Autor |
Zpráva |
Tebronek |
Zaslal: st květen 22, 2013 7:29 am Předmět: |
|
To absinth: Mě by vyšel celolak tak do pěti tisíc. Samozřejmě jako protislužba, to samé, takto budu mít zadarmo vyleštění předních světel. |
|
johnyzi |
Zaslal: út květen 21, 2013 9:32 pm Předmět: |
|
ouk:) tak ať slouží |
|
absinth |
Zaslal: út květen 21, 2013 8:42 pm Předmět: |
|
Pravda johnyzi pravda.
PreStrikal auto? Celolak je 30k to uz si poridis 1,7... |
|
Tebronek |
Zaslal: út květen 21, 2013 7:28 pm Předmět: |
|
Co se týče technického stavu, tak výjma dosluhujících zadních silentbloků si myslím, že je vše v cajku a toho že si musím zajet seřídit světla a sbíhavost. Alespoň teda auto dělá to co má a to co jsem kontroloval je již v pořádku.
Btw. Ty kotouče chci ano kvůli vzhledu a ano i pro lepší brzdné vlastnosti. Kdyby mi šlo jen o vzhled, tak jsem nevyměňoval xx věcí na podvozku, ale za ty prachy bych si přestříkal auto atp. |
|
johnyzi |
Zaslal: út květen 21, 2013 4:24 pm Předmět: |
|
tebronek: tak to je trošku demence ( pro mě) na prvním místě by měl být technický stav, až pak nějaké srandičky pro design.. ale asi už stárnu |
|
absinth |
Zaslal: út květen 21, 2013 3:41 pm Předmět: |
|
Stejně se při brzdění veškerá váha nasune do předu.
v Návodu píšou že při selhání předních začnou brzdit plně zadní |
|
Tebronek |
Zaslal: út květen 21, 2013 3:05 pm Předmět: |
|
Přiznám se že ty kotouče chci hlavně kvůli designu až pak kvůli brzdným vlastnostem |
|
WaynE |
Zaslal: út květen 21, 2013 12:47 pm Předmět: |
|
Len doplnim, ze ja mam original 1.7 pumu a mam technicak z 1.4. Seriove cisla sedia a nic nebolo prerabane prebrusovane atd. Policajti s tym nemali problem |
|
xseries60 |
Zaslal: po květen 20, 2013 11:07 pm Předmět: |
|
Kotouče jsou dozadu na Pumu dobré asi spíše z designového důvodu |
|
johnyzi |
Zaslal: po květen 20, 2013 11:05 pm Předmět: |
|
na normální ježdění a sem tam ostřejší jízdu, mi v klídku stačí vzadu větší bubny a v předu 278mm kotouče, zatím jsem neměl problém |
|
absinth |
Zaslal: po květen 20, 2013 9:49 pm Předmět: |
|
co mi říkal elton tak budeš li dávat ty brzdy z V6 mondea (což jedinný má smysl v rozumný ceně, pokud teda nebudeš dávat keramiky či jiný srandy) tak je to jen vyhodit buben a dát kotouč + něco převrtat. |
|
Tygr |
Zaslal: po květen 20, 2013 7:32 pm Předmět: |
|
Udelat vzadu kotouče se dá určite...chce to náboje..popřípade komplet napravu..taký to mám v plánu protože Puma je slabá na brzdy to se nedá nic delat! Pokud chce človek třeba i na okruh...zrovna dneska sme menili hl.br.valec, dal sem tam to od Bosche a super, stejne si ale myslím že by to po pár kolech začalo vadnout...bude to chtít bremba všude |
|
Tebronek |
Zaslal: po květen 20, 2013 6:55 pm Předmět: |
|
Jj příznávám, máte pravdu, hold teď budu dělat na autě jen to co mě bude stát pár korun, jelikož mám dost známostí apod. viz křídlo od Eltona za 200,- které stačilo opravit. Náklady na opravu i s lakem mě vyšli jen na 100.- a budu investovat jen do toho co bude potřeba, aby to jezdilo. A časem si dopřeju to štěstí, koupím si 1,7 po FL a s ní si teprve začnu hrát
BTW.: Když si udělám na téhle pumě vzádu kotouče, tak to na tu 1,7 to půjde v poho přehodit ne? |
|
johnyzi |
Zaslal: po květen 20, 2013 6:46 pm Předmět: |
|
no jo vlastně, skoro bych zapoměl |
|
absinth |
Zaslal: po květen 20, 2013 6:43 pm Předmět: |
|
Přestavba problém nebude... bude tě stát jen jednorázově třeba 20-30 tisíc
Je to pikačovina, Elton by to zmáknul o tom nepochybuji u něj ani na moment ale ukaž mi kolik lidí zná pumu líp jak elton?
je Sice hezké že si sám od základu vyhraješ ale vymýšlíš pikačoviny
Johnyzi měnil motor ale stejný kubatury.
o tom co tu psal xseries (jako že má pravdu) ano nemluvím.
Snažím se ti tu rict, at nainzeruješ 1,4 a koupíš 1,7 protože přestavba je finančně nákladná, časově náročná , nerentabilní a do budoucna značně shodí cenu vozidla.
Nebo to prostě přežij s 1,4 jezdi s tím a až bude vata prodej 1400ccm a pořiď 1700ccm |
|