Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Pokec a zábava
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Tebronek"]Ahoj Pumaři, koupil jsem si pumu v dost špatném stavu a rozhodl jsem se sem všechny opravy a postupně i úpravy vypsat. [size=16][b]Hotové opravy: [/b][/size] - Popraskaný tapecírunk u řidiče opraven - nechápu jak se to mohlo předchozím majtelům takhle podařit zničit :-D (Slepeno, vyměněny polámané cvočky) - Nefunkční tlačítko spolujezdce na otevírání oken (stačilo doplnit chybějcí plíšky v ovládání) - Vymlácené zadní senzory vráceny na správné místo (deprimovaly mě ty díry v zadním nárazníku, tak jsem ho musel celý sundat, abych tam ty senzory mohl opět dát) - Doplněn chybějcí podběh pravého kola - Opraveno čislo ABS (zřejmě jak chyběl ten podběh, tak tam něco vlítlo a přeseklo kabel k čidlu, tak stačilo sletovat) - vyměněno brzdové obložení - vyměněno brzdové obložení podruhé - Bubnové brzdy zbroušeny a přelakovány na černo - 14" plecháče obroušeny a přestříkány - Výměna manžet (prachovek) homokinetických kloubů. - Výměna stabilizačních tyček - Výměna gumičky (uložení stabilizátoru - Výměna čepů - Výměna celého náboje pravého předního kola kvůli utrhaným šroubům. - Výměna směrovek, ve kterých docházelo ke zkratu. - Vyměněny všechny zámky - Výměna za novou autobaterii [b]- oprava čidla teploty motoru[/b] Nejhorší ho bylo nalézt, naštěstí mi s tím pomohl Elton a tím bych mu chtěl zároveň poděkovat. U mé pumy r.98 jsou tyto čidla dvě. jedno je z pravé strany pod zapalovací cívkou, tam kam vedou kabely od svíček. Je tam napojený Šedý konektor do kterého vedou dva kabílky. Je tam myslím 16 ořech na odšroubování, jen je potřeba ten prodlouženej. (Pozor! Po vyšroubování vystříkne fridex, tak dejte bacha ať nemáte ještě horkej motor a neopaříte se. Je tam hrozně špatnej přísup. Musel jsem vyndat baterku, sunat celou tu cívku, odpojit konektory a hadici z chladiče. Dále pod tím šedým konektorem je taková malá černá fajfka, ta jde lehce sundat a pod ní je další čidlo chladící kapaliny. Tam byl u mě kámen úrazu. Zjistil jsem, že je zlomený a proto mi to nefungovalo. Takže jsem ho vyndal 13 klíčem a vyměnil ho. Vše očistil od fridexu a namontoval zpět. Doplnil chladící kapalinu a šlo se startovat. Nikde nic neteče, čidlo ukazuje, takže jsem spokojenej. Cena nového origo čidla v autokelly 195,- Kč [b]- Povaření popraskaného výfuku. [/b] - nejhorší ho bylo vyndat. Šrouby u plentence zalisované, tak jsem uřezal matice, udělal nové závity a páčil jsem celý kus výfuku ven přes nápravu. Což znamenalo odšroubovat pravej zadní tlumič, aby šla náprava co nejvíce dolů, sundání gumiček co držej celý výfuk a mohl jsem prostrčit střední díl výfuku ven. Pak už to byla jen piplačka s navařením plátů na rozpraskané tlumiče a mohlo se vše vrátit nazpět. Doufám, že se tím alespoň trochu sníží moje příšerná spotřeba :-D [size=16][b]Plánované opravy:[/b][/size] [b]- Výměna zadních silent bloků[/b] - Celý volant je už zpuchřelý, tak ho nechám obšít, nebo koupím sportovní. Zatím jsem si jen koupil potah. [b]- Lak [/b](je sám o sobě hrůza, nespočítám kolik míst je potřeba zakitovat, přebrousit a přelakovat. [b]- Výměna prasklého, pravého, zadního světla a levé mlhovky.[/b] [b]- Poupravit vcelku pochroumané plechy[/b] - na předku (nedosedaj ke světlům) [b]- Vyleštění předních světel[/b] [size=16][b]Plánované úpravy:[/b][/size] [b]- Výměna bubnových brzd za kotoučové[/b] [b]- Výměna vzduchového filtru za sportovní[/b] [b]- Výměna sedaček za sportovní[/b] [code]http://www.fk-shop.de/en/Sport-seats-belts/Sports-seats/Sport-Seat-Set-Boston-1xleft-xRight-1-black-orange.html[/code] [b]- Čalounění[/b] [b]- Audio[/b] [b]- 2 dinové rádio [/b] [code]http://www.tuningautohifi.cz/autoradia/detail.aspx?id=21514[/code] [b]- Osvětlení budíků[/b] [b]- Alu kola[/b] [b]Krytka ruční brzdy Sparco - [/b] Koupená, ale stále nenamontovaná, jelikož mi tam vůbec nesedí :-/ jsem ještě zvědavej jak to udělám. Při nejhorším jí někomu prodám dál. [code]http://www.euroking.cz/kryt-rucni-brzdy-sparco-cerny[/code] [size=16][b]Hotové úpravy:[/b][/size] [b]Přídáno křídlo -[/b] Koupeno od Eltona zničené po bouračce, stačilo sešroubovat, zakitovat a přestříkat. Práce na bez přestávek na schnutí cca na 2-3 hodiny. Náklady i s cenou křídla 300.- :-) [url=http://www.ford-puma.cz/modules/Your_Account/images/mypuma/O_688cf0c2b6597dc8a4b81266579a520e.jpg]Foto Zde[/url] [b]Držák na kanystr v kufru[/b] - Jen dva zahnuté navrtané plíšky přestříkané na černo spojené gumicukem [b]Manžeta řadící páky Sparco[/b] - Musím se přiznat, že ta mi dala zabrat, pekelná piplačka a nakonec jsem to stejně musel udělat jinak :-D Koncovka řadící páky Sparco - [url=http://www.ford-puma.cz/modules/Your_Account/images/mypuma/O_c13ae3ee2fdeef7eba602c5003ec5fc1.jpg]Foto Zde[/url] [b]Kryty pedálů Sparco -[/b] Jelikož měli špatnej tvar, tak jsem to vypodložil gumovou podložkou, kterou jsem zbrousil podle tvaru pedálu a vše slepil chemoprenem a drží pěkně :-) [url=http://www.ford-puma.cz/modules/Your_Account/images/mypuma/O_447aa94e814c5e87a66301ac378fd423.jpg]Foto Zde[/url] [b]Autokoberečky Sparco -[/b] [url=http://www.ford-puma.cz/modules/Your_Account/images/mypuma/O_6172a22422909c21b4f1f7d6603c89e3.jpg]Foto Zde[/url] [b]- Xenony[/b] Zde koupeny - [code]http://www.hezkynakup.cz/hb3-9005/106-xenonova-sada-hid-hb3-9005-4300k-slim-menice.html[/code] -[url=http://www.ford-puma.cz/modules/Your_Account/images/mypuma/O_b2a2830a5a9801a8dd08c4aa4e8b69dd.jpg]Foto Zde[/url] [u]Montáž:[/u] Nejdříve jsem se zděsil těch všech kabílků, ale když jsem se pak podíval pod kapotu a zkusil si to pozapojovat, zjistil jsem, že to dokáže opravdu i mentál :-D, takže světla šla ven a poté jsem vyvrtal díru do krytky na kabely - [url=http://www.ford-puma.cz/modules/Your_Account/images/mypuma/O_58a8db7941cd1e4e2b986de0b04b646a.jpg]Foto Zde[/url] . Stačilo protáhnout a světlo šlo zpátky. Největší problém bylo vymyslet kam s balasty. Nakonec jsem se rozhodl, že se s tím s**t nebudu a přivrtal jsem je k nárazníku - [url=http://www.ford-puma.cz/modules/Your_Account/images/mypuma/O_77cbf931fa75aa9b3b71a888379fbffe.jpg]Foto Zde[/url] , takže jsou vidět :-D ale co už. Svítí to perfektně a pod kapotu se stejně nedívám :-D Jen teda potom co jsem viděl jak je to ledově bílý světlo, tak jsem začal mít lufta z policajtů, myslel jsem že to nebude tak nápadný. Teď to jet nechat seřidit a nechat si už jen vylešit krytku, aby se neodráželi světla a neoslňovalo to. [b]- Denní svícení[/b] - Po instalaci xenonů, jsem se rozhodl, že pro jistotu, abych tolik nedráždil policajty, jsem si namontoval denní svícení [url=http://www.ford-puma.cz/modules/Your_Account/images/mypuma/O_1cafc45dc7d03a6b847df4ede6ddca2b.jpg]Foto Zde[/url] Myslím, že to nevypadá špatně a alespoň jsem si opravil tu rozhašenou elektriku, co tam byla udělaná kvůli automatickému rozvěcení světel. Celkové náklady 699,- a zapojil jsem si to i tak, aby mi při nastartovaní automaticky rozsvítila a při zapnutí xenonů zase vypla. [b]- Přidán subwoofer[/b] No postupně to sem budu přidávat, ale čeká mě ještě mnoho práce a nervů :-D[size=12][/size][/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
redgoblin
Zaslal: po září 02, 2013 10:15 am
Předmět:
Jen do toho, držím ti palce při záchraně jedné ohrožené Pumy.
xseries60
Zaslal: po srpen 26, 2013 10:36 pm
Předmět:
Originál diagnostiku nemají jen ve Fordu.. O tom, že by si musel mít klíč přímo originál jsem nikdy neslyšel. Je pravda, že hodinovka je v autor. servisu vysoká. Např. Autopalace litr hodina, ale zase na takovou blbost, jako je programace klíče by si dostal tak 15-30 minut.
Edit: Zapomněl jsem, že by si musel mít 2 klíče jinak se načíst do ŘJ. nedají.
Nesmíš všemu taky věřit
Tebronek
Zaslal: po srpen 26, 2013 10:29 pm
Předmět:
Musel by mě tam někdo odtáhnout a musel bych mít podle forda origo klíče, který jsem neměl. Shrnuto: Ve fordu mě obeznámili s tím, že by se to nějak dalo udělat, ale měl bych si připravit více peněz než za novou pumu, takhle mě to vyšlo ještě relativně dobře.
xseries60
Zaslal: po srpen 26, 2013 6:03 pm
Předmět:
Proč si hned měnil celý set ŘJ. a zámky spínačka?
Měl si koupit jen čip do klíče nechat si to spárovat někde kde mají IDS nebo Fo-COM. Jediná nevýhoda by byla, že by tě tam někdo musel dotáhnout.
Tebronek
Zaslal: ne srpen 25, 2013 10:27 pm
Předmět:
Tak jsem poprvé pokřtil řidičák pokutou. Dostal jsem jí za to že mi v noci nesvitili zadní světla o čemž jsem bohužel vůbec nevěděl. Zjistil jsem po dlouhém pátrání, že chyba nebyla v kabeláži, ale v páčkách směrovek, takže jsem od Eltona koupil jiné a vše beželo tak jak mělo až na jeden malý, nepodstatný detail. Pumička nestartovala
Po další úvaze jsem zjistil, že na tom kusu na straně spínací skříňky byl nalepenej imobilizér ve tvaru takového prášku vyndaný z origo klíče, který jsem vyhodil a tím pádem jsem si krásně prodražil opravu z 500 na 3000, jelikož jsem musel vyměnit řídící jednotku a celou sadu zámků. Naštěstí už vše funguje, jen jsem bohužel vyhodil peníze relativně do vzduchu, místo abych dopřál pumičce něco nového co by mě i potěšilo, tak za to, abych s ní vůbec mohl jezdit
Vyměnit řídící jednotku byla hračka, spínací skříňka se směrovkama také, ale výměnu zámků nikomu nepřeju
Tebronek
Zaslal: st červenec 03, 2013 9:51 pm
Předmět:
Kabely levné jsou, ale já mluvil o cenně pumy. A tam nejde ani tak o cenu jako o tu práci s tím. Nedávno jsem měnil manžety kineťáku a čepy a zjistil jsem že mám i pravé rameno neoriginální :-/
kap
Zaslal: út červenec 02, 2013 9:01 pm
Předmět:
proč kabely, ty jsou přece levné, ale jakýkoliv tuning neberu, skoro vždy katastrofa při opravách, nic nesouhlasí s originálem, a čím se pak chceš řídit, zrovna nedávno jsem měnil
brzd. hadičku a borec zaměnil levou za pravou.
Tebronek
Zaslal: po červenec 01, 2013 6:51 am
Předmět:
za 15 tisíc toho na výběr moc není čoveče, ale přiznám se, že jsem ji vzal aniž bych toho moc zkontroloval, ale teď ruku na srdce, ty když si kupoval pumu, tak si kontroloval kabely u spínací skříňky?
kap
Zaslal: ne červen 30, 2013 9:33 pm
Předmět:
špatně jsi vybíral při nákupu
Tebronek
Zaslal: ne červen 30, 2013 8:21 pm
Předmět:
Dneska jsem se pustil do denního svícení. V mřížce to vypadá vcelku k světu, takže jsem rád, ale stále to nemám doděláný, jelikož takovej bordel v kabelech co udělal předchozí majitel, to si neumíte ani představit.
Hromada nesmyslně proklemovanejch drátu atp. Takže jsem to vše musel rozdělat a zjistit co k čemu patří. Navazuje to na auditko, které jsem zde přidával.
Motor se nevypne!
, kde jsem poukazoval na to, že když nechám zapnutý pravý blinkr, nevypne se při vyndání klíčku motor + když bez klíčku dám pravý blinkr, tak se sepne čerpadlo, imobilizer a vše ostatní, jako když dám klíč do druhé polohy. Byly to drátky nesmyslně propojené k tomu, aby se světla automaticky zapnuly při zapnutí klíčku do druhé polohy a navíc do toho stejného bylo zapojeno centrální dálkové zamykání. Prostě prasečina na Ntou
vrtal jsem se v tom cca 2 hodiny a pak jsem to vzdal s tím, že to nechám na zítra až budu mít zase čistou hlavu
Tebronek
Zaslal: út červen 11, 2013 6:35 pm
Předmět:
Už penízky jsou, tak teď je na řadě výměna pravého zadního světla, který je prasklý a levou zadní mlhovku, ta je na tom stejně. A pak budu dělat střechu jednomu chlapíkovi co leští plexi světel. Tak už jsem domluvenej, že mi to vyleští
Potřebuju si udělat čas, abych zajel za Eltonem a vyměnil si čidlo teploty motoru
Edit.:
Tak dneska jsem si koupil parádní koženej potah na volat od Sparca a je velkej :-/ tak jsem ho se smutným výrazem musel vrátit.
Hold si počkám na origo volant
Jinak Xenony jsou na cestě, tak pak dám pár fotek z montáže jak se s tím budu prát
, musím ještě nějak zatěsnit stále se rosící přední světla, někudy se mi tam dostává pekenlný množství vody.
Edit2.: Tak už jsou doma, akorát musí zrovna lejt :-/ Chtělo by to garáž :-/
johnyzi
Zaslal: čt květen 30, 2013 6:05 pm
Předmět:
to je opravdu blbá kombinace:) minulý víkend celý propršel a já v tom dělal pravej zadní lem, taky zábava:) to přijde časem, já už mam skoro vše ok po 3 letech:D
Tebronek
Zaslal: čt květen 30, 2013 4:33 pm
Předmět:
Počasí a prázdná peněženka mi nějak nepřeje pokračovat ve zkrášlování mé kočičky
Tebronek
Zaslal: st duben 24, 2013 8:34 pm
Předmět:
Tak začínám být nešťastný...
Vyměnil jsem zadní obložení v bubnech a po několika kilometrech jsem zaslechl divný zvuky a začalo mi auto brzdit, tak jsem to rozdělal a zjistil, že celý obložení totálně v háji, rozdrbaný prasátko atd. tak jsem to šel vyreklamovat a naštěstí vše v pohodě, tak jsem to znovu vyměnil, jen jsem si přidělal práci. Jdu přezout na letní kola sundavám starý přední a zjistil jsem že obě manžety (prachovky) v háji celý prasklý a teče z nich olej, což je naprd, protože pokud by se mi do ložisek dostal bordel byl by problém.
Navíc se mi u pravého předního kola ulomil jeden šroub a zjistil jsem že další dva šrouby držely cca na 3 závitech, takže předchozí majtel na mě ušil pěknou prasárnu. Takže to mám celý rozdělaný a musím vyměnit celý náboj. :-/ + ty prachovky a na ty prachovky abych se dostal, tak to bude taky pěknej pocuc, ještě ani netuším jak to udělat.
Tebronek
Zaslal: út duben 23, 2013 9:30 am
Předmět:
Á dneska si jedu pro 16" alu
už se těšim jak malej harant.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.14 sekund