Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="flyingislife"]Ahojte, Dnes som meral tlaky v jednotlivých valcoch Nameral som u každého presne 0,5MPa = 72,516 PSI = 5Bar. Mohol by mi niekto povedať či sú to dobré hodnoty? Motor by mal totiž mať nabehaných necelých 80 000km, Je to 1.7VCT,meral som to dnes v teple, so zahriatym motorom. Meralo sa to manometrom s redukciou na závit sviečky. štartoval som asi zo 4sekundy a odčítali sme hodnotu. Neviem však či sa to nemá merať za studena, teda so studeným motorom. Môj bol zohriaty na prevádzkovú teplotu plus vonku bolo určite nad 30stupňov. Myslím že tie tlaky sú nejaké nízke, no sú všetky rovnaké a motor chodí veľmi dobre, jediné slzenie oleja je pri guferách vačkovej hriadele a to budem meniť onedlho aj s rozvodmi. Menil som aj veko ventilov, takže tade žiadne úniky. Motor má dobrý ťah, preto neviem či som niečo zle nenameral alebo nepostupoval chybne. Edit: teraz mi napadlo, zrejme mal by´t plyn až na podlahe, nie na volnobeh.....:D :? Takže to namerám znova, ale keby mal niekto tie hodnoty, bolo by to super. Ďakujem[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
flyingislife
Zaslal: čt srpen 08, 2013 4:17 pm
Předmět:
xseries :
dík presne takú odpoveď som čakal,
problém je ale v tom źe som to dnes meral v plným plynom a nameral som rovnako.
mám pocit źe ten manometer je asi pokazený pretože keď mám všade 0,5MPa tak by ten motor nešiel ako ide, neštartoval na šupu.
S tým motorom nemám problém a výkon má poriadny...
xseries60
Zaslal: út srpen 06, 2013 10:18 am
Předmět:
Komprese se měří s plně otevřenou škrtící klapkou a odmontovaným filtrem (stačí odpojit hadici co vede k filtru...). Obyčejně se měří na zahřátém motoru, ale pokud jsou nějaké další problémy, tak i za studena.
Dosažené hodnoty u 1,7 mají být 1,25 MPa na teplém motoru, ale mimo motor taky samozřejmě záleží na tom v jakém stavu je startér a baterie. Ta by se před měřením měla plně nabít.
cajda
Zaslal: út srpen 06, 2013 6:50 am
Předmět:
to nema s plynem nic spolecnyho ale
flyingislife
Zaslal: po srpen 05, 2013 7:13 pm
Předmět:
no zabudol som stlačiť plynový pedál, čiže tam pustiť vzduch, tak to asi nie je ako má byť....
zajtra to zmerám znova a uvidíme(:
Keby to malo naozaj 5barov tak ten motor určite nejde tak ako ide(:
Tak uvidím či zajtra namerám tie podobné tlaky ako ostatní(:
had
Zaslal: po srpen 05, 2013 7:04 pm
Předmět:
Jaky jsi pouzil merak???Origo na tlaky motoru???5Bar je zatracene malo,maji byt tusim neco okolo 11-12 bar.Jak ja meril mel jsem 12,8-13,2.
cajda
Zaslal: po srpen 05, 2013 3:58 pm
Předmět:
no nevim me se to zda malo
flyingislife
Zaslal: po srpen 05, 2013 1:33 pm
Předmět: Tlaky vo valcoch
Ahojte,
Dnes som meral tlaky v jednotlivých valcoch
Nameral som u každého presne 0,5MPa = 72,516 PSI = 5Bar.
Mohol by mi niekto povedať či sú to dobré hodnoty?
Motor by mal totiž mať nabehaných necelých 80 000km,
Je to 1.7VCT,meral som to dnes v teple, so zahriatym motorom.
Meralo sa to manometrom s redukciou na závit sviečky. štartoval som asi zo 4sekundy a odčítali sme hodnotu.
Neviem však či sa to nemá merať za studena, teda so studeným motorom. Môj bol zohriaty na prevádzkovú teplotu plus vonku bolo určite nad 30stupňov.
Myslím že tie tlaky sú nejaké nízke, no sú všetky rovnaké a motor chodí veľmi dobre, jediné slzenie oleja je pri guferách vačkovej hriadele a to budem meniť onedlho aj s rozvodmi. Menil som aj veko ventilov, takže tade žiadne úniky.
Motor má dobrý ťah, preto neviem či som niečo zle nenameral alebo nepostupoval chybne.
Edit: teraz mi napadlo, zrejme mal by´t plyn až na podlahe, nie na volnobeh.....
Takže to namerám znova, ale keby mal niekto tie hodnoty, bolo by to super.
Ďakujem
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.10 sekund