Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="douda"]Já vám nevim, ale pod auto který je zvedlý jen na jeden obyčejnej hever bych se moc necpal. Na to se mám moc rád. Vždycky si auto zajistim tak aby bylo pevně a nemohlo spadnout (aspoň kolo, tvárnice,...). Takovejch úrazů bylo ... Jinak výměna oleje a filtru neni nic složitýho, hlavně použít správnej oříšek a hlavu šroubu neožvejkat.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
WaynE
Zaslal: po březen 25, 2013 8:23 pm
Předmět:
No, tak nemozes zit vecne, ze?
Inak ak pouzijes akykolvek iny hever nez je original auto nateba nespadne.
douda
Zaslal: pá březen 08, 2013 10:29 am
Předmět:
Já vám nevim, ale pod auto který je zvedlý jen na jeden obyčejnej hever bych se moc necpal. Na to se mám moc rád. Vždycky si auto zajistim tak aby bylo pevně a nemohlo spadnout (aspoň kolo, tvárnice,...). Takovejch úrazů bylo ...
Jinak výměna oleje a filtru neni nic složitýho, hlavně použít správnej oříšek a hlavu šroubu neožvejkat.
WaynE
Zaslal: čt březen 07, 2013 9:13 pm
Předmět:
Staci si najet na dosky a tusim 13 kluc. Pouzi radsej oriesok treba z gola sady
Blady
Zaslal: po březen 04, 2013 12:01 pm
Předmět: olej a filtr
Jo je tam k obojímu krásný přístup, dostaneš se v poho s jednim heverem a ani si tam nikde nebudeš musek kroutit ruce... U pumy pohodová práce...
johnyzi
Zaslal: po březen 04, 2013 10:47 am
Předmět:
vystačíš s obyč heverem z auta, měnil jsem minulý víkend doma na dvorku v klídečku
edrig
Zaslal: po březen 04, 2013 10:22 am
Předmět: Výměna oleje a filtru
Zdravím a mám dotaz:dostanu se na výpustný šroub oleje a filtru na podlaze v garáži?Nebo s tím do servisu na zvedák což se mi nechce?
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund