nemyslím to nějak přehánět, ale dostat se třeba jen na hodnoty racing pumy. To jestli je motor OK po 150 nebo třeba i jen po 20 Tkm záleží na hodně věcech.
Otevřené sání saje teplý vzduch z motoru. Sériový airbox má nějaký smysl, tak jak je vyroben.
absinth
Zaslal: po říjen 14, 2013 7:52 am
Předmět:
proč otevřenej kužel ubere výkon? já ho mám a oproti sérii to auto letí do otáček mnohem lépe
trápit auto a naším nájezdem 150-200tkm turbem mi nepřijde moc dobrej nápad...přeci jen tsn motor už má něco nalítáno
na přeplňování pumí motor není dělanej
xseries60
Zaslal: ne říjen 13, 2013 9:30 pm
Předmět:
Mně by se nejvíce líbil kompresor
Zachoval by se charakter plynulého náběhu výkonu. Problém je kam s ním a taky cena
Klika by mi taky asi moc nepoděkovala, protože přidat výkon a zároveň kompenzovat ztráty by nebylo nejlepší...
Kód:
http://rotrex.com/Home
O poznání efektivnější by bylo turbo a vzhledem k tomu, že těch se všude válí plno, tak při troše zručnosti by to byla celkem i levná úprava. Ale asi se v domácích podmínkách člověk nevypořádá s "hladkým" naladěním křivky. Často se to ani samotným výrobcům moc nedaří
Na projectpuma.com se jeden člen dostal snad na 150 KW a to se sériovýma vstřikovači a ECU. Měl tam snad jen nějakou přídavnou jednotku na úpravu předstihu a eliminaci omezovače točivého momentu.
Co se týče otevřeného filtru alá kužel, tak ten výkon akorát ubere (neodstíněný) a regulátor tlaku bez další úpravy je taky k ničemu.
Majki
Zaslal: so říjen 12, 2013 7:30 pm
Předmět:
tak myslim ze pred uplne be uprav v serii to malo 120PSa Nm neviem presne, musel by som pozret
absinth
Zaslal: so říjen 12, 2013 6:31 pm
Předmět:
kolik ti vyšel výkon v KW a kobylách ?
respektive kolik jich odcupitalo za ty roky:)
Majki
Zaslal: so říjen 12, 2013 6:20 pm
Předmět:
absinth napsal:
Majki: To si testoval ve válcový zkušebně těch 15Nm ?
ano
kap
Zaslal: so říjen 12, 2013 4:27 pm
Předmět:
@ Falcon, selský rozum lidé zase tak často neužívají, obzvlášť když jde o hezkou babu
nebo zvýšení výkonu.
absinth
Zaslal: so říjen 12, 2013 1:03 pm
Předmět:
HmerX záleží jakým zpusobem upraví...
To mi připomělo jak se na aukru prodává "Chip" za dva tisíce. Známej to otevřel a jediný co to udělá že to je odpor k váze vzduchu, takže saje víc vzduchu.
Jinak se mi libí FALCON příspěvek
Falcon
Zaslal: so říjen 12, 2013 11:07 am
Předmět:
Když se člověk nad tím zamyslí selským rozumem, čiptuning Pumy je nesmysl. Cíl fabriky bylo vyždímat z auta co nejvíc výkonu při naladění ideální křivky nárůstu výkonu a točivého momentu a zároveň spolehlivosti při běžném užívání.
Možná je to možné, vyždímat z toho něco navíc - ale úpravce se nikdy nepřizná, odkud to vzal - co zůstalo otevřené déle, jaký signál z kterého čidla má teď větší rozsah... uživatel to neví, úpravce ho ujišťuje, že se vůbec nic pro něj nezměnilo, jen bude mít vyšší výkon a stejnou spotřebu...
Dám jednoduchý příklad z čipovaného turbodieselu - nejčastější a nejjednodušší cesta pro zvýšení výkonu je zvýšení plnícího tlaku. To způsobí, že turbo se přirozeně zahřívá víc než v sérii. Zkušený uživatel ví, že po delší jízdě má nechat turbo vychladnout dojezdem v mírném tempu na volnoběh. Jenomže normální uživatel tohle neví, nedělá, sjede z dálnice rovnou na parkoviště a tam to chcípne... a generálka turba najednou přijde dřív, než se čekalo.
Zpět k ZETEC-SE. Nepřijde Vám divné, že tito čiptuneři nabízí v ceníku naprosto identicky 10% nárůst výkonu pro úplně všechny auta? Nědělají rozdíly, jestli mají variabilní časování, 16 nebo 20 ventilů, rozdělujou jen "atmosféra" a "turbo". Nabízí se odpověď, že tenhle čiptuning spočívá v úpravě jedné konkrétní věci, kterou mají všechny atmosférické motory společnou...
A selským rozumem uvažujíc, unifikace není úplně nejlepší přístup k tuningu motoru.
absinth
Zaslal: so říjen 12, 2013 8:34 am
Předmět:
Majki: To si testoval ve válcový zkušebně těch 15Nm ?
HmerX
Zaslal: so říjen 12, 2013 12:33 am
Předmět:
absinth napsal:
Taky je třeba pamatovat že ecu je z fabriky nastavená na poměr
Výkon / Životnost a vůči tomu jsou udělané díly !
! Upravením hrozí riziko snížení životnosti motoru a nadměrné opotřebení dílů....
i u zvýšení výkonu o 8 - 10 % ? vážně pochybuju ...
Majki
Zaslal: pá říjen 11, 2013 8:17 pm
Předmět:
namontoval som reg. tlaku paliva, dal otvorene sanie, vybral stredovy tlmic a na koniec dal Ulter a pridalo mi to 15Nm samozrejme na 100okt. benzin
absinth
Zaslal: pá říjen 11, 2013 6:42 pm
Předmět:
Taky je třeba pamatovat že ecu je z fabriky nastavená na poměr
Výkon / Životnost a vůči tomu jsou udělané díly !
! Upravením hrozí riziko snížení životnosti motoru a nadměrné opotřebení dílů....
Třeba EVA a Imprezy jsou nastaveny na výkon a díly mají na výkon ale výrobce dává záruku pouhých 15TKM !
Za mě, vysrat se na to a koupit silnější auto se silnějším motorem.
HmerX
Zaslal: pá říjen 11, 2013 1:24 pm
Předmět:
Ja myslím, že to není uplně zbytečné ... asi záleží na ceně ... kolik % třeba zvednou výkon laděné svody? a za jakou cenu? tak stejně vačky .... a udávané zvýšení výkonu 8 - 10 % u chipu není nesmysl ... takže bych bral u chipu akorát ohled na cenu a serioznost úpravce ... byla by dobrá možnost, to po úpravě změřit
Pokec
Zaslal: pá říjen 11, 2013 1:01 pm
Předmět:
Absinth: ja o tom nepremyslim jen jsem se ptal na nazor jestli to nekdo ma, jestli to funguje atd.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund