Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="misakxt"]Brisky nejsou do těchto motorů vůbec vhodný. Ani ve Focusu ani ve Fiestě ani v Pumě to nedělalo dobrotu.Jezdilo to dobře cca3000km. Buď originál nebo Denso. Mám ale stejně pocit že Motorcraft je převlečené Denso. Každopádně ve Focusu dobře slouží i Beru nebo NGK. Taky platí že to 1.6 patří obyčejná elektroda do 1.7 platina. Zkoušel jsem je i vzájemně prohazovat a rozdíl nebyl poznat.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
misakxt
Zaslal: čt říjen 11, 2012 8:27 am
Předmět:
Brisky nejsou do těchto motorů vůbec vhodný. Ani ve Focusu ani ve Fiestě ani v Pumě to nedělalo dobrotu.Jezdilo to dobře cca3000km. Buď originál nebo Denso. Mám ale stejně pocit že Motorcraft je převlečené Denso. Každopádně ve Focusu dobře slouží i Beru nebo NGK. Taky platí že to 1.6 patří obyčejná elektroda do 1.7 platina. Zkoušel jsem je i vzájemně prohazovat a rozdíl nebyl poznat.
faust54
Zaslal: st říjen 10, 2012 7:58 pm
Předmět:
Ja tedy nevim, pri cenach origo svicek, tam budu davat origo a ty moc drahe nejsou...
kap
Zaslal: st říjen 10, 2012 7:51 pm
Předmět:
bakan napsal:
Ja tam měl Brisky přímo jen pro Ford Puma podle stránek přímo výrobce Brisk cena za 4 pomalu 800kč výdrž 2000km KO reklamace vrátily peníze daly jsme origoš Motorkraft cena 1100 spokojenost bez problémů.
no,pravidleně používám ekvivalent origo svíček od firmy brisk a to do motorů 60kw ale i 116kw, 162kw - extrémně tepelně namahané - pohon benzín a turbo a n i k d y
mne nezklamaly, takže nevidím důvod platit někomu za něco co nepřevyšuje kvalitou
výkonem a výdrží ostatní průměr na trhu, nicméně si to montuji sám a vím co tam dávám
, narozdíl od někoho, kdo tam dá třeba částečně použité, zvláště na svíčkách to lze stěží zjistit.
odkazuji na katalog
www.brisk.cz
e-shop
Edrig
Zaslal: ne září 30, 2012 4:01 pm
Předmět: Co je to za svíčka ?
Na své Pumě jsem objevil svíčky po předchozím majiteli (AYFS 22 CB/HR8MEV),ale jeví se mi jako příliš teplé,protože izolátor je bílý.Nechce se mi je však zbytečně vyhazovat protože jsou v bezvadném stavu.Má s nimi někdo nějaké zkušenosti? Děkuji za informace.
mod. edit: necituj predchadzajuci prispevok
faust54
Zaslal: út září 25, 2012 5:13 pm
Předmět:
Reknu ti to takto..., krom origo Motorcraft Platinum a Denso Iridium Power tam nefunguje poradne...
Arvy
Zaslal: út září 25, 2012 3:12 pm
Předmět:
Nazdar lidi, nevite neco vic o tyhletych svicach ? sel bych do tych platinovych, chci to na 1.6 L
Kód:
http://www.faro.sk/catalog/sviecky-a-zhavice/ford/ford-puma-ec.php?product=34&make=11
bakan
Zaslal: so květen 28, 2011 5:45 pm
Předmět:
Ja tam měl Brisky přímo jen pro Ford Puma podle stránek přímo výrobce Brisk cena za 4 pomalu 800kč výdrž 2000km KO reklamace vrátily peníze daly jsme origoš Motorkraft cena 1100 spokojenost bez problémů.
Vajt
Zaslal: so květen 28, 2011 5:31 pm
Předmět:
ttoomm: Jako asi u všeho, nejlepší je originál...
Já je bral od Eltona, 200 Kč za kus, už je to dlouho, tak nevím jestli cena platí, obrátil bych se na něj...
Motor běží sametově...
misakxt
Zaslal: so květen 28, 2011 5:25 pm
Předmět:
do tohodle motoru Motorcraft svíčky AYRF 22P . V kelly ti prodaj všecko na cokoliv - pokud ti sedí zvávit tak ti klidně řeknou že to tam patří. Podle jednoho chytrého programu tak ještě patří do tohodle motoru Beru 14KR-6ZPPV Bosch HR7MPP Champion RE7PYC5 NGK PTR5A-13 a odtrh u všech svíček je 1.3mm. Například to NGK u nás koupíš za 200Kč/ks v kelly za 330Kč. Tyto svíčky by měly mít vždy platinovou elektrodu
Kód:
http://www.autodilytop.cz/unibal/eshop/17-1-ZAPALOVACI-SVICKY/149-2-NGK/5/413-Zapalovaci-svicka-NGK-PTR5A-13/description#anch1
Zapalovací kabely stačí oměřit cca 2-3kohmů dle délky. Stačí koupit obyč tesla kabely za 300Kč který nebyly zaručeně zkoušený na závodnim autě ale zaručeně jsou úplně stejný. a i kdyby né neznamená menší odpor kabelů lepší jistru a lepší spalovaní ale to jej jiná písnička. Stejně se například po dvou letech provozu dostaneš na dvojnásobnou hodnotu a preventivní výměna neznamená vůbec nic jenom vyhozené peníze.
PUMAra
Zaslal: so květen 28, 2011 5:24 pm
Předmět:
Já mam densa a no problem
jinak mam i ty magnecor kabely a taky no problem a řek bych že to neni vůbec znát
ttoomm
Zaslal: so květen 28, 2011 4:02 pm
Předmět:
no tak sem prave procital nemecky fora a vsude stejnej vysledek: vsichni doporucujou motorcraft, ze s nima prej zetecy a hlavne ten v pume bezej hladsejc a tisejc a spousta lidem s neorigo svickam pomohla pouha vymena za motocraft kdyz jim bezel motor trochu neklidne nebo tak...
ale 330 za svicku to je palka, zjistim jestli nejsou levnejsi v nemecku, jedna diskuse co sem cetl byla z roku 2004 a to stala jedna svicka prej 12 Euro
otazka je pak jestli nevymenit i kabely ale to bych koupil normalni bosch v autokelly
faust54
Zaslal: so květen 28, 2011 2:18 pm
Předmět:
No, my mame v 1.4 i v 1.7 Denso Iridium Power a bez problemu... (samozrejmne rozdilne - podle motoru)
johnyzi
Zaslal: so květen 28, 2011 2:17 pm
Předmět:
já mam asi jako hodně lidí tady Densa Iridium a všechno v pohodě, sám bych se rozhodoval mezi origo nebo Densama
ttoomm
Zaslal: so květen 28, 2011 1:31 pm
Předmět: Svicky na Pumu - origo nebo druhovyroba?
v charouzovi ve fordu stoji original svicka motorcraft na pumu 330 kc a rekli mi ze tahle svicka se dava jen do pumy, do zadnyho jinyho motoru nepatri
v autokelly je u pumy asi 15 druhu svicek ale u kazdy svicky vidim, ze je psana i u ostatnich ford motoru, treba 1,6 escort, cougar nebo fiesta...
mam si priplatit za original motorcraft nebo jit stredni cestou a treba za 200 koupit nejaky NGK?
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund