Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Cvakání při přidání plynu
Boční krytka na blinkr
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Stanley"]Docela pecka co? Ale co chceš od servisu Ford :-D[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
HmerX
Zaslal: so listopad 29, 2014 9:38 am
Předmět:
má někdo rozměry aretační "pásoviny" pro aretaci vaček u 1,7 ?
EDIT
: tak už jsem si rozměry zjistil
kap
Zaslal: čt listopad 27, 2014 5:38 pm
Předmět:
klínek tam není
HmerX
Zaslal: st listopad 26, 2014 10:22 pm
Předmět:
Ahoj, díky za reakci ... no mě právě napadl jediný důvod, že by se mohlo ozubené kolečko na klice povolením řemenice drážkového řemene nějak minimálně pootočit ... nebo je tam nějaký klínek? Kdyby se ozubené kolečko nepootočilo, tak se na časování nemá co rozhodit, a mělo by podle mě stačit to seřídit dle počtu zubů na řemenu ...
kap
Zaslal: st listopad 26, 2014 6:20 pm
Předmět:
máš naprostou pravdu, já teď na FP 1,4 jen povolil řemenici na klikovce, vačky jsem nepovoloval, a zpětně jen sesouladil klikovku vůči vačk.řemenicím. rozvody jsem již dělal vícekrát i na jiných vozech a zuby na řemenu byly a musí být stejné.
a tímto trikem jsem povolil šroub na klikovce. Pozor, dělal jsem to na 1.4ce
a nevím, zda lze i na 1.7ce pumě. Klíč jsem si opřel o zem sám podržel a soused mi krátce zastartoval. Pokud to někdo chce zkoušet tak na vlastní riziko prosím.
A 1. válec(ten u vačk. řemenicí ) musí být v horní úvrati.
https://www.youtube.com/watch?v=7G-adEVjfWI
HmerX
Zaslal: ne listopad 23, 2014 5:55 am
Předmět:
kap napsal:
dle mne ano, lze takto i na pumě a nemusíš sundávat víko ventilů, aretuješ zvenku
tak protože se na výměnu chystám, tak mě tato informace zajímá ... dle návodů se mají ozubená kola povolovat, a vačky aretovat pomocí "pásoviny" na druhé straně přímo ve vačkách s tím, že se musí sundat víko hlavy válců ... Přijde mi, že jestli už je jednou ozubené kolo utažené na vačce správně, a nový ozubený řemen má správné rozměry zubů, tak by teoreticky mělo stačit označit kolečka plus řemen a podle počtu zubů to musí sedět ... i kdyby byl motor z hlediska rozvodů v jakékoliv pozici ... tomu by odpovídalo i aretování ze strany ozubených kol ... když to už jednou na nějaký počet zubu sedělo, tak by to podle odečtu zubů mělo sedět znovu, nebo ne ? aretaci(správné postavení vaček vůči klice), by vlastně měli zajistit označené zuby na řemenu ... nebo může být v řemenech nějaký rozdíl rozměrově ? jinak nechápu důvod, proč by se to muselo povolovat(ozubená kola na vačkách) a celé znovu nastavovat ... protože, kdyby řemen rozměrově neseděl , tak by se to po několika otáčkách stejně rozhodilo - si myslím ...
Tak co myslíte ?
kap
Zaslal: čt listopad 13, 2014 10:07 pm
Předmět:
dík,našel jsem to.
pumic
Zaslal: čt listopad 13, 2014 8:18 pm
Předmět:
doplnujem info je to zo strany výfuku ...
pumic
Zaslal: čt listopad 13, 2014 8:17 pm
Předmět:
Je to na spolujazdcovej strane schovane za poloosou. Je tam sesthran na tusim 10-ku kluc a vytocis taku zatku. namiesto nej tam nasrobujes budto pripravok alebo ja som pouzil srob adekvatnej dlzky. pozor o ten srob sa to musi iba opret lebo ked do toho budes klukou busit moze sa to ohnut alebo dokonca zlomit a to nieje bohvieco.
kap
Zaslal: st listopad 05, 2014 7:11 pm
Předmět: pro věciznalé
nemáte prosím někdo zkušenost , kde najdu na bloku motoru otvor pro přípravek
Ford 303-507? Je to kolík, který se strká z boku bloku motoru a měl by zajet do otvoru nebo drážky v klice nebo se klika měla o něj zarazit, slouží k aretaci klikové hřídele tuším v horní úvrati,
a pak se dá pokračovat v nastavení rozvodu. Jde mi o motor 1.4 , dík
Falty
Zaslal: pá červenec 19, 2013 7:54 am
Předmět:
Tak rozvody u 1.7 jsou fakt dražší než u 1.6 a 1.4, jsem to našel na netu
Stálo mě to 4k (set 2200 + práce 1800). Doleček Bosh servis - Lukavice (ÚnO).
Falty
Zaslal: čt červenec 11, 2013 10:19 pm
Předmět:
Netuším někdo asi u 1.7 jsou jiné rozvody než u 1.4 nebo 1.6???
Přemýšlim o koupi této sady
Kód:
http://aukro.cz/rozvody-sada-ford-1-25-1-4-1-6-fiesta-focus-puma-i3377386601.html
... ale 1.7 tam není. Nemam s tím zkušenost.
HmerX
Zaslal: ne červen 09, 2013 10:01 pm
Předmět:
ano, přípravkem podle toho třetího videa ... akorát jak ten spodek? jen tim kolíkem ? šlo by to vyrobit, ale ty rozměry
kap
Zaslal: ne červen 09, 2013 9:59 pm
Předmět:
dle mne ano, lze takto i na pumě a nemusíš sundávat víko ventilů, aretuješ zvenku
HmerX
Zaslal: ne červen 09, 2013 7:16 pm
Předmět:
parádní videa, akorát mít rozměry těch aretačních prvků - tu pásovinu a ten kolík ... a ta aretace se teda dělá uplně stejně na Pumě ?
kap
Zaslal: ne červen 09, 2013 8:17 am
Předmět:
dám sem 3 linky - na výměnu rozvodů, u pumy je to skoro stejné
a vlastně u vícero čtyřválců
Kód:
http://www.youtube.com/watch?v=yDO4StL8iqc
Kód:
http://www.youtube.com/watch?v=lL9ZYStYcUs
a dobrá pomůcka pro aretaci rozvodových kol
Kód:
http://www.youtube.com/watch?v=-b2eYKS24p4
takže kdo si troufá má podrobný návod.
mod. edit.: link mimo" Code"
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund