Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Martin4o"]Ahojvšem Prosím o radu, v servisu NO. Name - me dělal manik rozvody a nějak to nejede Tak kámoš vzal po mem úsilí nové svíčky atd diagnostiku Napsaloto to chyba P1381 Nevíte někdo co to přesně je a zda je mozné dojet do jiného servisu aby to dal nejaký mechanik co umi dohromady? Nepoškodí se motor nějak ? Diky moc za radu Mates[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Martin4o
Zaslal: st červen 05, 2013 7:04 pm
Předmět:
Tak diagnostika -
Chyba P1131 (stale se opakuje)
Chyba P0135
???? Help pls
Martin4o
Zaslal: st červen 05, 2013 7:02 pm
Předmět:
A nemůže to dělat to že jsem měnil palivový filtr dole pod nádrží?
Musí se to odzvdušnit?
kap
Zaslal: po červen 03, 2013 9:24 pm
Předmět:
pls,
kde je EVAP umístěn?
absinth
Zaslal: po červen 03, 2013 6:54 pm
Předmět:
Hallelujah rozhřešeno
Díky chlapi
xseries60
Zaslal: po červen 03, 2013 5:36 pm
Předmět:
To je EVAP. Na odvětrávaní palivové nádrže. Ne na přisávání spalin zpět do sání (EGR, AGR). Puma nemá EGR. Recirkulace spalin je částečně řešena VCT. Tzn., ventily jsou nastaveny do střihu tak, aby se všechny výfukové spaliny nevyfoukly, ale naopak se jich část znovu smíchala s novou "várkou" vzduchu a paliva.
faust54
Zaslal: po červen 03, 2013 5:32 pm
Předmět:
Sry, blbe jsem se to oznacil, nema tam klasicke EGR, ale elektronicky hlidano cidlem a jednotkou...
Kód:
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Puma-1-7-emission-control-valve-/280802939223?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFord|Model%3APuma&hash=item416128d157#ht_500wt_946
absinth
Zaslal: po červen 03, 2013 3:19 pm
Předmět:
kde to má AGR/EGR ventil?
mechanický, elektronický?
Kód:
[url]http://www.projectpuma.com/viewtopic.php?p=242913[/url]
o žádným EGRu nepíšou. možná že 1600ccm
třeba
Corolla motor: 1ZZ-FE egr nemá, je řešeno jinak
mod.edit: link mimo "code"
faust54
Zaslal: po červen 03, 2013 10:26 am
Předmět:
To jsi na omylu, ma to ventil na regulaci spalin, ten maj vsechny auta od EURO 1, protoze se musi regulovat spaliny...
absinth
Zaslal: ne červen 02, 2013 5:13 pm
Předmět:
By mohlo být i váhou nebo volnoběžným ventilem.
EGR tohle nemá takže to padá.
zkoušel jsi zavolat Eltonovi a optat se?
Martin4o
Zaslal: ne červen 02, 2013 3:06 pm
Předmět:
Svíčky motorcraft
Cifka? - muzu zkusit
Majki
Zaslal: so červen 01, 2013 7:26 pm
Předmět:
cievka? mne robilo to iste a boli to sviecky ....
Martin4o
Zaslal: so červen 01, 2013 6:38 pm
Předmět:
Takže, po dnešním nastartování a cca po 50 metrech nešel motor do otáček a dusil se nej ze to bylo na křižovatce a v zatáčce
Vůbec to nechtělo jet. Po cca 2min co jsem mu bohužel za studena dal nejaké ty ptáčky pak to tak nějak jelo.
Nevíte co je příčina ?
Asi to brzo hodím ze skály
Rozvody hotové svíčky kabely taky
Diky moc
absinth
Zaslal: st květen 22, 2013 7:45 am
Předmět:
Stanley napsal:
Jeden z důvodů proč jezdim "jako vůl" výhradně do Forda...
No "vůl" možná v tom že tam necháš nerozumný peníze.
Já jezdím vyhradně k lidem co tomu rozumí...
Martin4o
Zaslal: pá květen 17, 2013 4:03 pm
Předmět:
Ok ja jsem naučen na renault 1,5dci čip 110ps
služební
Je to tak, 3tis oživuje a 4 tis leti
Jj je tam ten kuzel ale ten zvuk je diky nemu ideální
Kámoš přiveze diagnostiku tak to šmazem a uvidíme zda to něco ještě ukáže
Diky moc zatím
"Není nad to, dělat z vraku PUMU
xseries60
Zaslal: st květen 15, 2013 8:12 pm
Předmět:
Martin4o napsal:
Tak rozvody opravené, bylo to o 2zuby
Je to ale stále ne stejne, jen to do 3-4tis nic moc a pak to je jako raketa
Nevíte někdo co ještě zkusit?
I je nějak najednou větší spotřeba
Je tam sportovní filtr, muže to byt tím?
Pokud tam máš ten debilní kužel, tak ho vyhoď a dej tam origo. airbox.
Odpoj baterku tak na půl hodiny, aby se smazaly chyby.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund