Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Podvozek
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Stanley"]Tak jsem se konečně dostal ke kompresoru s měřákem a zjistil jsem že mi v pneuservisu předek nafoukali na 2,6 a zadek na 2,4 :? Tak jsem upustil přední na 2,3 a zadní na 2,0 a poznal jsem znatelný rozdíl :) auto mnohem lépe drží stopu. Jen mi přední pneumatiky připadají rozpláclé... Jakoby byli podhuštěné :D[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Stanley
Zaslal: ne červenec 07, 2013 7:08 pm
Předmět:
No tlak jsem kontroloval po natankování na stanici Shell. U stojanového kompresoru, tak snad to ukazovalo správně, ale pro jistotu to ještě zkontroluju digitálním měřákem tlaku
Falty
Zaslal: ne červenec 07, 2013 6:16 pm
Předmět:
Nejsou špatný kompresorový stanice na pumpách. Vidíš i kolik v té pneumatice je. Teda pokud nemají tu přenosnou sračku.
Stanley
Zaslal: ne červenec 07, 2013 5:59 pm
Předmět:
Tak jsem se konečně dostal ke kompresoru s měřákem a zjistil jsem že mi v pneuservisu předek nafoukali na 2,6 a zadek na 2,4
Tak jsem upustil přední na 2,3 a zadní na 2,0 a poznal jsem znatelný rozdíl
auto mnohem lépe drží stopu. Jen mi přední pneumatiky připadají rozpláclé... Jakoby byli podhuštěné
Majki
Zaslal: čt červenec 04, 2013 5:21 pm
Předmět:
mne odskakuje ked idem do zatacky a prejdem nerovnost, ale to viem ze su tlmice kedze su vytecene
johnyzi
Zaslal: ne červen 30, 2013 11:18 am
Předmět:
většinou mam nafoukáno na 2,2 a 2 ..
johnyzi
Zaslal: so červen 29, 2013 2:41 pm
Předmět:
gumy by mě nenapadly, protože to beru jako samozřejmost.. pokud jsou přefouklé nebo příliš měkké, tak to bezpečně poznám aniž bych je měřil..
Stanley
Zaslal: so červen 29, 2013 1:49 pm
Předmět:
Jezdim výhradně sám, nárazově s přítelkyní... Toto odskakovani se děje při nejnižším možném zatížení. Každopádně mě tlaky v pneu nenapadly, zkontroluji
díky
absinth
Zaslal: so červen 29, 2013 1:43 pm
Předmět:
úplnej základ je kontrola tlaku v pneu.
předepsáno výrobcem:
normální jízda: 2,0 přední + 1,9 zadní
při trvalých rychlostech nad 160km/h : 2,2 přední + 2,1 zadní
při zatížení 3 osoby a více + krámy , např. dovolená (2,7 + 2,5)
čiže tím bych začal.....
Stanley
Zaslal: so červen 29, 2013 1:25 pm
Předmět:
Pneu a sbíhavost je (měla by být) v pořádku kola měněny v aut.servisu s vyrovnání geometrie. Viděl bych to na ten podvozek no... Auto jakoby neplave... Ale odskakuje ze strany na stranu, jakobych se třeba vyhýbal diram v silnici - jede rovně skubne do strany jede rovně skubne zpátky...
mgy
Zaslal: so červen 29, 2013 1:16 pm
Předmět:
Pokud nedrží stopu při jízdě rovně, tak by to taky mohla být špatně nastavená sbíhavost. Nesljíždí se ti nesouměrrně pneu? Velká sbíhavost - sjeté vnějšky, rozbíhavost sjeté vnitřky pneu...
absinth
Zaslal: so červen 29, 2013 1:15 pm
Předmět:
Pneumatiky a jejich tlak...
takový barum bravuris že LARWÍKU ?
johnyzi
Zaslal: so červen 29, 2013 12:42 pm
Předmět:
tlumiče,uložení, silenbloky? víc tam toho nebude:) jestli ti uskakuje tak si nech otestovat tlumiče, silenbloky ti udělaj auto rozplavanější
Stanley
Zaslal: so červen 29, 2013 11:43 am
Předmět: Nedrží stopu...
Ahoj,
Dneska jsem zjistil že při vyšších rychlostech (120+) mám s Pumou problém udržet rovnou stopu.. Auto jakým si způsobem při přejetí nerovnosti ( na našich silnicích všude ) uskakuje ze strany na stranu...
Nevíte čím to může být? Díky
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.25 sekund